

Hora i data actual: Dilluns 05/05/2025 16:32
Entrada Autor: Glac58 » Diumenge 31/05/2009 15:35
Entrada Autor: L5 BORDETA » Dilluns 01/06/2009 14:05
Entrada Autor: Glac58 » Dilluns 01/06/2009 17:21
Busca la part positiva el 4124 no circulara durant uns dies i tindran el 4132 a la L8L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el 4124 L8 BALAFIA-GUALDA a Estació Autobusos 3 per un accident amb una furgoneta de repartiment de La Flor del Vimbodi amb cuatre motos de la Guardia Urbana el 4124 esperant que arribi el 4132 de cotxeres per emportar-se el 4124 a cotxeres per reparar el desperfecte![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: Evalleida » Dilluns 01/06/2009 17:38
Home ja la part bona eske la cafetera aquella la tindran parada uns dies no?Glac58 ha escrit:Busca la part positiva el 4124 no circulara durant uns dies i tindran el 4132 a la L8L5 BORDETA ha escrit:Avistat avui el 4124 L8 BALAFIA-GUALDA a Estació Autobusos 3 per un accident amb una furgoneta de repartiment de La Flor del Vimbodi amb cuatre motos de la Guardia Urbana el 4124 esperant que arribi el 4132 de cotxeres per emportar-se el 4124 a cotxeres per reparar el desperfecte![]()
![]()
![]()
![]()
Per cert com a sigut l'accident conta, on a rubut l'impacte?
Entrada Autor: erbuki » Dilluns 01/06/2009 19:40
Entrada Autor: Sky » Dilluns 01/06/2009 22:34
Entrada Autor: sergilleida » Dilluns 01/06/2009 22:42
Entrada Autor: Glac58 » Dilluns 01/06/2009 22:55
Els responsables de autobusos de Lleida no crec que vulgon donar mes de 50 minuts per volta de moment es quedara un bus, sino no veieu que ens quedem sense reserva, els horaris els firmen responsables de sarbus i els representants dels conductors del sindicats.sergilleida ha escrit:Si jo tambe ho he sentit a les noticies de Tv Lleida que la L4 arribaria fons al Parc. D'aquesta manera el que esta clar es que aquesta linia haurà de tenir un segon vehicle perque sino la freqüència de pas passara a 50-55 minuts la volta.
Entrada Autor: Evalleida » Dilluns 01/06/2009 23:00
Jo tambe crec el mateix que es quedara un bus a la L4 a 50 minuts, cal recordar que tenim 3 o 4 cotxes a la reserva si comencen a treure malament rai.Glac58 ha escrit:Els responsables de autobusos de Lleida no crec que vulgon donar mes de 50 minuts per volta de moment es quedara un bus, sino no veieu que ens quedem sense reserva, els horaris els firmen responsables de sarbus i els representants dels conductors del sindicats.sergilleida ha escrit:Si jo tambe ho he sentit a les noticies de Tv Lleida que la L4 arribaria fons al Parc. D'aquesta manera el que esta clar es que aquesta linia haurà de tenir un segon vehicle perque sino la freqüència de pas passara a 50-55 minuts la volta.
Entrada Autor: sergilleida » Dilluns 01/06/2009 23:16
Entrada Autor: erbuki » Dilluns 01/06/2009 23:24
Entrada Autor: Glac58 » Dilluns 01/06/2009 23:46
Pues de moment tenim 42 busos si he contat be, per arribar als 50 no vegos i pels 60 ja ni te digoerbuki ha escrit:Freqüències de 40-50 minuts en una ciutat de 130.000 habitants com Lleida és un delicte. Amb una flota de 50-60 autobusos podriem oferir una oferta de transport públic envejable per a moltes ciutats, però aixi anem...
Jo començaria per canviar el model actual, i reestructurar-lo, i després, obviament, millorar la flota i ampliar-la.
Entrada Autor: Evalleida » Dimarts 02/06/2009 0:24
Home tot sera que la gent sapigi els horaris de memoria o es reparteixin horaris, no crec que costi tantGlac58 ha escrit:Pues de moment tenim 42 busos si he contat be, per arribar als 50 no vegos i pels 60 ja ni te digoerbuki ha escrit:Freqüències de 40-50 minuts en una ciutat de 130.000 habitants com Lleida és un delicte. Amb una flota de 50-60 autobusos podriem oferir una oferta de transport públic envejable per a moltes ciutats, però aixi anem...
Jo començaria per canviar el model actual, i reestructurar-lo, i després, obviament, millorar la flota i ampliar-la., la flota necesitaria autobusos nous a saco com uns 15 per anar be i retirar els busos 4114 al 4115 i els de la serie 4121 al 4126 i el 4055, a Lleida els busos vells pobroquen retardament en algunes lines, recordo que quan teniem el 4053 i el 4054 perdien volta cada dia a la L5 a rambla de Arago no pasaven de 30 km/h una vergonya o els de la serie 4122 al 4124 que no pasen de 40 km/h
Entrada Autor: erbuki » Dimarts 02/06/2009 0:27
Home estem a uns 10-15 busos d'assolir aquesta xifra. Tampoc és tan descabellat. L'altre dia per internet vaig veure la foto de la presentació d'uns nous busos, crec que eren a Burgos. Vaig arribar a contar 21 autobusos nous, estándars i articulats. Això farie falta aqui Lleida també...Glac58 ha escrit:Pues de moment tenim 42 busos si he contat be, per arribar als 50 no vegos i pels 60 ja ni te digoerbuki ha escrit:Freqüències de 40-50 minuts en una ciutat de 130.000 habitants com Lleida és un delicte. Amb una flota de 50-60 autobusos podriem oferir una oferta de transport públic envejable per a moltes ciutats, però aixi anem...
Jo començaria per canviar el model actual, i reestructurar-lo, i després, obviament, millorar la flota i ampliar-la., la flota necesitaria autobusos nous a saco com uns 15 per anar be i retirar els busos 4114 al 4115 i els de la serie 4121 al 4126 i el 4055, a Lleida els busos vells pobroquen retardament en algunes lines, recordo que quan teniem el 4053 i el 4054 perdien volta cada dia a la L5 a rambla de Arago no pasaven de 30 km/h una vergonya o els de la serie 4122 al 4124 que no pasen de 40 km/h
Entrada Autor: Evalleida » Dimarts 02/06/2009 13:43
21 busos nous no anirien res malament, aqui Lleida per lo menys 20 busos mes anirien de conya i comprar 2 microbusos un per la L4 i l'altre per la L12 i el vanhool pasal a la L12 i portar 2 articulats nous.erbuki ha escrit:Home estem a uns 10-15 busos d'assolir aquesta xifra. Tampoc és tan descabellat. L'altre dia per internet vaig veure la foto de la presentació d'uns nous busos, crec que eren a Burgos. Vaig arribar a contar 21 autobusos nous, estándars i articulats. Això farie falta aqui Lleida també...Glac58 ha escrit:Pues de moment tenim 42 busos si he contat be, per arribar als 50 no vegos i pels 60 ja ni te digoerbuki ha escrit:Freqüències de 40-50 minuts en una ciutat de 130.000 habitants com Lleida és un delicte. Amb una flota de 50-60 autobusos podriem oferir una oferta de transport públic envejable per a moltes ciutats, però aixi anem...
Jo començaria per canviar el model actual, i reestructurar-lo, i després, obviament, millorar la flota i ampliar-la., la flota necesitaria autobusos nous a saco com uns 15 per anar be i retirar els busos 4114 al 4115 i els de la serie 4121 al 4126 i el 4055, a Lleida els busos vells pobroquen retardament en algunes lines, recordo que quan teniem el 4053 i el 4054 perdien volta cada dia a la L5 a rambla de Arago no pasaven de 30 km/h una vergonya o els de la serie 4122 al 4124 que no pasen de 40 km/h
Entrada Autor: Glac58 » Dimarts 02/06/2009 14:02
Entrada Autor: Evalleida » Dimarts 02/06/2009 14:32
No estaria mal que hi existis aquesta normativa aqui Lleida tenim busos de 20 anys (4114 i 4115) que encara rodenGlac58 ha escrit:Pero tot aixo depen del Ajuntament de Lleida i de Sarbus, el que es tindria fer que posesin una normativa per als busos que apartir de 15 deixin de circular, crec que amb 15 anys ja n'hi ha mes que prou.
Amb el tema dels articulats es solucionaria quan a la L14 posin 2 busos i l'articulat automaticaticament vindria a fer la L5 a la LCC posar mes de pas de busos sobretot a les hores de sortida i a la L3 fer un reforç a primera hora de mati i ja crec ue es solucionaria i nomes faria falta comprar un articulat els standars i els 2 mucrobusos
Torna a “Autobusos i resta transport públic”