No, home! Però ja que tenim els SportWagen, almenys una locomotora suïssa, no? Jo no pretenc convertir el cremallera en una espècie de línia històrica!Jordi Freixas ha escrit:BB9200 ha escrit:
També estaria bé que des de Suïssa portessin alguna locomotora antiga (dels anys 40) de l'antic FO, que abans els remolcaven (ja seria molt demanar, eh, per axò ) .
I per què vols una locomotora de Suïssa dels anys 40? Per treure-li personalitat al Cremallera de Núria?
Jo vull que la demanda es vagi alternant, i ho he dit amb aquesta intenció. I recordem que la 6 és més una locomotora suïssa, i a més va participar en la construcció del cremallera de Núria, i ha estat més temps allà que a Montserrat.Jordi Freixas ha escrit:Interessant, però tinguent en compte que la no. 6 no arribar mai a prestar servei comercial al Cremallera de Núria, seria igualment una mica absurd. Una altra cosa és que segons la demanda es poguéssin anar alternant tots dos tipus de locomotores (vapor i elèctrica).
Home, és clar, és només com una alternativa.Jordi Freixas ha escrit:BB9200 ha escrit:
alguns vagons més que vinguin de Suïssa,
Perquè vinguin més vagons de Suïssa, millor fer això; més car, però a la llarga més efectiu.
Jo també defenso això però no olvidem que la línia té una finalitat especialment turística, i no de metro del ripollès.Jordi Freixas ha escrit:Però això sí que seria treure profit a la línia, i no el que li estan fent ara, que només aconseguiran que la gent agafi més Núria per anar caminant que el cremallera.
S'ha de poguer treure profit a la línia en gran part amb el material que tenen actualment, però adminsitrat d'una altra manera.