Last Talgo III, ara sí

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Last Talgo III, ara sí

Entrada Autor: metring » Dissabte 25/07/2009 11:36

Pel que es diu al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9579 , sembla que ara va de debó lo de la fi del Talgo III. Fem trobada d'urgència avui mateix?

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 26/07/2009 1:14

Per a qui vulgui fer un viatge d'acomiadament d'emergència, demà dia 26 és l'últim dia de circulació en sentit Barcelona (en sentit Bilbo/Hendaia/Salamanca ha sigut avui dia 25), amb arribada a Barcelona-Sants a les 19.12.

Parades entre Saragossa i Barcelona:
Saragossa-Delicias
Monzón-Río Cinca
Lleida
Reus
Tarragona.

Servidor el va fer divendres passat atès que avui he treballat i demà treballo.

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 27/07/2009 8:57

Vaja Robert, jo també vaig fer l'Unamuno divendres passat entre Tarragona i Barcelona però no et vaig veure. En fi, tot i que els trens fotogènicament són preciosos es mereixen la jubilació.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 27/07/2009 16:28

Trenscat ha escrit:Vaja Robert, jo també vaig fer l'Unamuno divendres passat entre Tarragona i Barcelona però no et vaig veure. En fi, tot i que els trens fotogènicament són preciosos es mereixen la jubilació.
Jo el vaig fer en sentit contrari al teu, Barcelona->Saragossa.

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 28/07/2009 17:14

Ah val, així ja ho entenc, jeje. De fet no vaig veure cap més aficionat al transport per allí. Sí que algú més feia fotos al tren però no sé qui era i si realment era aficionat als trens o no.

calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Divendres 02/10/2009 14:24

Trenscat ha escrit:Ah val, així ja ho entenc, jeje. De fet no vaig veure cap més aficionat al transport per allí. Sí que algú més feia fotos al tren però no sé qui era i si realment era aficionat als trens o no.
Devia ser jo....aqui us deixo les meves fotos!!!!!! :P

http://picasaweb.google.com/calisay/TALGO#

El licor Calisay no se bebe, se saborea

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”