Parlem de TMB?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Parlem de TMB?

Entrada Autor: metring » Divendres 05/06/2009 8:37

A partir d'una carta d'un lector de La Vanguardia, a on puntua el bus i el metro de TMB, aquí també ho podem fer:

Parlem de TMB?

MARGARITA RAICH CUNILL - Barcelona
Als bus, els dono un aprovat i als xofers, un excel · lent. Metro: un aprovat justet. Part de les estacions són inaccessibles per a les persones amb mobilitat reduïda,com és el meu cas.

La línea 1 es la que té més afluència de viatgers i en moltes estacions manquen escales automàtiques i ascensors, per citarne una, la d´Urquinaona, una de les més concorregudes; però n´hi ha d´altres. La corporació de transports públics en pot fer una llista, us hi convido. A més d´un entreteniment, fareu una bona tasca si poseu mans a l´obra.

Com ja s'ha dit en altres fils, si hagués viatjat a d'altres ciutats, hauria vist que el nostre metro és dels més adaptats, tot i que té raó en que estacions amb gran volum d'usuaris, no ho estan o al menys no del tot , i que encara queda força cosa a fer.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/06/2009 11:37

Com ja s'ha dit en altres fils, si hagués viatjat a d'altres ciutats, hauria vist que el nostre metro és dels més adaptats, tot i que té raó en que estacions amb gran volum d'usuaris, no ho estan o al menys no del tot , i que encara queda força cosa a fer.
A part de que s'estan fent coses. Si se n'hagués queixat deu anys enrere, on el pla d'accessibilitat encara no estava en marxa i la gent no en tenia notícia, d'acord. Però ara, que es veuen moltes estacions en obres per a instal·lar-hi ascensors després de passar-se anys i panys sense tenir-ne, crec que és prou indici per a veure que alguna cosa s'hi està fent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 21/06/2009 20:35

M'animo també.
Metro:
L-1: Un 2, per posar l'ATP i haver de trigar més absurdament.
L-2: Un 7, la línia va bé, pero massa tecnològia.
L-3: Un 8, cap objecció, excepte els 3000 Reformats
L-4: Un 5, ferralla automatitzada que s'espatlla cada 3 dies, ffreqüències insuficients.
L-5: Un 8, cap objecció, excepte l'enllaç Diagonal i algunes estacions deixades.
L-11: Un 3, He vist que les portes automàtiques comencen a fallar.

Bus:
Un 7, Es podrien equiparar les freqüencies de tots els busos, no pot ser que cada 2 minuts pasi un 27, i que cada 10 un 19.


El metro de Barcelona amb motoristes!

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Divendres 26/06/2009 0:00

Miquel ha escrit:M'animo també.
Metro:
L-1: Un 2, per posar l'ATP i haver de trigar més absurdament.
L-2: Un 7, la línia va bé, pero massa tecnològia.
L-3: Un 8, cap objecció, excepte els 3000 Reformats
L-4: Un 5, ferralla automatitzada que s'espatlla cada 3 dies, ffreqüències insuficients.
L-5: Un 8, cap objecció, excepte l'enllaç Diagonal i algunes estacions deixades.
L-11: Un 3, He vist que les portes automàtiques comencen a fallar.

Bus:
Un 7, Es podrien equiparar les freqüencies de tots els busos, no pot ser que cada 2 minuts pasi un 27, i que cada 10 un 19.
Tecnologia n'hi haura cada vegada més....

Per mi la L2 és la millor línia. Exceptuant la L11, parteix de ser la més nova i tenir la totalitat de trens els més nous, i per mi no té cap "defecte", i unes excel.lents freqüències a hores punta, que en el meu cas fan que si perdo un metro, ni corro ja que sé que en 1 minut en tinc un altre.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7211
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 13/09/2009 23:31

TMB només té un punt feble important: la total falta de personal a estacions i trens, tant d'atenció al públic com de seguretat.
Això fa que el viatger es senti perdut, indefens i insegur a les seves instal·lacions, i dispara els problemes de deinqüència en general.

A part d'això, la resta encara que no és perfecte, té un nivell acceptable.



Respon

Torna a “Transport en general”