Tinc una pregunta per a la gent del Fòrum...
Per que el Material de França que te 50 Anys esta en cuasi bon estat i el d'Espanya a museus o desguaçat?
Material Ferroviari d'Espanya: Nou de França: Vell
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Perquè a Espanya hi ha una mentalitat generalitzada de "nou ric" on un cop estrenat un vehicle ja no val la pena. SInó recordeu que fins i tot, quan l'AVE a Màlaga es va decidir que es faria amb Talgo 102, la gent de Màlaga ho va considerar un AVE de segona. Un tren que tenia menys de 3 anys.ElDesi1994 ha escrit:Tinc una pregunta per a la gent del Fòrum...
Per que el Material de França que te 50 Anys esta en cuasi bon estat i el d'Espanya a museus o desguaçat?
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
mare meva
, estan malament...
Grasies...
Alguna Resposta més?



Grasies...
Alguna Resposta més?
ElDesi1994 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 25/04/2009 22:53, en total s’ha editat 1 vegada.
Parlem amb propietat.
Dit d'una manera més càustica: després de ser el tercer món durant dècades, Espanya es pensa que ha de recuperar el temps perdut respecte a Europa sent els més moderns i renegant tossudament del seu passat en tot. Així, es consideren obsoletes una 111 o una 440, mentre a Viena tot just ara comencen a substituir la sèrie 4020, que durant 30 anys ha sigut la més moderna de l'S-Bahn.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.