
Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Re: Tanca portes mentre la gent sortia
Va siguem realistes, qualsevol persona, vagi amb temps o no, veient com perd el metro als nassos es posa a córrer. Només uns pocs van mentalitzats del tema i esperen el següent... uns pocs, i quan dic això em refereixo a mooolt pocs, segurament n'hi han molts d'aquests pocs aquí. 

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Al metro, tret del darrer servei de la nit, no crec que cap usuari pateixi un greuge per haver d'esperar al següent tren. I sl el pateix serà perquè no ha sapigut organitzar el seu propi temps. Recordo una carta als diaris (farà uns quatre anys) on una noia arremetia contra els treballadors de TMB perquè no havia pogut entrar a un examen per culpa d'ells, ja que el metro es va aturar uns minuts, i ella va desviar cap a uns empleats mandrosos la ira que havia de vessar sobre la seva pròpia incompetència. Jo li vaig recriminar als comentaris a la versió online i no en vaig ser l'únic, i al final va entrar una mica en raó...
El que em sembla una putada és deixar algú a terra a Rodalies, especialment a línies i estacions amb una freqüència d'un o dos trens per hora.
El que em sembla una putada és deixar algú a terra a Rodalies, especialment a línies i estacions amb una freqüència d'un o dos trens per hora.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Teniu tota la raó tots dos, no cal jugàrse-la per agafar un tren que passa, en el cas de la L5, caca 2 minuts i pico, però és que fa pocs dies, en dues estacions, vaig veure gent que es ficava correns a l'últim segon, agafant-los la porta, i forçant-la per entrar! Els qui erem a dins els miràvem amb cara de dir "d'allà on no hi ha..." Caldria alguna mena de campanya per part de TMB, per a donar a entendre que no cal quedar agafat entre les portes, pels trens amb una freqüència tant mínima!Platanito ha escrit:Al metro, tret del darrer servei de la nit, no crec que cap usuari pateixi un greuge per haver d'esperar al següent tren. I sl el pateix serà perquè no ha sapigut organitzar el seu propi temps. Recordo una carta als diaris (farà uns quatre anys) on una noia arremetia contra els treballadors de TMB perquè no havia pogut entrar a un examen per culpa d'ells, ja que el metro es va aturar uns minuts, i ella va desviar cap a uns empleats mandrosos la ira que havia de vessar sobre la seva pròpia incompetència. Jo li vaig recriminar als comentaris a la versió online i no en vaig ser l'únic, i al final va entrar una mica en raó...
El que em sembla una putada és deixar algú a terra a Rodalies, especialment a línies i estacions amb una freqüència d'un o dos trens per hora.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Atenció! no he dit que passi cada dia quatre vegades. Només he comentat que algun cop m'ha passat a mi. No es tracta d'una opinió, sinò un fet objectiu que, lògicament, estàs en el teu dret de creure'l o no.traveller ha escrit:
Dubto que passi molt sovint això de tancar portes i quedar-se molta estona parat a l'estació,
Totalment d'acord, però si encara no has de sortir no costa res deixar entrar a la gent que baixa: és la diferència entre fer el treball bé o, a més de fer el treball bé tenir consciència d'estar realitzant un servei públic i de cara al públic. I, almenys jo, sóc conscient que quan baixo corrents per unes escales em puc caure i fer-me pupa (no només a les del metro, també a les de casa meva).traveller ha escrit:
no obstant, el passatge que ha de carregar un tren que arriba a l'estació és el que hi ha a l'andana en aquell moment, no el que baixa corrents. Penso que en general no som conscients del perill que hi ha per córrer al metro, a més si el tren hagués d'esperar tota la gent que baixa corrents, trigariem hores en arribar al nostre destí.
També, també... però a tothom li fa "ràbia" perdre el metro i haver-se d'esperar cinc (o menys) minuts a l'andana.traveller ha escrit: Molts cops no és el motorista qui ha de desfogar-se sexualment, sinó el passatger emprenyat que no és capaç d'aixecar-se cinc minuts avans.
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Opino que teniu raó, però en aquesta frase no del tot.Trytasa Baldaquino ha escrit: Totalment d'acord, però si encara no has de sortir no costa res deixar entrar a la gent que baixa: és la diferència entre fer el treball bé o, a més de fer el treball bé tenir consciència d'estar realitzant un servei públic i de cara al públic. I, almenys jo, sóc conscient que quan baixo corrents per unes escales em puc caure i fer-me pupa (no només a les del metro, també a les de casa meva).
Deixar que els que en aquell moment baixin la escala en una estació d'FGC (fora de l'àrea de la primera zona) o renfe, ho trobo bé, però al metro, és un flux continu de gent, si esperes a uns altres, arribaran d'altres que també es posaran a córrer, així que, o et quedes esperant per sempre o marxes i algú es posarà de mal humor... és inevitable.
El que l'altre dia em va fer enfadar una mica va ser a Plaça Espanya, dilluns, sobre les vuit del matí, un metro de la L1, es va quedar esperant allà vuit minuts! allò ja estava ple i molta gent es quedava a l'andana esperant el proper, que no arribaria fins passats cinc minuts després de que marxés aquell, per tant més d'un haurà esperat més de deu minuts, per la irresponsabilitat d'alguna persona, causant del problema que desconec i que va fer parar tota la línia, ja sigui usuari o treballador.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Existint un horari, els viatgers habituals d'aquestes estacions acostumen a arribar amb temps a l'estació i esperen al tren, els que arriben quan és el tren a l'andana o bé és perquè desconeixen l'horari o bé arriben tard. Per tant, si el tren va a l'hora ha d'arribar, carregar i sortir. I si va amb retard s'ha de fer el més ràpidament possible sense carregar els viatgers que venen corrents ja que han arribat a l'estació amb la idea d'agafar el següent tren i no es tracta d'anar acomulant encara més retard.Platanito ha escrit:El que em sembla una putada és deixar algú a terra a Rodalies, especialment a línies i estacions amb una freqüència d'un o dos trens per hora.
Doncs a la L4, perdre un tren sí que pot significar la diferència entre anar amb temps i arribar tard:
"Roper 05:57
Ren Hora 10:37" (verídic)
Però, de tota manera, jo no estic del tot d' acord amb el que dieu. Se suposa que la finalitat del metro és que un no hagi de patir gaire pel temps, i és evident que un no pot planificar els seus temps de viatges en diferències de 5 o menys minuts.
"Roper 05:57
Ren Hora 10:37" (verídic)
Però, de tota manera, jo no estic del tot d' acord amb el que dieu. Se suposa que la finalitat del metro és que un no hagi de patir gaire pel temps, i és evident que un no pot planificar els seus temps de viatges en diferències de 5 o menys minuts.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Completament d'acord. A part, dir que les freqüències de pas dels autobusos poden arribar clarament als 20 minuts (i més d'un se m'ha escapat), i amb el metro lo mateix. A part, que un maquinista no es pot permetre perdre temps per fer el recorregut, i menys d'una xarxa urbana com és el metro.Busman ha escrit:Doncs a la L4, perdre un tren sí que pot significar la diferència entre anar amb temps i arribar tard:
"Roper 05:57
Ren Hora 10:37" (verídic)
Però, de tota manera, jo no estic del tot d' acord amb el que dieu. Se suposa que la finalitat del metro és que un no hagi de patir gaire pel temps, i és evident que un no pot planificar els seus temps de viatges en diferències de 5 o menys minuts.
Però sí que és cert que hi ha d'haver un marge de com a mínim uns 10 segons perquè la gent pugui almenys baixar tranquil·lament del metro i els que puguin pujar, que pugin. Igualment si arribes tard a un lloc, veure que se t'escapa un metro, o un autobús et fa una ràbia...

Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Mireu el vídeo que adjunto, amb el so activat, i veureu al que em refereixo.
- Fitxers adjunts
-
- metro-portes.wmv
- (1.14 MiB) S’ha baixat 456 vegades
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
A aquests motoristes que fan això els haurien de suspendre el salari dels dies en que ho facin, perquè no pot ser això, el metro és un servei, els viatgers fem un favor a la companyia, no la companyia als viatgers.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Si no m'estranya que li diguis "Fernando Alonso"!
No em sembla normal això, algun cop m'ha passat. Apart, imagineu que ha de sortir algú amb cotxet de nen o cadira de rodes 


Això és la cosa més habitual de món. Ja fa anys que ho vaig comentar per aquí, que si no estàs d'empeus al costat de la porta, no és garanteix que hi arribis.
Exacte, però que a sobre no puguis gairebé ni sortir...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
A segons quines hores això és habitual. De totes maneres, deixa sonar el xiulet fins que tothom ha sortit i aleshores acciona el mecanisme de tancament, sense que ningú es quedi atrapat. Anys enrere amb els 1100 a la L4, això era molt més sonat.
Cert, molts cops el 1100 no estava ni 5 segons amb les portes obertes.victorcasta ha escrit:A segons quines hores això és habitual. De totes maneres, deixa sonar el xiulet fins que tothom ha sortit i aleshores acciona el mecanisme de tancament, sense que ningú es quedi atrapat. Anys enrere amb els 1100 a la L4, això era molt més sonat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Per tant, el que explico en aquest fil, sembla que ja és tota una tendència a l'FMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Els remodelats donen molts problemes a l'hora de tancar portes, el motorista s'ha d'esperar a que acabi tot el cicle del xiulet de portes per poder tancar, i potser acaba el cicle y ha de premer un altre cop el botó per poder tornar-se a esperar a que acabi i poder tancar portes.
Hi ha un parell de trens remodelats en el que el xiulet de portes pot sonar en mig del túnel.aim ha escrit:Una mica més i sona abans d'obrir les portes....
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
El que una vegada em va passar, en agafar un tren de la C2 desde Sant Vicenç de Calders (on passa un tren cada 60 minuts!):
El tren havia de marxar a i 23, i eren i 20, per tant el tren ja era estacionat a la via. Anava dirigint-me cap al tren, quan el maquinista fa un avis amb el xiulet de que marxarà, i començo a correr. Quan ja era a dins (eren exactament i 21) i trec el cap per la porta per fer una ullada mentres espero a que surti el tren, i veig correr una velleta, que estaba aseguda esperant al tren en un altre andana. De cop se sent el xiulet i es tanquen les portes, vaig posar el braç per tal de que la senyora arrives i entrés, que finalment arribà. Tot allò, a la primera porta del primer cotxe, però per a colmo, després va sortir el maquinista de la cabina i em va dir:
"¿Pero tu estásh tontoh?, ya le iba a abrí la puertah?" I a sobre la vella no em va donar ni les gràcies. Despres a casa vaig poder comprovar per internet que el tren havia sortit 2 minuts avans de lo previst.
Un altre día (això ja és tema apart) anava jo en un 447 de la C7, un Dissabte molt d'hora, asegut al primer vagó:
Com que era l'unic passatger del cotxe (a més suposo que el maquinista no em va veure entrar) i acabavem de sortir de Martorell, el maquinista portava la porta de la cabina oberta, així que vaig decidir apropar-me per veure la via desde devant. Vaig ser-hi gairebé 15 minuts just darrera del limit de la zona dels viatgerts i el maquinista, sense fer soroll, procurant que el maquinista no es percatés de que jo era allà darrera i no tanqués la porta. Al cap d'una estona (ja haviem passat Rubí), s'en adonà de que era allà, i en comptes de tancar la porta sense dir res, o de deixarla oberta fins que puges algú més al vagó, va dir:
-¿Qué miras?
-La vía, y la cavina
-Pero si aquí no hay nada que ver...
(Com fart del seu trevall)
-Bueno, es que a mí me gustan esas cosas
(Suposo que amb això va pensar que volia ensavonar-lo per que em deixés entrar...)
-Pues no pienso dejarte entrar.
Portàs als nassos.
-No quería entrar, sé que está prohibido, hombre. Ni tampoco quería molestarle.
-Si no quieres molestarme sientate y callate como los demás.
(M'ho va dir a creits desde l'altre banda de la porta)
I aquella va ser la conversa.
El tren havia de marxar a i 23, i eren i 20, per tant el tren ja era estacionat a la via. Anava dirigint-me cap al tren, quan el maquinista fa un avis amb el xiulet de que marxarà, i començo a correr. Quan ja era a dins (eren exactament i 21) i trec el cap per la porta per fer una ullada mentres espero a que surti el tren, i veig correr una velleta, que estaba aseguda esperant al tren en un altre andana. De cop se sent el xiulet i es tanquen les portes, vaig posar el braç per tal de que la senyora arrives i entrés, que finalment arribà. Tot allò, a la primera porta del primer cotxe, però per a colmo, després va sortir el maquinista de la cabina i em va dir:
"¿Pero tu estásh tontoh?, ya le iba a abrí la puertah?" I a sobre la vella no em va donar ni les gràcies. Despres a casa vaig poder comprovar per internet que el tren havia sortit 2 minuts avans de lo previst.
Un altre día (això ja és tema apart) anava jo en un 447 de la C7, un Dissabte molt d'hora, asegut al primer vagó:
Com que era l'unic passatger del cotxe (a més suposo que el maquinista no em va veure entrar) i acabavem de sortir de Martorell, el maquinista portava la porta de la cabina oberta, així que vaig decidir apropar-me per veure la via desde devant. Vaig ser-hi gairebé 15 minuts just darrera del limit de la zona dels viatgerts i el maquinista, sense fer soroll, procurant que el maquinista no es percatés de que jo era allà darrera i no tanqués la porta. Al cap d'una estona (ja haviem passat Rubí), s'en adonà de que era allà, i en comptes de tancar la porta sense dir res, o de deixarla oberta fins que puges algú més al vagó, va dir:
-¿Qué miras?

-La vía, y la cavina

-Pero si aquí no hay nada que ver...

-Bueno, es que a mí me gustan esas cosas

-Pues no pienso dejarte entrar.

Portàs als nassos.
-No quería entrar, sé que está prohibido, hombre. Ni tampoco quería molestarle.

-Si no quieres molestarme sientate y callate como los demás.

I aquella va ser la conversa.
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Si, passa molt, intentes ser bona persona, no t'ho agraeixen; intentes fer coses sense molestar a ningú, et diuen que no sense amabilitat.
A mi quan em passan aquestes coses, deixo de pensar en això i, al mal tiempo, buena cara!


A mi quan em passan aquestes coses, deixo de pensar en això i, al mal tiempo, buena cara!
Parlem amb propietat.