


Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 15:50
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 24/07/2009 18:16
Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 25/07/2009 13:07
Segurament a les filtracions, no? Es un tram molt dificil, ja que creua el riu Besos molt a prop de la desembocadura. Suposo que sera aixo.metring ha escrit:A La Vanguardia en paper diuen que el tram de la L2 que abans era de la L4, té un manteniment molt difícil. A què és degut?
Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 25/07/2009 13:28
Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 25/07/2009 15:55
Entrada Autor: Albert » Dissabte 25/07/2009 19:05
Entrada Autor: automotorserie 436 » Dissabte 25/07/2009 21:06
Por tanto el corte del tramos no es porque afecte directamente a la circulación de los trenes, sino a la "comodidad" de los viajeros. Pues señores es más incómodo un autobús con el consiguiente transbordo y la pérdida de pasaje.El LLOP ha escrit:el problema que hi ha, es que a les obres de la cua de maniobra, s'aixecarà gran quantitat de pols, amés dels gassos dels equips/màquines alimentades amb gasolina, cosa que farà l'ambient bastant insofrible, i és això el que es vol estalviar al passatge.
Entrada Autor: Miquel » Diumenge 26/07/2009 10:54
T'equivoques, al capdavant de tot, va la seguritat i riscos per al vitger, a Horta, si posaràn les maquines, a perforar el túnel, fins arribar al ja construït, la pols serà el gran convidat de l'estació, on obviament, anirà cap a l'estació a embrutar-ho tot, les màquines, que segurament podrien ser visibles desde l'estació, els treballadors, necessiten l'estació per entrar i sortir, deixar-hi material de l'obra, etc...automotorserie 436 ha escrit:Por tanto el corte del tramos no es porque afecte directamente a la circulación de los trenes, sino a la "comodidad" de los viajeros. Pues señores es más incómodo un autobús con el consiguiente transbordo y la pérdida de pasaje.El LLOP ha escrit:el problema que hi ha, es que a les obres de la cua de maniobra, s'aixecarà gran quantitat de pols, amés dels gassos dels equips/màquines alimentades amb gasolina, cosa que farà l'ambient bastant insofrible, i és això el que es vol estalviar al passatge.
Por otro lado, si el motivo es el polvo y los gases también los sufrirán los trabajadores...El polvo y el ruido será inevitable, pero los gases...que conecten mangueras al exterior!
Si quieren aminorar polvo y ruido que pongan placas protectoras al morir el túnel en la estación, pero cortar la circulación es peor cuando no es estrictamente necesario, en fin todo sea por la comodidad del viajero...
Entrada Autor: 122-042-132 » Diumenge 26/07/2009 12:02
Entrada Autor: automotorserie 436 » Diumenge 26/07/2009 21:02
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 27/07/2009 0:25
Ja que el fa aquest substituori Sarbus, sempre poden posar als teleindicadors:TMB ha escrit:Així, mentre duri l’afectació, les persones usuàries disposaran dels serveis d’autobusos
complementaris següents:
Servei B1 Pubilla Cases – Collblanc
Servei B2 Can Serra–Can Vidalet–Ca n’Oliveres Connexió
Servei B3 Can Boixeres-Sant Ildefons-Just Oliveres-Can Serra-Pubilla Cases
Entrada Autor: Miquel » Dilluns 27/07/2009 9:31
De sortir per la porta d'un 5000 a Maragall fins el carrer de Josep Sangenis amb la línia 19, he arrbat a trigar 10 minuts, i ara, el 45, te reforços d'estiu com les demés línies que fan final al Pg. Maritím i a la Barceloneta, la freqüència es una mica inferior.automotorserie 436 ha escrit:No digo que no a todo lo que habéis dicho, pero sigo pensando que cortar el tramo es más fácil que buscar soluciones, por otro lado dels quinze a Horta, 5 minutos???, no, en absoluto, y pobre 45, un autobús cada 8 minutos, no tiene capacidad suficiente, dado el caso la lanzadera a Vilapicina con 3 semáforos por en medio es más efectivo, y ya veremos donde la vuelta, os informo que en plaza ibiza hay obras.
Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/07/2009 9:36
De fet en principi el bus 3 es volia fer que fos únicament Can Boixeres/St.Ildefons-Rbla.Just Oliveras però finalment es va prolongar fins a Pubilla Cases bàsicament per donar servei a l'hospital de la Creu Roja. L'objectiu és que pràcticament ningú vagi de Can Boixeres/St.Ildefons fins a Collblanc amb els autobusos i que entrin a la xarxa de transport públic integrat (L1, renfe o TRAM) de seguida que els sigui possible.Ecomobisostrans ha escrit:Els autobusos 1 i 3 del servei substitutori de la L5 es podrien juntar, aixi qui vagi de Collblanc a Cornellà, etc. no en tindrà que agafar 2![]()
![]()
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/07/2009 12:01
Entrada Autor: metring » Dimarts 28/07/2009 10:27
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 28/07/2009 10:36
I, per a guanyar cinc trists minuts davant el bus, van fer aquesta cosa indefinible que és la L11? I, si ara tallaven tota la línia per a posar-hi mampares i automatitzar-la, perquè ja la van tenir empantanegada per a instal·lar-les a Torre Baró?Triga uns 20 minuts, cinc més que el metro.
Entrada Autor: Miquel » Dimarts 28/07/2009 11:07
Entrada Autor: Corail Intercités » Dimarts 28/07/2009 11:52
El metro triga set minuts a recórrer tota la línia, 15 a fer l'anada i la tornada.Guigui ha escrit:I, per a guanyar cinc trists minuts davant el bus, van fer aquesta cosa indefinible que és la L11?Triga uns 20 minuts, cinc més que el metro.
Com es podria fer?metring ha escrit:L'ideal, un cop tanquin amb mampares tota la línia, seria que al menys afegissin un altre tren, per a que les freqüències siguin una miqueeeta millor, tot i els trams d'una sola via, no crec que fos molt impediment.
Entrada Autor: wefer » Dimecres 29/07/2009 10:02
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”