Les 440 peten massivament?
Les 440 peten massivament?
Tema relacionat: Carta sobre tren amb porta oberta de la Renfe
Això em pregunto, després d'una llaaarga estona de meditació trascendental, o potser de veure en pocs dies,3 unitats de 440-470 que s'avarien i es queden aturades, o ja ni tant sols paren a les estacions. N'heu vist casos d'aquests? En tant poc temps, per què s'avarien amb tanta freqüència??
Això em pregunto, després d'una llaaarga estona de meditació trascendental, o potser de veure en pocs dies,3 unitats de 440-470 que s'avarien i es queden aturades, o ja ni tant sols paren a les estacions. N'heu vist casos d'aquests? En tant poc temps, per què s'avarien amb tanta freqüència??
A la R2 de tant en tant anulen trens.
A la R2 hi ha moltes 440, juntament amb la R3 on tampoc es que vagin molt bé els trens.
Personal de la R2 comenta que la suspensió de trens es molt probable a que darrerament hi ha molts trens espatllats.
A la R2 hi ha moltes 440, juntament amb la R3 on tampoc es que vagin molt bé els trens.
Personal de la R2 comenta que la suspensió de trens es molt probable a que darrerament hi ha molts trens espatllats.
El manteniment (o la seva omissió tendenciosament deliberada) també hi tindrà quelcom a veure. O ja no us recordeu que "malament" funcionava la L5 quan hi havia 1000s i que "fantàstica" que va ara que només hi ha 5000s?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
En el molts viatjes que he fet amb 440, encara és hora que tingui una avaria viatjant amb aquest tren.
Salut,
Salut,
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Dic el mateix que el jordilar, jo viatjo molt sovint amb les 440, ja siguin R o sense R, per la R3, si és veritat que triguen més en arrancar i es queden una mica més aturades a les estacions. Però la veritat comença a fer falta un canvi de material motor ja que és l'unitat que més avaries pateix. Us convido un dia a viatjar per la R3 amb 440, ja veureu que divertit 

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Suma y sigue:
Una 470, aturada a una via de El Prat, sense servei
Una 470, aturada a una via de El Prat, sense servei

- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Les 440 i família, com qualsevol material que no sigui "lo último de lo último" a renfe, pateix un manteniment molt descuidat. Si a sobre presta servei a l'àrea de Catalunya on hi ha una crònica manca de material i aquest està sotmès a un ús més que intensiu, la conclusió és clara: més incidències de les previstes.
Això no passa tant amb material més modern (447, civies, ...) perquè per un costat tenen un cicle de vida entre operacions de manteniment més llarg i disposen de molts més sistemes redundants, per la qual cosa en cas d'incidència a la unitat li costa més que es quedi inútil.
Salut !!
Això no passa tant amb material més modern (447, civies, ...) perquè per un costat tenen un cicle de vida entre operacions de manteniment més llarg i disposen de molts més sistemes redundants, per la qual cosa en cas d'incidència a la unitat li costa més que es quedi inútil.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Veig que ara s'ha posat de moda en aquest fòrum de titllar de vehicle avariat tota unitat estacionada en alguna estació. En el cas d'aquesta 470 era de la línia de girona que s'estacionen allà perque a Sanats no hi caven.metring ha escrit:Suma y sigue:
Una 470, aturada a una via de El Prat, sense servei
Salut,
en dues setmanes he vist dues 440 estacionades a les vies 9 i 10 que feien parada i fonda. Sincerament cada cop van més a poc a poc (no sé si és cosa dels maquinistes o què) per anar de Castelldefels a Gavà l'altre dia vaig trigar més del doble que normalment i a davant no hi havia cap tren!
I no si té res a veure però per la R2 es comencen a veure trens en simple composició.
O les arreglen o les treuen però a la R2 ja tenim prous problemes! aviam si tenen els nassos de vendre-les a Argentina o Xile!
I no si té res a veure però per la R2 es comencen a veure trens en simple composició.
O les arreglen o les treuen però a la R2 ja tenim prous problemes! aviam si tenen els nassos de vendre-les a Argentina o Xile!
Això val, però d'aquí a dir que titllar que ara diem que tot vehicle estacionat ens sembla avariat, homeeeeeee.Jordilar ha escrit:Veig que ara s'ha posat de moda en aquest fòrum de titllar de vehicle avariat tota unitat estacionada en alguna estació. En el cas d'aquesta 470 era de la línia de girona que s'estacionen allà perque a Sanats no hi caven.metring ha escrit:Suma y sigue:
Una 470, aturada a una via de El Prat, sense servei
Salut,
I lo de que les 440 s'avarien bastant, per manca de manteniment, és bastant objectiu. N'he vist personalment exemples clars últimament, que han provocat retards.
Així que imaginacions, res de res.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Hem de recordar que per molta façana que tinguin son bastant vellotes les 440 470, portant 30 anys llargs treballant, i m'atreviria a dir que moltes estaran ja passades de kilometratge. A mi mentre no em treguin les dues semioriginals de la meva linia tant me fa
.

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Passades de kilometratge?UT440_132M ha escrit:Hem de recordar que per molta façana que tinguin son bastant vellotes les 440 470, portant 30 anys llargs treballant, i m'atreviria a dir que moltes estaran ja passades de kilometratge. A mi mentre no em treguin les dues semioriginals de la meva linia tant me fa.

Si a prop de sants van molt lentes es perquè tenen un anunci de parada.No per altra cosa
Que les 440 tinguin 30 anys(algunes encara no tenen ni 25) no vol dir que portin els motors "quemaos".No li trobo sentit a aquesta afirmació.
Les 440 s'avarien perque no tenen un manteniment adeqüat perque o bé falta material,o bé,renfe pasa de mantenirles.
Renfe lo que vol es desfer-se de les 440 posant com a pretext de que s'avarien molt.
Segons on es mantingui el material y els diners que es posin pera elles,estaràn millor o pitjor.
Les 440 podrien aguantar una decada més(les reformades)si la seva gestió es correcte i el seu manteniment també.
Sinó mireu els TER,van estar molts anys funcionant bé fins que per manca de manteniment,van començar a fallar molt.
Salutacions
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
En conec alguns casos d'alguna unitat a punt de passar de kilometratge. I a sobre ara ens porten totes les de Madrid. Ara que si treuen les 440R cap problema
. És la cosa més incomode per viatjar. L'unic que tenen de bo és l'apartador per a cadires de rodes, carros i bicis del cotxe remolc intermig
.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Però son per pasar revisió,no perquè estigui pasat el motor de kilometratge.UT440_132M ha escrit:En conec alguns casos d'alguna unitat a punt de passar de kilometratge. I a sobre ara ens porten totes les de Madrid. Ara que si treuen les 440R cap problema. És la cosa més incomode per viatjar. L'unic que tenen de bo és l'apartador per a cadires de rodes, carros i bicis del cotxe remolc intermig
.
Salutacions
- ABB_Traccion
- N7
- Entrades: 322
Això ho diràs a títol personal, perque avans una 440R que una 447... (si et toca fer un viatge que la durada oscil·li entre 2:30 i 3h...)UT440_132M ha escrit: Ara que si treuen les 440R cap problema. És la cosa més incomode per viatjar
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Clar que ho dic a titol personal. El reposacaps de les 447 van molt be jeje, tot i que no vol dir que siguin per pujar a La Tour amb els seients de plàstic. Tot i que ja hi ha un tema on en parlem jeje 

Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Les unitats de la sèrie 440 no són tan velles, es van començar a construir a l´any 1974 fins a l´any 1986, entre la darrera unitat 440 (440-253) i la primera unitat 446, nomès hi ha dos anys de diferència. Moltes de les 440 que tenim ara a Barcelona pels serveis de Rodalies, són de les darreres de la sèrie més alta, en conseqüència ténen poc més de vint anys.
D´acord que no ténen l´acceleració de les unitat de rodalies més modernes, i és per això que potser en alguns serveis de Rodalies van amb retard algunes vegades.
Salutacions.
D´acord que no ténen l´acceleració de les unitat de rodalies més modernes, i és per això que potser en alguns serveis de Rodalies van amb retard algunes vegades.
Salutacions.

Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Ahir a Cubelles, amb en "Renfe451", vam poder veure com una 440R treia fum. Era el tren que anava a agafar, el Rodalies-Regional cap a Reus que passa per Segur a les 19.58. El fet es que al frenar treia molt de fum, en Jordi ho pot assegurar, i feia pudor a cremat. Crec que eren els frens que estaven en mal estat, el que no se es si eren els de la 249 (la cap-davantera), o la 165 (que anava darrere), ja que al arribar a Segur, es va passar de frenada i el primer vagó va quedar fora de l'estació, deixant el segon al mig del "pas" amb fustes per les vies.
Aqui teniu una foto de la 440.249 el divendres passat a SVC:

Deixo aquest fil per altres coses que us haveu trobat així.
Aqui teniu una foto de la 440.249 el divendres passat a SVC:

Deixo aquest fil per altres coses que us haveu trobat així.

Canalcote tu no has pas vist mai una d'aquestes 440 que tenen el tub d'aire comprimit per tancar les portes rebentat i marxen de l'estació amb una porta a mig tancar. Us aseguro que dona molt mal rollo.
De nou al FTC
No, i espero no trobarme-ho...marc ha escrit:Canalcote tu no has pas vist mai una d'aquestes 440 que tenen el tub d'aire comprimit per tancar les portes rebentat i marxen de l'estació amb una porta a mig tancar. Us aseguro que dona molt mal rollo.
