Renfe extravia part d'un Talgo a Segur de Calafell!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Renfe extravia part d'un Talgo a Segur de Calafell!!!

Entrada Autor: canalcole » Divendres 21/08/2009 14:59

Això és flipant! :fuig

ADIF EXTRAVIA PART D’UN TALGO AL SEU PAS PER L’ESTACIÓ DE SEGUR :o
780_008_2698686_de629b07912e877558cf5b361d7e4085.jpg
780_008_2698686_de629b07912e877558cf5b361d7e4085.jpg (17.8 KiB) Visualitzat 4947 cops
Els companys d’ICV de Calafell, han pescat una peça de bones dimensions i pes considerable, al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Aquesta vegada no es tracta d’un peix lliri o un tauró a prop de nostres platges.
Els companys d’ICV de Calafell, han pescat una peça de bones dimensions i pes considerable, al voltant de l’estació de Segur de Calafell. Aquesta vegada no es tracta d’un peix lliri o un tauró a prop de nostres platges.

Es tracta de la peça que un Talgo al seu pas per Segur ha extraviat.

Deixant de banda el to irònic que hem donat a l’iniciï del comunicat.
ICV considera lamentable i molt greu aquest fets, afortunadament no hem de lamentar cap víctima.

Si a la manca de passos subterranis i l’absència de tancat de seguretat l’afegim que els trens extraviïn la seva estructura metàl·lica per el camí, es crea una situació força preocupant.

En aquest sentit, davant d’aquest incident i com mesura preventiva, demanem;

1.- La reducció de velocitat dels trens tant regionals com de llarga distancia al seu pas per el nostre Municipi.


2.- Que s’obri una investigació per determinar quin tren ha estat el qual s’ha anat desmuntant per el camí i si tenia les revisions de manteniment en regla.


3.- Considerem prioritari la seguretat i la vida de les persones, per això, no ens podem contentar amb el compromís de que al 2010 tindrem dos passos subterranis. Hem de completar i finalitzar tant el tancat al llarg del Municipi, com la totalitat dels passos, per lo que emplacem a l’equip de govern a crear un calendari d’inici i final del projecte.

4.- Traslladar als responsables d’ADIF, les preocupacions,les demandes i les queixes, amb l’ intenció que prioritzi les solucions.


L’Agrupació d’ICV Calafell, entregarà a l’Ajuntament una instancia amb aquestes peticions, adjuntant les fotos que hem tret, de la peça en qüestió.

http://www.iniciativa.cat/calafell/news/20600

LA ALTA TECNOLOGIA DE ADIF.

UNA MICA DE INFORMACIÓ TÈCNICA SOBRA ALS NOSTRES TRENS. FACILITADA PER AGUSTÍ DAROCA. GRACIES
Talgo_250_copia.jpg
Talgo_250_copia.jpg (98.17 KiB) Visualitzat 6008 cops
Va poder matar a algú ...

La peça pertany al carenat inferior d’una locomotora TALGO 250 fabricada sota llicencia Bombardier (no sé quina sèrie, cadascuna té diferències estètiques). Són peces que serveixen per a cobrir els mecanismes inferiors de la locomotora (compressors, transformadors, etc.). Compleixen la funció de protegir al mecanisme i millorar l’aerodinàmica. La de la foto està darrere del bogie davanter dret (en la foto t’assenyalo la de l’esquerra, no he trobat una foto del altre costat).

Els trens de rodalia també les tenen, però de tant obrir-les i tancar-les es deterioren i els operaris acaben per desmuntar-les, solen ser de fibra de carboni i la vibració que pateix el tren a tota ai carai! acaben per afluixar-les i passa el que passa (també succeïx en els avions, et sorprendria saber quantes peces cauen d’un avió…).

La locomotora té una potència de 2500 KW (CA) / 2000 KW (CC) amb doble cap motriu, Té un sistema de frenat elèctric (Recuperació 2400 KW i Reostàtic 2000 KW). Velocitat màxima: 250 km/h (en alguns trams de l’AVE, com el túnel de Guadarrama, s’ha restringit la velocitat d’aquest model pel soroll i vibracions que genera, volien un Mercedes Benz i en la pràctica…).

http://www.iniciativa.cat/calafell/news/20601



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/08/2009 15:06

:o Què fort!!!! Això que els trens caiguin a trossos, i el més preocupant, els nous, ja és el darrer crit de Renfomentadif!!! I en canvi, el Talgo III, tant sencer (sense comptar amb el desballestament, clar).



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 21/08/2009 15:09

Perquè no es podien haver callat, li podrien haver tret uns quants euros... jo ho compraria, i al setembre em faria el fascicle "monta tu talgo, primer fasciculo, parte de la carrocería"

Fora broma, els d'Icv, ja demanant reduccó de velocitat? qui són ells per demanar això, han estudiat el problema? pasos a nivells, és que a algú li ha molestat esperar en el seu cotxe, perquè, quan va ser l'últim atropellament al seu municipi, i de qui era la culpa? tant que prediquen que el transport públic no contamina, i el volen empitjorar i canviar al seu gust.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/08/2009 15:50

ADIF EXTRAVIA PART D’UN TALGO AL SEU PAS PER L’ESTACIÓ DE SEGUR
LA ALTA TECNOLOGIA DE ADIF.
Més d'un encara no s'ha assabentat de què va Renfe i Adif (tema Renfomentadif apart).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

joarló88
N4
N4
Entrades: 71

Entrada Autor: joarló88 » Divendres 21/08/2009 16:42

Si no m'equivoco...

Renfe Operadora és ALLÒ QUE ES MOU

Adif és ALLÒ QUE NO ES MOU

Sempre i quan no siguin xapes o pantògrafs extraviats :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/08/2009 16:57

joarló88 ha escrit:Renfe Operadora és ALLÒ QUE ES MOU
Més exactament: Renfe Operadora és allò que s'hauria de moure. :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 21/08/2009 17:21

A tot això, donaran una recompensa a qui trobi un tros de tren? :twisted:



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 21/08/2009 17:30

I ara que hi penso: en això consisteix la flotamamodennaduropa? :|


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/08/2009 20:00

El tren no ha llegado completo. El bloqueo automático no prevé esta situación anómala.

Sort que la peça no se l'ha empassat el tren posterior.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 25/08/2009 10:43

joarló88 ha escrit:Si no m'equivoco...

Renfe Operadora és ALLÒ QUE ES MOU

Adif és ALLÒ QUE NO ES MOU

Sempre i quan no siguin xapes o pantògrafs extraviats :)
continuant amb la conya de Guigui:

Renfe Operadora és allò que s'hauria de moure

Adif és allò que no s'hauria de moure (com l'andana joganera de Bellvitge) :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 11:49

Coi, igual és la nova tendència: andanes mòbils, cap a un cantó o l'altre, o al centre o a un lateral, i els trens canviant-se d'andada a trosos :riure



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 16/09/2009 2:30

Lluita1714 ha escrit:Perquè no es podien haver callat, li podrien haver tret uns quants euros... jo ho compraria, i al setembre em faria el fascicle "monta tu talgo, primer fasciculo, parte de la carrocería"

Fora broma, els d'Icv, ja demanant reduccó de velocitat? qui són ells per demanar això, han estudiat el problema? pasos a nivells, és que a algú li ha molestat esperar en el seu cotxe, perquè, quan va ser l'últim atropellament al seu municipi, i de qui era la culpa? tant que prediquen que el transport públic no contamina, i el volen empitjorar i canviar al seu gust.
Que consti que no defenso a ICV en les formes. Certament, aquest comunicat té defectes de forma bastant preocupants. Però més enllà d'això, Lluita1714, posar culpes a un atropellament, o millor dit... en cas que la culpa de l'últim atropellament sigui d'un cotxe, o d'un vianant... o del que sigui que no sigui el tren en qüestió al pas per aquest punt en concret, no és en absolut motiu per treure ferro en un assumpte tant greu, com que un tren vagi perdent peces pel camí. Senzillament són dues coses que no tenen res a veure, i que un tren que circula a velocitats altes (a Alta Velocitat -250 km/h- en segons quins trams) perdi peces pel camí, és MOLT PREOCUPANT.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”