Servei substitutori Horta Vilapicina

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Servei substitutori Horta Vilapicina

Entrada Autor: davida » Dijous 13/08/2009 14:14

Algun coneix el recorregut exacte que fa el bus susbtitutori?
Ja he vist 2 vegades el bus baixar un autbous del servei substitutori amb passatgers desde <m> Vilapiscina cap a Virrei Amat, Maragall i girant cap a Horta pel passeig Maragall.
¿Quin sentit te aquest recorregut?
Si el bus no pot anar directamente de Vilapiscina a Horta pels carrers estrets, i va per Virrei Amat, Av Borbo, Av Maragall perno s'anuncia el servei susbtitutori com Maragall Horta. Es un passeig molt maco tenir que anar de Maragall a Vilapiscina en Metro per tot seguir tornar a Maragall en bus.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dijous 13/08/2009 20:42

Hola,


em sembla que va desde C/ Lisboa, pasa per tajo, va cap a Passeig maragall, baixa per petrarca, i em sembla que puja per un dels carres de cartellà. Tinc un planell:

Salut
Fitxers adjunts
Imagen 069 redimensionada.jpg
Imagen 069 redimensionada.jpg (67.54 KiB) Visualitzat 1536 cops



davida
N9
N9
Entrades: 1837
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 13/08/2009 21:58

Aquest planol em dona la raó.
Sentit Horta - > Vilapiscina.
- Servei directe. Passeig Maragall i Petrarca
Sentit Vilapiscina -> Horta:
- El passatger fa el trajecte Maragall - Vilapiscina en <m>. A Vilapiscina agafa un autobus que recula pel Passeig de Fabra i Puigc fins <m> Virrei Amat, continua per Avda Borbó fins a <m> Maragall. Agafa el passeig Maragall fins a Horta.
- Perque fer perdre 5-10 minuts als passatger amb aquesta volta. Perque no simplement informar que el autobus substituri fa el trajecte circular <m> Maragall -> <m> Horta <m> Vilapiscina <m> Virrei Amar <m> Maragall. La gent que ve la L5 guanyaria molt de temps, i evitaria uns transbord als passatger que venen de la L4.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 13/08/2009 22:02

I potser, fins i tot, s'estimarien més anar a peu des de Vilapicina i Horta, perquè això dona més voltes que el bus de barri de Nou Barris :x



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Divendres 14/08/2009 9:35

Hola, per això jo vaig caminant desde Horta fins a Vilapicina i al revés. Trigo menys caminant que amb bus.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 14/08/2009 9:53

Doncs els busos del tram Collblanc-Can Boixeres (B1, B2 i B3) tenen una freqüencia de pas d'uns 5 ó 10 minuts durant el dia, però a primera hora del matí triga mitja hora llarga, almenys el B3 (Pubilla Cases-Sant Ildefons).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Divendres 14/08/2009 22:05

Este tema ya lo toqué en otro hilo antes de que empezaran las obras...
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... a&start=80
Osea que para un trayecto de una parada de metro la distancia recorrida por el Bus es de...¡¡¡¡CHA CHAN!!! 5 PARADAS DE METRO....¡OLE!
Tal absuro consiste en el siguiente trayecto, Vilapicina-Virreiamat-Maragall.Virreimat-Vilapicina-Horta......................
Es un despropósito de tal magnitud que claro...nadie coge el bus de de vilapicina a Horta y...quemando gasoil a top, un bus por cada tren...

:cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop :cop


Y por cierto, cambiar el título que la S hace daño a la vista, es Vilapicina.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 16/08/2009 17:26

Jo ja vaig dir, fa dies, que el més pràctic era vaixar a Maragall, i agafar el 45. El traçat es demencial, sí, pero no hi ha una altre, i pujant de Fabra i Puig, no pots anar al carrer Tajo, sino que has d'anar fins Valldaura i donar la volta en una plaçeta.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”