
Guigui ha escrit:Però ha sigut adoptada per l'ATM, i he posat FGC com a operador català més probable que se'n faria càrrec l'hipotètic dia que quedés revocat el Tractat dels Pirineus.
Hora i data actual: 17 set. 2025, 05:32
Entrada Autor: liniadelRipollés » 28 ago. 2009, 18:50
Guigui ha escrit:Però ha sigut adoptada per l'ATM, i he posat FGC com a operador català més probable que se'n faria càrrec l'hipotètic dia que quedés revocat el Tractat dels Pirineus.
Entrada Autor: lauria1226 » 05 oct. 2009, 18:55
Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 oct. 2009, 20:50
Guigui ha escrit:Surt més barat enviar-los a l'illot del Julivert.
Entrada Autor: 437.001 » 16 oct. 2009, 00:46
La opció Mururoa la trobo força encertada. Com a "observadors" de proves nuclears "sur place".lauria1226 ha escrit:Doncs, jo proposo tot el contrari, que FGC, Rodalies, metro, etc, etc. i tota la basca ferroviaria d'aquest pais passi a ser explotada por SNCF i als directius d'ara els enviin a la Guayana Francesa o a l'atoll de Mururoa a regar cocoters.
Entrada Autor: Jordi Freixas » 16 oct. 2009, 01:33
Entrada Autor: David » 09 nov. 2009, 14:45
Entrada Autor: Guigui » 09 nov. 2009, 15:29
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=148629#p148629David ha escrit: no he vist que per aquí s'hagi comentat
Entrada Autor: liniadelRipollés » 09 nov. 2009, 18:44
Entrada Autor: Guigui » 09 nov. 2009, 18:53
I a què es deu una planificació a tan llarg termini? Impossibilitat (o falta de voluntat) de fer-ho abans o dots previsores extraordinàries?liniadelRipollés ha escrit:Celebro que el consell regional tingui previst passar de 16 a 25 circulacions diàries l'estiu del 2013.
Entrada Autor: liniadelRipollés » 09 nov. 2009, 22:00
Guigui ha escrit:I a què es deu una planificació a tan llarg termini? Impossibilitat (o falta de voluntat) de fer-ho abans o dots previsores extraordinàries?liniadelRipollés ha escrit:Celebro que el consell regional tingui previst passar de 16 a 25 circulacions diàries l'estiu del 2013.
Entrada Autor: Jordi Freixas » 10 nov. 2009, 02:53
Sí, tens raó en el cas que ens ocupa però... estaràs d'acord amb mi en que el tercer rail resulta en termes generals un element perillós a la via pel fet de tenir una presa de corrent tant a l'abast de la gent. Un altre tema és que en cas d'una hipotètica substitució algun dia d'aquest tercer rail per una catenària aèria, es farà necessari que la via disposi a banda i banda dels trams amb terraplè, de balles que assegurin que d'un descarrilament no se'n derivin conseqüències més greus.liniadelRipollés ha escrit:El tercer carril ha fet de subjecció del tren, evitant la caiguda terraplè avall. Per tant, tenim en el tercer carril un element d'alimentació i de seguretat en línia.
Entrada Autor: liniadelRipollés » 10 nov. 2009, 17:23
Guigui ha escrit:Que tu hi tinguis les idees clares (com jo també les hi tinc) no vol dir que el tema no sigui espinós.
Entrada Autor: alkolo89 » 11 nov. 2009, 10:55
Entrada Autor: alkolo89 » 11 nov. 2009, 14:33
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025