Viatge a Cuba en grup: com ho veieu
Viatge a Cuba en grup: com ho veieu
Llenço aquesta proposta, pensant en la quantitat de vehicles antics, provinents de tot arreu que podriem arribar a veure: Granotes, busos, cotxes... Vaja, la delicia de tot friki que es preciï! 

Una trobada molt tropical, sobretot per el tren de hershey (ho dic bé?)
.
En serio, ara potser no, però potser sí dintre d'uns quants anys, una trobada a Amèrica estaria molt bé.

En serio, ara potser no, però potser sí dintre d'uns quants anys, una trobada a Amèrica estaria molt bé.
Precisament no fa gaire va sortir un reportatge al Diari de Sabadell del trasllat d'un Volvo ex-TUS que ara presta servei al servei urbà de L'Habana...
Algú sap a partir de quanta gent soritiria un viatge a un preu raonable? Qui ha estat d'aquí a Cuba?
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Podria ser un molt interessant viatge ferroviari.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Només pensar que allà hi trobaria les granotes (arrossegades amb dièsel!!), trens Brill de principis de segle, potser alguna locomotora de vapor...
Per no parlar d'autobusos europeus antics de tota mena, incloent-ne diversos de Barcelona, autobusos fets a partir de camions amb remolc, i una multitud de cotxes antics americans dels anys 50... necessitaria un mes per poder-ne gaudir de tot. Jo m'hi apunto, però ja!!!!
Per no parlar d'autobusos europeus antics de tota mena, incloent-ne diversos de Barcelona, autobusos fets a partir de camions amb remolc, i una multitud de cotxes antics americans dels anys 50... necessitaria un mes per poder-ne gaudir de tot. Jo m'hi apunto, però ja!!!!
L'altre dia parlàvem d'una cosa: i si ara que l'Obama i el president cubà es fan amics, els Estats Units ofereixen ajut, i es compren trens i busos nous, què serà dels vehicles antics que tenen ara????

- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
sI Raúl Castro i Barack Obamaes fan "amics" en tot cas s'eliminarà el bloqueig però dubto molt que facin servir ajudes. D'altra banda pensa que allà encara estan molts necessitats de transport. A algunes regió de Cuba encara es fan servir bous per tirar de carros amb gent, es a dir, com a transport, i també es fan servir camions (i no cal anar-se'n tan lluny de ciutat) per al transport de gent. El mateix passa amb els trens, suposo que s'augmentaran freqüències però no es llençarà cap, i en tot cas el que se sol fer es aprofitar les peces un cop desballestats per a altres usos. Allà han canviat les relacions amb EEUU però encara queda la dictadura!metring ha escrit:L'altre dia parlàvem d'una cosa: i si ara que l'Obama i el president cubà es fan amics, els Estats Units ofereixen ajut, i es compren trens i busos nous, què serà dels vehicles antics que tenen ara????![]()
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.