Propostes de trobada estiuenca, ho veieu bé de fer-na una?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

A quin dia faríeu la trobada a Can Tunis?

Al dia 1
3
43%
Al dia 2
0
No hi ha cap vot
Al dia 15
3
43%
Al dia 16
1
14%

Vots totals: 7
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Propostes de trobada estiuenca, ho veieu bé de fer-na una?

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 8:32

Jo dijous, ho tinc descartat...Coses de la feina :(

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 20/07/2009 10:41

Jo estaré a Itàlia així que bon viaggio! :)

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 20/07/2009 11:08

Bé doncs, el bitllet de La Tor de Portbou es pot comprar a la pàgina web de sncf, existeix promoció per viatjar en primera classe entre Perpinyà i Portbou i jo recomano comprar-ho per internet.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 20/07/2009 12:09

Només per curiositat, però sent època de crisi estaria be saber un preu aproximat. :ok

De nou al FTC

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 20/07/2009 12:22

El trajecte a França són uns 30€ si tens menys de 26 anys amb la decouverte 12-25 23€, el trajecte a Espanya doncs uns 10€ de Portbou a Barcelona i uns altres 10 de Barcelona a La Tor.

Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 14:23

I dues trobades, una entre setmana i l'altre en cap de setmana? Dues alternatives, per si no tothom pot anar el mateix dia, què us sembla? Ja que es van fer dues visites a la L9...

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 14:26

Si es fa una segona en cap de setmana, podem escollir si fer-la al Tren Groc, o una altre alternativa, com veieu...
josep_serre ha escrit:Penso que podríem obviar la trobada de l'Estació de França per ser una trobada fàcil d'organitzar i barata i per tant perfectament compatible amb qualsevol altra i la del Tulipan per ser una trobada no seriosa.
Ei, no tant de no seriosa. Quants de vosaltres heu agafat un helicopter? I si a sobre és gratuït, apa que no estaria be donar una volteta!!! Penseu que aquests viatges son bastant cars.

marc
N8
N8

Entrada Autor: marc » Dilluns 20/07/2009 15:30

Jo he anat una vegada en helicopter, però si esgratis és un punt a fabor.
Per cert se m'ha acudit una trobada diferent, per canviar una mica de les tipiques, tot i que no se si es factible. Podriem anar a Can Tunis a veure que hi ha.

De nou al FTC

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 20/07/2009 16:16

I fa vertígen?? :o

FerrocarrilsCAT
N4
N4
Entrades: 67
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Entrada Autor: FerrocarrilsCAT » Dimarts 21/07/2009 21:01

Jo tinc un amic a Martorell que pot anar a Can Tunis quan li dona la gana, i aniré amb ell algun dia d'aquests.

A muchos nos gustaría que las ''Copito'' volviesen a ser las reinas, pero los Navales han muerto, los Manes los consideran inútiles y las 213 existen.

El meu fòrum: http://www.trenllobregat.foroactivo.com

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/07/2009 23:20

Ok, però per fer trobada?

Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimecres 22/07/2009 12:06

I estareu segur d'això? Si per si de cas, els que vulgueu anar, jo trucaría... :roll:

Salutacions. :hola

Imatge

marc
N8
N8

Entrada Autor: marc » Dimecres 22/07/2009 12:26

Jo tinc un amic a Martorell que pot anar a Can Tunis quan li dona la gana, i aniré amb ell algun dia d'aquests.
Doncs el dia que vulgueu fem una trobada allà. Qui s’apunta?

De nou al FTC

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/07/2009 12:28

Per lo de trobada un cap de setmana d'agost, us va bé el del 29 i 30? O el del 15-16?

marc
N8
N8

Entrada Autor: marc » Dimecres 22/07/2009 14:28

Potser seria milor fer-la una mica més propera en el temps, ja que en qualsevol data sempre hi haura algu de vacances, però ara al juliol hi ha més gent per aqui. Jo proposo el cap de setmana del 1 d'agost.

De nou al FTC

BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 22/07/2009 16:49

Però abans, ja esteu tots d'acord amb anar a Can Tunis o al Tren Groc?

Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 22/07/2009 17:59

Com diu a dalt, hi ha una trobada entre setnmana al Tren Groc. ara falta decidir a on anar pel cap de setmana.

BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dimecres 22/07/2009 18:04

Gràcies, no m'hi havia fixat.
Doncs crec que el millor per Can Tunis és fer o la setmana del 1 d'agost o bé la setmana del 15 d'agost.

Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

marc
N8
N8

Entrada Autor: marc » Dijous 23/07/2009 10:57

Jo soc mes partidari del dia 1 perquè hi haura menys gent de vacances però a mi m'és igual. Per cert tambe hauriem de decidir hora i lloc on quedem, per anar a Can Tunis junts (jo no tinc ni idea per on s'hi ha d'anar :oops: )

De nou al FTC

BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 23/07/2009 13:18

marc ha escrit:Jo soc mes partidari del dia 1 perquè hi haura menys gent de vacances però a mi m'és igual. Per cert tambe hauriem de decidir hora i lloc on quedem, per anar a Can Tunis junts (jo no tinc ni idea per on s'hi ha d'anar :oops: )
Jo també soc partidari del dia 1, generalment perque el 15 no hi soc.
Crec que hauriem de crear un nou post per fer una enquesta on dir el dia. L'hora i el lloc ja ho decidiriem despres.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”