Algú s'apunta a fer la despedida del primer servei d'Alta Velocitat que es suprimeix
El proper 14/10 deixaran de circular els Avant i proposo fer una visita el proper diumenge 11.
Hi ha tarifes web AVE Barcelona Zaragoza per 24€ turista o 36€ preferent amb sopar o dinar inclos.
Es pots fer amb una tarda.
Jo havia pensat:
AVE Barcelona 15:00 Zaragoza 16:30
Avant Zaragoza 18:00 Huesca 18:45
Avant Huesca 19:00 Zaragoza 19:45
Visita a la pilarica
AVE Zaragoza 22:15 Barcelona 0:13
Son uns 85€ en AVE preferent, 65€ en Turista
Comiat dels Avants Huesca
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
A mi en principi em va bé, en la idea és anar en turista, no asseguro encara la meva assistència.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Si anéssiu demà dissabte i no diumenge podríeu aprofitar per fer una visiteta al Monorail de Saragossa.
Per motius personals, m'es impossible anar a Saragossa demà.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Desconeixia que hi hagués un monorail a Saragossa, m'imagino que relacionat amb l'exposició de l'aigua. Teniu més informació? El cercador del fòrum, que acabo d'estrenar, no ha trobat res.UT596001 ha escrit:Si anéssiu demà dissabte i no diumenge podríeu aprofitar per fer una visiteta al Monorail de Saragossa.
And now for something completely different...
A la expo hi havia un telecabina (el qual era bastant car), però el monorail és fora de la ciutat.Tony M. Nyphot ha escrit:Desconeixia que hi hagués un monorail a Saragossa, m'imagino que relacionat amb l'exposició de l'aigua. Teniu més informació? El cercador del fòrum, que acabo d'estrenar, no ha trobat res.UT596001 ha escrit:Si anéssiu demà dissabte i no diumenge podríeu aprofitar per fer una visiteta al Monorail de Saragossa.
Arrel de la teva pregunta he penjat aquest reportatge en el subfòrum de Altres Transports.