Visita guiada a la T1
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Visita guiada a la T1
La T1 de l'aeroport de Barcelona fa Jornada de Portes Obertes i Visites Guiades
Parlem amb propietat.
Eiii, què be!!! Segurament la majoria de vosaltres ja hi haurà anat, però us interessaria que ens hi apuntessim??ElDesi1994 ha escrit:La T1 de l'aeroport de Barcelona fa Jornada de Portes Obertes i Visites Guiades
Nois, cap de vosaltres s'hi apuntaria per a una visita el dia 19 a la T1?
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Jo sí, ja ho hem parlat! Vinga animeu-vos, encara que sigui al matí!metring ha escrit:Nois, cap de vosaltres s'hi apuntaria per a una visita el dia 19 a la T1?
Segurament es podrà visitar la part del sistema automàtic de maletatge i altres instal3lacions que normalment no es veuen, oi?

- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
A mi m'agradaria molt, però els estudis em parenrogermelcior ha escrit:Vinga animeu-vos, encara que sigui al matí!
Segurament es podrà visitar la part del sistema automàtic de maletatge i altres instal3lacions que normalment no es veuen, oi?

Parlem amb propietat.
Vols dir dijous que ve? Si és així em va perfecte.metring ha escrit:Nois, cap de vosaltres s'hi apuntaria per a una visita el dia 19 a la T1?
No ho crec, al SATE no puc entrar ni jo que treballo a la T1, malgrat que sí he entrat i n'he fet fotos però no em deixen publicar-les!rogermelcior ha escrit:Jo sí, ja ho hem parlat! Vinga animeu-vos, encara que sigui al matí!metring ha escrit:Nois, cap de vosaltres s'hi apuntaria per a una visita el dia 19 a la T1?

Si feu la visita de 15 a 21 hores, veniu a saludar a la meva ofi!!

Visca el metro!!
Lamentablement, la visita de demà ha estat suspesa, donada la poca quantitat de gent que s'hi havia apuntat. D'altre banda normal, tractant-se d'un dijous al matí...
Estic treballant a la T1.
Quan em veniu a veure?

Quan em veniu a veure?

Visca el metro!!