
http://www.gisa.cat/gisa/documentos/esp ... 940000.PDF
Us poso l'enllaç perquè vegueu el què pretenen fer...
Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 3:51
Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 02/11/2009 12:59
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 02/11/2009 13:03
Entrada Autor: 593Dromedario » Dilluns 02/11/2009 13:19
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 02/11/2009 13:25
Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 02/11/2009 14:41
Entrada Autor: Vilarrubla » Dilluns 02/11/2009 14:50
Això se li'n diu economia de sòl...Guigui ha escrit:Som un país ben curiós. L'únic on els morts, en lloc de ser enterrats, són apilats en altura en nínxols; i l'únic on els trens, en lloc de circular a l'aire lliure, han d'anar tapats peti qui peti.
De debò, que caldria que ens ho féssim mirar...
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 03/11/2009 7:22
Ciertamente, si hay una prioridad en esa línea de FGC, es pasar de ancho de vía métrico a UIC de 1.435 mm cuanto antes mejor y contar con una infraestructura que permita ser moldeable e interaccionar con el resto de la red. No sé si está totalmente preparada para ello o no, pues no hace mucho que se duplicó la vía única que existía. Espero y supongo que la duplicación se hiciese respetando medidas y parámetros para poder en cuanto que se tomase la decisión, pasar a aancho UIC pero lo desconozco.Lluita1714 ha escrit:Això és ocultar la veritat, menysprear els diners i gastar-los (no invertir-los en coses innecessàries, perquè els veïns que han de suportar el soroll, ja ho sabien quan van comprar la vivenda, i no deu quedar cap casa d'abans del 1912 amb el seu propietari original en peu. Encara no s'ha soterrat a Sant Boi, o no s'ha soterrat fent passar pel centre a Martorell, però es farà a Sant Vicent dels Horts... hi han altres prioritats, com el pas a ample UIC, millora dels serveis als dos ramals, habilitació de la via per a serveis de passatgers a Sallent, Prolongació de la línia fins a Glòries, enllaçant amb la línia del Vallès, i un llarg etcètera, però fem calaixos, que, ni acaben d'evitar el soroll, ni faciliten el pas d'una banda a l'altre... que si es per fer bonic, que pintin les vies i el balast de rosa.
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/11/2009 8:58
Si no vaig errat, els trens i túnels de la L-A tenen gàlib UIC.Santfeliuenc ha escrit:No sé si está totalmente preparada para ello o no, pues no hace mucho que se duplicó la vía única que existía. Espero y supongo que la duplicación se hiciese respetando medidas y parámetros para poder en cuanto que se tomase la decisión, pasar a aancho UIC pero lo desconozco.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 03/11/2009 13:21
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 03/11/2009 14:41
Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 04/11/2009 23:54
Guigui ha escrit:Som un país ben curiós. L'únic on els morts, en lloc de ser enterrats, són apilats en altura en nínxols; i l'únic on els trens, en lloc de circular a l'aire lliure, han d'anar tapats peti qui peti.
De debò, que caldria que ens ho féssim mirar...
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 05/11/2009 16:04
Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 06/11/2009 9:50
¿Dos o tres años para cambiar la vía de Pl. España a Martorell? madre mía, eso sí que lo veo yo lento de narices. ¿No se podría trabajar a tramos y con una vía desmantelada mientras se circula por la otra? deduciremos entonces que no hay instaladas traviesas polivalentes y que hay que levantar lo actual y colocar nuevas si se quisiera cambiar de ancho métrico a UIC...Lluita1714 ha escrit:Sí,deu ser fàcil, ja que les unitats 213 són de gàlib UIC, i ja van rebre molts premis al disseny, ens el el primer tren de via mètrica, amb l'amplitud d'un tren UIC, i per tant, l'unic que s'ha de fer és canviar la via, remodelar les 213, i alçar les andanes. Tot es pot fer progressivament, primer la via, i a mesura que es fa (per trams) anar canviant les unitats d'ample, suposo que en el cas de les 213 deu ser poca cosa més que canviar els bogies. Progressivament per no tancar tota la línia de sobte, i aïllant els trens als quals se'ls hagi canviat l'ample, dins de la zona on la via és nova, i fer connexions amb bus. Com a exemple, poso el que van fer entre Europa Fira i l'Hospitalet quan va caure el túnel, amb tres trens aïllats a Plaça Espanya donant servei. Més tard, es pot elevar les andanes, quan ja toqui una veritable restauració de les 213, degut a que cal apujar el pis que avui és a nivell d'andana (d'aquí a uns 15 anys, recordant que les unitats més velles ja han fet deu anys)
és fàcil, no té gaire incidència, encara que suposa sacrificis durant dos o tres anys, menys si es posa esforç i diners.
Entrada Autor: josep_serre » Divendres 06/11/2009 10:04
Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 06/11/2009 14:16
Yo tenia en cuenta hasta Igualada y Manresa, y sabiendo que en esos lugares, la via es unica.Santfeliuenc ha escrit:Hola,
¿Dos o tres años para cambiar la vía de Pl. España a Martorell? madre mía, eso sí que lo veo yo lento de narices. ¿No se podría trabajar a tramos y con una vía desmantelada mientras se circula por la otra? deduciremos entonces que no hay instaladas traviesas polivalentes y que hay que levantar lo actual y colocar nuevas si se quisiera cambiar de ancho métrico a UIC...
Tampoco me olvido de los ramales de Martorell a Manresa y a Igualada, pero bueno, supongo que el tramo principal es el de Martorell a Pl. España. El que viniera de Igualada o Manresa con un simple cambio en Martorell Enllaç ya lo tendría solucionado.
Saludos,
Sergio
Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 08/11/2009 11:12
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 08/11/2009 16:53
Quan això va contra el negoci, no hi ha raons que valguin. I després diuen els polítics que han pres nota del guirigall d'aquests últims dies...Mako448 ha escrit:Posar un calaixot és una bestiessa com una catedral,i encara dividiriem més les dues parts del poble.O sigui,que lo millor és que ho deixin tal com està.
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 09/11/2009 14:15
Yo esos tramos, lógicamente los dejaría para otra fase de la conversión a UIC. El tramo más importante y en el que actuaría yo en primer lugar sería de Martorell a Barcelona.Lluita1714 ha escrit:Yo tenia en cuenta hasta Igualada y Manresa, y sabiendo que en esos lugares, la via es unica.
Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 09/11/2009 14:36
Yo no lo creo así, creo que el eje transversal ferroviario, más las vias duplicadas (4 vias) entre Martorell y Barcelona, pueden potenciar mucho la linea con servicios regionales.Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Yo esos tramos, lógicamente los dejaría para otra fase de la conversión a UIC. El tramo más importante y en el que actuaría yo en primer lugar sería de Martorell a Barcelona.Lluita1714 ha escrit:Yo tenia en cuenta hasta Igualada y Manresa, y sabiendo que en esos lugares, la via es unica.
Saludos,
Sergio
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 10/11/2009 8:18
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”