Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Anit, al final del programa el Paisatge Favorit de Catalunya , van posar fotos dels telespectadors. Fins aquí bé, però en una foto tenia per títol "Montserrat Nevat" el seu autor era un tal Bernat Borras. El coneixem??
Jejeje, la vaig enviar i pel què vec els va agradar!
Per cert, què us sembla si al Fòrum fem el ferrocarril favorit de Catalunya? També podríem anar fent votacions i a veure què surt. Tot i que no sé si ho podríem fer per línies o per estacions
Doncs en aquest cas hem d'elaborar una llista i anar fent votacions. Podríem anar-ho fent en packs de 3 també perquè sigui més fàcil decidir. Algunes propostes de línies favorites (clar que tampoc tenim 50.000 línies per triar...)
- Cremallera de Núria
- Cremallera de Montserrat
- Línia Barcelona-Vallès tram Sarrià-Sant Cugat
- Línia Llobregat-Anoia tram Olesa-St.Vicenç de Castellet
- Línia Llobregat-Anoia ramal Martorell-Igualada
- Línia Llobregat-Anoia ramal Manresa-Súria
- Línia Lleida-La Pobla tram Balaguer-Tremp
- Línia Barcelona-Portbou tram Figueres-Portbou
- Línia Reus-Móra (no m'atreviria a dir cap tram concret)
- Línia Barcelona-Puigcerdà tram Ribes-Puigcerdà
- Línia Barcelona-Manresa-Lleida tram Terrassa-Manresa
- Línia Barcelona-Vilanova tram costes del Garraf
- Metro de Barcelona... no sé quin tram es podria considerar
- Tramvia Blau
Però caldria que cada tram el presentés algú, no? Per exemple, jo mai he anat més amunt de Girona i per tant no tinc dades que em permetin jutjar aquell troç. Jo em demanaria el Sarrià-Sant Cugat, ja que he patejat bastant aquells voltants. I pel que fa al metro, jo ficaria per separat el Gran Metro (incloent l'antic ramal de Correus) i el Transversal. Si a la sèrie ha sortit dos cops Barcelona i un cop Tarragona, Girona i Lleida...
També ficaria el Trambaix, i com a presentador algú que visqui a un dels extrems de la línia i que reclami des de fa anys un túnel ferroviari per sota de l'altre extrem
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.