Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Tanca portes mentre la gent sortia
Avui m'he trobat amb una situació de precipitació incomprensible al metro. A Vallcarca, la gent encara sortia (a l'última porta de l'últim cotxe hi ha molta afluència), i el tren ha tancat portes quan encara estaven sortint. Entre alguns hem aguantat la porta perquè acabessin de fer-ho.
Quan he baixat a Penitents, he vist que el tren-stop indicava "Inhibida", per tant, no crec que el comminés a anar de pressa.
Quan he baixat a Penitents, he vist que el tren-stop indicava "Inhibida", per tant, no crec que el comminés a anar de pressa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I fins i tot abans que sonés el xiulet? Perquè si és així...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Quan el panell de regulació marca "inhibida" és que el tren ha de sortir quan abans possible.Guigui ha escrit:Quan he baixat a Penitents, he vist que el tren-stop indicava "Inhibida", per tant, no crec que el comminés a anar de pressa.
Si, però tampoc cal matxacar a la gent!!
Això no es cert. Quan la regulació està inhibida significa que no està funcionant, per la qual cosa no hi ha consigna de marxa als trens. La marxa s'inicia a criteri del motorista.victorcasta ha escrit:Quan el panell de regulació marca "inhibida" és que el tren ha de sortir quan abans possible.Guigui ha escrit:Quan he baixat a Penitents, he vist que el tren-stop indicava "Inhibida", per tant, no crec que el comminés a anar de pressa.
Em va passar una cosa semblant a un rodalies. Va començar a sonar el xiulet quan encara hi havia gent pujant, entre elles una dona amb cotxet...i van tancar portes just quan la dona era a mitja maniobra...vam haver d'aguantar les portes entre un parell per que el nen no patís!
La porta em va fer mal a l'avantbraç (les dels civies tenen força de collons), deixant-me marca i tot, i el més fort...era el primer cotxe
molts maquinistes/motoristes sembla que no són capaços de mirar pel retrovisor/monitor abans de marxar...
La porta em va fer mal a l'avantbraç (les dels civies tenen força de collons), deixant-me marca i tot, i el més fort...era el primer cotxe

molts maquinistes/motoristes sembla que no són capaços de mirar pel retrovisor/monitor abans de marxar...

-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
No sempre hi ha una òptima visibilitat sobre la pujada i baixada de viatgers.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
I a quina estació va passar? Per si havia corva o no.Danzig ha escrit:Em va passar una cosa semblant a un rodalies. Va començar a sonar el xiulet quan encara hi havia gent pujant, entre elles una dona amb cotxet...i van tancar portes just quan la dona era a mitja maniobra...vam haver d'aguantar les portes entre un parell per que el nen no patís!
La porta em va fer mal a l'avantbraç (les dels civies tenen força de collons), deixant-me marca i tot, i el més fort...era el primer cotxe![]()
molts maquinistes/motoristes sembla que no són capaços de mirar pel retrovisor/monitor abans de marxar...
Esta pendent que a l'andana de Vallcarca en direcció Trinitat hi fiquin un monitor per poder veure la cua del tren. Almenys aixo ho se desde fa més d'un mes.... i encara no hi ha res....Guigui ha escrit:Avui m'he trobat amb una situació de precipitació incomprensible al metro. A Vallcarca, la gent encara sortia (a l'última porta de l'últim cotxe hi ha molta afluència), i el tren ha tancat portes quan encara estaven sortint. Entre alguns hem aguantat la porta perquè acabessin de fer-ho.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
No, és cert. En canvi, el que si percebo que hi ha sempre són moltes ganes de plegar de la feina.josep_serre ha escrit:No sempre hi ha una òptima visibilitat sobre la pujada i baixada de viatgers.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Doncs a l'estació de Plaça Catalunya d'adif tens un bon exemple.Busman ha escrit:No, és cert. En canvi, el que si percebo que hi ha sempre són moltes ganes de plegar de la feina.josep_serre ha escrit:No sempre hi ha una òptima visibilitat sobre la pujada i baixada de viatgers.
Mollet Sant Fost, recta de kmsmetring ha escrit:I a quina estació va passar? Per si havia corva o no.
josep_serre ha escrit:No sempre hi ha una òptima visibilitat sobre la pujada i baixada de viatgers.

- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Totalment d'acord. Només així s'explica, de vegades, que l'obertura de portes sigui paral·lela a l'accionament del xiulet.Busman ha escrit:No, és cert. En canvi, el que si percebo que hi ha sempre són moltes ganes de plegar de la feina.josep_serre ha escrit:No sempre hi ha una òptima visibilitat sobre la pujada i baixada de viatgers.
O bé quan el motorista et veu baixant corrent les escales i tanca les portes sense esperar, i encara es queda quinze o vint segons a l'andana...
Ja sé que no tots són iguals (abans de que se'm mengi el corporativsme d'alguns), pero hi ha motoristes que sembla que necessitin un alleugeriment amb la dona.
Salut!
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
M'agradat aquest comentari, no se perqué, però m'agradat.Trytasa Baldaquino ha escrit: (abans de que se'm mengi el corporativsme d'alguns)
Salut!

Salut a tú també.
"corporativisme"
Dubto que passi molt sovint això de tancar portes i quedar-se molta estona parat a l'estació, no obstant, el passatge que ha de carregar un tren que arriba a l'estació és el que hi ha a l'andana en aquell moment, no el que baixa corrents. Penso que en general no som conscients del perill que hi ha per córrer al metro, a més si el tren hagués d'esperar tota la gent que baixa corrents, trigariem hores en arribar al nostre destí.Trytasa Baldaquino ha escrit:
O bé quan el motorista et veu baixant corrent les escales i tanca les portes sense esperar, i encara es queda quinze o vint segons a l'andana...
Molts cops no és el motorista qui ha de desfogar-se sexualment, sinó el passatger emprenyat que no és capaç d'aixecar-se cinc minuts avans.
Això també, però jo he vist arribar tren, i pitar i tancar 

Clar, no hauria de ser així, però tot no es pot tenir! Tinc curiositat en veure com s'ho faran a L9/10...metring ha escrit:Això també, però jo he vist arribar tren, i pitar i tancar
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Això és una mica difícil pel que fa al metro.traveller ha escrit:Molts cops no és el motorista qui ha de desfogar-se sexualment, sinó el passatger emprenyat que no és capaç d'aixecar-se cinc minuts avans.
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
això només ho pot dir els que agafen el metro a les 05:00h. Tots els altres, no. Tothom es pot aixecar 5 o 10 minuts més aviat i estalviar-se les presses.cristian26 ha escrit:Això és una mica difícil pel que fa al metro.traveller ha escrit:Molts cops no és el motorista qui ha de desfogar-se sexualment, sinó el passatger emprenyat que no és capaç d'aixecar-se cinc minuts avans.
Tant costa esperar-se??
I amés el tren recull passatge de l'andana no de l'escala, i no es el primer cop que veig algú caure escales avall.
Sense comptar la gent que es salta el reglament i entra i surt quan sona el xiulet, i si la gent de l'andana deixes sortir correctament el passatge del tren, acabariem avans.
I amés el tren recull passatge de l'andana no de l'escala, i no es el primer cop que veig algú caure escales avall.
Sense comptar la gent que es salta el reglament i entra i surt quan sona el xiulet, i si la gent de l'andana deixes sortir correctament el passatge del tren, acabariem avans.
El metro de Barcelona amb motoristes!