L'Associació promotora de l'orientació del consum de la gent gran, PROGRAN, dins del cicle "Els dimecres de PROGRAN", "Gent Gran i Consum", organitza la següent conferència:
El transport: bàsic per al bon consum
Què ha passat amb el tren?
Conseqüències dels erroors de l'ample de via "espanyol", el ren de la Pobla, el TGV...
El conferenciant serà l'enginyer industrial Lluís Garcia i Salat (Màster I.A.E., al servei del Ministeri d'Indústria, jubilat)
Lloc: auditori del centre comarcal lleidatà de Barcelona. Gran Via de les Corts Catalanes, 592 (Pl. Universitat)
Data: dimarts 24 de gener a les 19 hores
L'acte és gratuït i obert a tothom.
Conferència "Què ha passat amb el tren??"
Jo podria anar, però us demano tornar a possar el avis del dia i hora 24 hores avans, gràcies
- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Impossible, plego a les 20:30 akesta setmana 

wefer ha escrit:L'Associació promotora de l'orientació del consum de la gent gran, PROGRAN, dins del cicle "Els dimecres de PROGRAN", "Gent Gran i Consum", organitza la següent conferència:
El transport: bàsic per al bon consum
Què ha passat amb el tren?
Conseqüències dels erroors de l'ample de via "espanyol", el ren de la Pobla, el TGV...
El conferenciant serà l'enginyer industrial Lluís Garcia i Salat (Màster I.A.E., al servei del Ministeri d'Indústria, jubilat)
Lloc: auditori del centre comarcal lleidatà de Barcelona. Gran Via de les Corts Catalanes, 592 (Pl. Universitat)
Data: dimarts 24 de gener a les 19 hores
L'acte és gratuït i obert a tothom.
Que ha passat amb la gent?
He arribat 33 minuts tart,

Mentres jo pensaba que el TGV del Mediterrani tenia de ser construit al 2001. Segons els plans previstos per la Comunitat EU.

Despres ha parlat dels trens Espanyols, del any 1844, de l'ample de via, dels "bogies", del convertidor del Talgo a PortBou, que ens ha fet un bon detall del seu funcionament i després ens ha parlat d'una curiositat, (al menys per a mí), el tren de Lleida-Balaguer, quan arribà a Balaguer és divideix en dues linies.
A l'esquerra i al costat de la carretera (?) cap a la Seu d'Urgell i Puigcerdá
i a la dereta cap a La pobla de Segur, Pont de Suert i Viella...
Deprés ha parlat del Port de Barcelona que hi tindrien de construir vies d'ample EU. Que ja hem arribat tart, ... i després han començat les preguntes i jo he marxat, ....
A mi al final m'ha resultat impossible passar-m'hi per afers personals.