Jo això ho contemplo en un projecte que ho he fet, en el cas que es fes el túnel de rodalies per la Diagonal no estaria gens malament pensar-ho.593Dromedario ha escrit:Quant a possibles trams soterrats de la Diagonal, el tram Francesc Macià - Balmes pot ser un bon tram, ja que no hi ha trens ni metros per sota.
Ni jo tampoc, però si s'administrés bé no és mala idea. Pensem que tenim 2 costats laterals, i en cada costat lateral pot anar-hi una via de tranvia i una d'autobús. Tindríem bastanta cosa sol·lucionada, tampoc és tan difícil en el cas de la Diagonal separar-ho, om ho pot ser-ho en altres carrers.593Dromedario ha escrit:Per últim, jo tampoc veig clar el tema d'ajuntar el bus i el tramvia en un mateix carril, a menys que es vulgui baixar la velocitat comercial del tramvia a costa de pujar una mica la del bus (entenc que també li toca, però tots van molt plens en aquella zona i seria més inconvenient per al Tram que avantatge per al Bus).
Per això podem parlar-ho primer coses aquí i després també físicament593Dromedario ha escrit: sí, és cert que això val més parlar-ho físicament, però abans de fer-ho val la pena que expresseu idees com la meva perquè siguin conegudes.