Nova línia Barcelona-Vic-Olot per el túnel de Bracons

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Nova línia Barcelona-Vic-Olot per el túnel de Bracons

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 01/04/2009 11:51

Aquest divendres s'obre el túnel de Bracons. Això també porta novetats en el camp autobusaire, doncs el mateix dia que s'obre el túnel s'inauguren noves connexions amb autobús entre Olot, Vic i Barcelona. Com bé podreu imaginar, serà explotada per l'empresa TEISA. Els serveis seran:

*Barcelona-Olot directe sense parades intermitges, anant via C-17 i C-37 per el túnel de Bracons
*Barcelona-Olot amb una única parada a Vic, amb nombrosos serveis parcials Vic-Olot (i, que per tant, no arriben a Barcelona).

L'horari de dilluns a divendres laborables serà:

Imatge

Els dissabtes seran 4 autobusos per sentit entre Vic i Olot. Entre Olot i Barcelona hi haurà 1 bus al dia, sortint a les 07.15 d'Olot i de Barcelona a les 10.30, parant a Vic.

Els diumenges i festius sortiran 4 autobusos des d'Olot, i 3 des de Vic. Entre Olot i Barcelona serà:
D'Olot cap a Barcelona a les 07.15, 16.15 i 18.00
De Barcelona a Olot a les 11.00 i les 19.30.
Tots paren a Vic.

Tot això ve explicat en aquesta Nota de premsa del DPTOP.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dijous 02/04/2009 14:20

I no el podrien fer passar per Manlleu i Torelló, les que serien més beneficiades del túnel de Bracons?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/04/2009 14:31

tren250 ha escrit:I no el podrien fer passar per Manlleu i Torelló, les que serien més beneficiades del túnel de Bracons?
El millor seria oferir serveis directes i serveis que parin a les diferents poblacions. Com el tren.

Amb la qual cosa, acabo de donar una nova idea de "metro comarcal sense vies". Prestidigitadors lingüístics del ram, accepteu el nou terme, ja que conté la paraula màgica? :twisted:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 04/04/2009 0:43

Els horaris detallats són a la web de TEISA des de dijous, on està penjat el fulletó autobombaire de la Generalitat, el qual afirma que el servei s'inicia dissabte 4 i no divendres 3 com diu la nota de premsa.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 15/04/2009 18:09

Els horaris d'aquesta línia canvien lleugerament a partir del dia 20:

Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/04/2009 18:17

Des de luegu, no es podran queixar de manca de llegibilitat del missatge xD



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 15/04/2009 18:19

Lo que no entenc es aixo de que els diumenges n'hi hagin 2 Barcelona->Olot i 3 Olot->Barcelona. Això es que un dels viatges el fa de buit. Aniria be aprofitarlo i incorporar un nou horari que fos per exemple:
Barcelona 21:30->Vic 22:30->Olot 23:15 aixi es podria disfrutar una mica més el diumenge a Barcelona i a Vic.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Divendres 17/04/2009 19:13

Per mi, el millor, seria fer la ampliació (traient l'enllaç sant vicenç-sant pere de torelló i ficar un autobús urbà) un autobús que s'encarregués Sagalés de fer-ho, i que passés cada 2 hores en punt en els 2 sentits de la marxa, des de les 7 del matí fins a ls 9 de la nit. I mantindre l'actual línia TEISA. L'autobús Vic-Olot parant es podria parar a Manlleu, Torelló, les Preses i Olot.
Guigui ha escrit:
tren250 ha escrit:I no el podrien fer passar per Manlleu i Torelló, les que serien més beneficiades del túnel de Bracons?
El millor seria oferir serveis directes i serveis que parin a les diferents poblacions. Com el tren.

Amb la qual cosa, acabo de donar una nova idea de "metro comarcal sense vies". Prestidigitadors lingüístics del ram, accepteu el nou terme, ja que conté la paraula màgica? :twisted:
:llengua :llengua :)



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dissabte 18/04/2009 23:07

Crec que TEISA hauria de fer Olot-Vic, alguns serveis directes i altres amb parades intermitjes, i els que vulguin anar a BCN, fer un bitllet combinat TEISA-Renfe, o TEISA-Sagalés, cosa que optimitzaria recursos, ja que és inútil tenir dues línies solapades :cop , i si no que ho preguntin a TMB.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 19/04/2009 0:26

Precisament, el bus triga menys que Renfe. Si a això hi afegim la comoditat de no haver de fer transbord, la línia fins a Barcelona té tota la raó de ser.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Diumenge 19/04/2009 11:09

Tens raó Guigui, jo més aviat volia dir no solapar les línies de bus de TEISA i Sagalés, ja que és una despesa innecessària pels passatgers que pot tenir, i si es vol fer amb Renfe, caldria reduir el temps de viatge amb semidirectes, Pullmans o el que fos.


De nou al FTC

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 19/04/2009 12:57

Guigui ha escrit:Precisament, el bus triga menys que Renfe. Si a això hi afegim la comoditat de no haver de fer transbord, la línia fins a Barcelona té tota la raó de ser.
Tot i que l'autobús té assignat una hora justa entre Vic i Barcelona, és impossible de fer.

Un semidirecte de RENFE entre Vic i Barcelona, parant a La Garriga, Canovelles, Parets i Mollet t'ho fa en 1 hora 10, fins a Plaça Catalunya.

De fet, l'autobús de la Sagalés directe Vic-Barcelona té assignat 1 hora 5 minuts fins al carrer Casp, i es fa mooolt just... això sí, anant en pla kamikase per la C-17.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Diumenge 19/04/2009 13:25

Sí però tampoc és que la regularitat de Renfe sigui per llençar cohets.
UT596001 ha escrit:
Guigui ha escrit:Precisament, el bus triga menys que Renfe. Si a això hi afegim la comoditat de no haver de fer transbord, la línia fins a Barcelona té tota la raó de ser.
Tot i que l'autobús té assignat una hora justa entre Vic i Barcelona, és impossible de fer.

Un semidirecte de RENFE entre Vic i Barcelona, parant a La Garriga, Canovelles, Parets i Mollet t'ho fa en 1 hora 10, fins a Plaça Catalunya.

De fet, l'autobús de la Sagalés directe Vic-Barcelona té assignat 1 hora 5 minuts fins al carrer Casp, i es fa mooolt just... això sí, anant en pla kamikase per la C-17.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 19/04/2009 15:42

Has de pensar, que ara mateix, està mitja C-17 potes enlaire, i no hi ha dia que no hi hagin retencions, restriccions de carril, etc... És a dir, que veig molt difícil, que es compleixin els horaris, ni tant sols els de la línia 450, que va de Vic a BCN, passant per altres poblacions, no els compleix, i gairebé cada dia, porta 1/4 d'hora de retard.
Jo sempre que vaig a BCN ho faig amb RENFE, per mi és més còmode, i et deixa al centre de la ciutat, si para a totes les estacions, es fa en 1:30, si és un regional cadenciat, en 1:10, com molt bé dieu, fins a P. Catalunya.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 19/04/2009 17:35

Però, si algú ve d'Olot i ha d'agafar el tren a Vic, per anar bé, caldria preveure uns 15-20 minuts de transbord segons horari, que s'afegirien a la diferència (existeixi o no).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 19/04/2009 19:46

En menys de 10 minuts, jo em planto de l'estació d'autobusos, a l'andana de l'estació de Vic. I sense córrer. És una avantatge, tenir-ho tot juntet, en un cantó l'estació de rodalia, i al costat, la d'autobusos. El que caldria, seria un agument de freqüencies, entre Olot i Vic, i Olot - BCN directes, via Bracons. La gent de la Garrotxa, hi sortiria guanyant. Diumenge passat, vaig fer la carretera, en menys de 20 minuts, entre la intersecció amb l'autovia C-17, fins a la rotonda de Joanetes, anant a una velocitat mitjana de 80 km/h, i amb pluja.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 19/04/2009 19:56

Però una cosa és el temps real en condicions ideals (puntualitat per ambdós costats), i una altra el temps prudencial que cal comptar sempre, cosa que faria inevitable augmentar el temps d'espera. A més, els 15-20 minuts els comptava a més del temps que hom pugui trigar d'anar de l'autobús a l'andana.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”