Mejora de la accesibilidad al polígono de Can Amat.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Mejora de la accesibilidad al polígono de Can Amat.

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 28/04/2007 18:07

A lo mejor lo que voy a poner es cosa archisabida, pero como me da pereza andar buscando en el foro, lo pongo a riesgo de que esté repetido.

Parece que las autoridades de la Generalidad están considerando remodelar la red de FGC en Martorell para mejorar el acceso a la zona de Can Amat.

En la web de GISA hay información sobre un par de licitaciones de estudios previos. Entre otras cosas este plano: http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 828981.pdf



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 05/05/2007 14:55

I aquest accés com el farien? Millorant simplement el traçat actual? O Desdoblar més vies, bifurcar la línia posant una nova estació dintre d'aquest polígon :?:


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dissabte 05/05/2007 16:25

En el plano que enlacé se contemplan diferentes alternativas. El estudio informativo ha de tenerlas en cuenta, valorando ventajas e inconvenientes de cada una de ellas.

Una vez superada la fase de evaluación de impacto medioambiental si procede, la administración licitará la redacción del proyecto constructivo de acuerdo a la solución elegida. Sea ésta cual sea, habrá de hacerse una variante que pase por lo que es el aparcamiento principal de la factoría Seat, para después entrar en el TM de Abrera y volver a encontrar la traza actual.

En el nuevo trazado se ubicarán las paradas que el estudio determine.



sanlucar-playa
N5
N5
Entrades: 104
Ubicació: HISPANIA CITERIOR

Entrada Autor: sanlucar-playa » Dimarts 23/06/2009 23:41

El pasado día 13 apareció en el Diario Oficial de la Unión Europea el anuncio de licitación para la relación del proyecto constructivo de la variante de Can Amat.

De las diversas alternativas contempladas en el Estudio Informativo iniciado en 2007, fue elegida la que figura en este plano.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 24/06/2009 21:09

Almenys, sembla que no desviaran tota la línia sinó que en faran una variant que utilitzaran només els trens que s'aturaran a la Seat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

pukyxd
N6
N6
Entrades: 267
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dijous 25/06/2009 13:09

Guigui ha escrit:Almenys, sembla que no desviaran tota la línia sinó que en faran una variant que utilitzaran només els trens que s'aturaran a la Seat.
Esperem que sigui així i els R5 no hi passin, perquè ja només ens falta una parada més...



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”