Viatge a Saragossa, Osca, ànecs TRD, regionals
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Viatge a Saragossa, Osca, ànecs TRD, regionals
Parlant amb un altre usuari d'aquest fòrum de fer una escapada a Saragossa en un dissabte o en un diumenge, després de diverses possibilitats vam pensar en un programa que permeti fer el trajecte Saragossa Barcelona per Casp, el recorregut entre Lleida i Saragossa amb el tren d'Alta Velocitat construït per Talgo, ànec/pato, i que a més inclou altres alicients complementaris com fer el recorregut en tren regional per Manresa, així com el recorregut Saragossa osca en TRD.
El programa que més o menys hem acordat seria:
Barcelona Lleida per Manresa en regional 8:00- 11:52
Lleida Saragossa en AVE 12:45-13:31
Saragossa Osca en TRD 14:00-14:40
Osca Saragossa en TRD 15:50-16:30
Saragossa Barcelona per Casp en Catalunya Exprés 16:50-21:38
Tenen reserva obligatòria de plaça els trens AVE i TRD però en el cas dels TRD és poc probable que ens quedéssim sense plaça si arribéssim a l'últim moment, per altra banda sóc partidari d'evitar trens amb reserva obligatòria per evitar d'obligar a la gent a comprometre's a la trobada.
Preus: Tarifa general, carnet jove
Barcelona Lleida 8,50€ 6,8€
Lleida Saragossa 25€ 18,75€
Saragossa Osca 5,75€ 4,60€
Osca Saragossa 5,75€ 4,60€
Saragossa Barcelona 19,45€ 15,60€
Total: 64,45€ 50,35€
El viatge es pot fer tant en dissabte com en diumenge i la data seria probablement cap al febrer.
El programa que més o menys hem acordat seria:
Barcelona Lleida per Manresa en regional 8:00- 11:52
Lleida Saragossa en AVE 12:45-13:31
Saragossa Osca en TRD 14:00-14:40
Osca Saragossa en TRD 15:50-16:30
Saragossa Barcelona per Casp en Catalunya Exprés 16:50-21:38
Tenen reserva obligatòria de plaça els trens AVE i TRD però en el cas dels TRD és poc probable que ens quedéssim sense plaça si arribéssim a l'últim moment, per altra banda sóc partidari d'evitar trens amb reserva obligatòria per evitar d'obligar a la gent a comprometre's a la trobada.
Preus: Tarifa general, carnet jove
Barcelona Lleida 8,50€ 6,8€
Lleida Saragossa 25€ 18,75€
Saragossa Osca 5,75€ 4,60€
Osca Saragossa 5,75€ 4,60€
Saragossa Barcelona 19,45€ 15,60€
Total: 64,45€ 50,35€
El viatge es pot fer tant en dissabte com en diumenge i la data seria probablement cap al febrer.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Compteu amb mi. Això sí, que quedi clar que a Saragossa-Delicias hi serem poca estoneta i de dia, que la última vegada ja vaig passar prou fred. En aquella estació només hi poden sobreviure els pingüins... bé, i algun ànec congelat 

Jo també m'hi apuntaria. Per les dates que s'apunten, seria una bona forma de celebrar els 18... 
Sobre el fred, jo he passat molt més fred esperant la Vallesana a l'estació d'autobusos de Sabadell que no pas a Saragossa.

Sobre el fred, jo he passat molt més fred esperant la Vallesana a l'estació d'autobusos de Sabadell que no pas a Saragossa.
Jo, m'apunto, sempre i quan no passem a l'abril que tinc programat un viatge a Huelva, ....
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Jo en principi també m'hi apunto, tot i que evidentment estarà en funció de la data final escollida. 

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si no es gira res en contra, m'agrada.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
marcel ha escrit:Jo també m'apunto si no hi ha res en contra
Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelripolles ha escrit:Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.

I jo demanaré a Saragossa bitllet a Sant Jordi DesvallsliniadelRipollés ha escrit:Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.

Per part meva hauria de ser cap al febrer (més o menys per les dates de la visita a Tolosa de Llenguadoc

Si clar, demanant un bitllet Terrassa-Saragossa amb tarifa Regional+AVE no?liniadelRipollés ha escrit:marcel ha escrit:Jo també m'apunto si no hi ha res en contra
Jo començaria a Terrassa demanant un bitllet directe a Saragossa, a veure què tal.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
Poques bromes tu, que acabo d'ampliar la col.lecció amb un Sants-La Tor de Querol, format Grans Línies.
Ja que demanem un Terrassa - Saragossa posem'hi alguna tarifa "de les bones"!! jeje 

Crec que comença a ser hora de concretar alguna data per aquesta sortida.
Proposo l'últim cap de setmana de gener.
Proposo l'últim cap de setmana de gener.
Pressupost massa elevat. Ho sento. A més, si vaig a la del Tren Groc no puc anar a aquesta, i viceversa...

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Per mi fantàstic, ja que prefereixo que sigui en dissabte.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Perfecte.
Ara queda decidir procediment per a l'obtenció dels bitllets amb reserva.
Ara queda decidir procediment per a l'obtenció dels bitllets amb reserva.