Lluita1714 ha escrit:Quan tinguin problemes de catenària a la Renfe, i més concretament a Sants, els trens que es queden parats aprop de la estació ens els poden deixar desallotjar amb les "dresines tracció a sang". Deu ser genial anar de l'Hospitalet a Sants, aprofitant que hi han tantes vies.MetroBCN ha escrit:Jo el faria de Terrassa a Mercat Nou, ames, amb les obres de RENFE, sera mes divertit. Pero clar, aixo ho deixem en somni.Lluita1714 ha escrit:Jo m'animaria, ara, en túnel (la major part de la xarxa) o il·luminen els focus, o porto quatre focus connectats a la dinamo de la "dresina tracció a sang"... perquè a les fosques em dona cert respecte, i més si es tracta de passar per Rocafort, l'estació de les llegendes fantasmagòriques.
Nous usos per a les vies de metro
Re: Nous usos per a les vies de metro
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- FerrocarrilsCAT
- N4

- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Us imaginaríeu agafar una 289 i un Estrella, i posar-li 1500 Vcc i anar per la L1 entrant per l'agulla de Pl.Catalunya?
Amb tarifa GRATUITA i bitllet especial per als del FTC.

Amb tarifa GRATUITA i bitllet especial per als del FTC.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
jo voto per que li acoplessin el 100.
- FerrocarrilsCAT
- N4

- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Amb el 100 ja seria la canya aquest tren
Però la 289 amb colors verd i groc.
Però la 289 amb colors verd i groc.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
I de pas la 1000!El LLOP ha escrit:jo voto per que li acoplessin el 100.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- FerrocarrilsCAT
- N4

- Entrades: 67
- Ubicació: Sant Andreu de la Barca
Voldràs dir la 1100, perquè per desgràcia els 1000 estan desguassats.
Però a la 1100 li hauríem de posar bogis de 1668 mm.
Però a la 1100 li hauríem de posar bogis de 1668 mm.
A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com
Doncs se li posa!FerrocarrilsCAT ha escrit:Voldràs dir la 1100, perquè per desgràcia els 1000 estan desguassats.![]()
![]()
Però a la 1100 li hauríem de posar bogis de 1668 mm.
http://www.trensim.com, el portal de trens y rutes per a simuladors de trens.
- BB9200
- N8

- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Per el gàlib no, ni per enganx, necesitaria una gran reforma, i la vull en estat superoriginal, no panoràmica
.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/


