Web: www.catalantalgo.com

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Web: www.catalantalgo.com

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 16/11/2009 19:27

Em sembla que era hora de Donar-la a llum en aquest fòrum...

Fa quasi un any que estic fent la web http://www.catalantalgo.com/, i m'ha semblat correcte posar-la aqui per que opineu i em digueu les millores que puc fer.

NOTA: Ja està en marxa la versió 2.0, us passo una imatge de com està:
provisional.jpg
provisional.jpg (82.76 KiB) Visualitzat 2397 cops
Salutacions...
logo_catalantalgo-3.jpg
logo_catalantalgo-3.jpg (53.51 KiB) Visualitzat 2397 cops

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 16/11/2009 19:38

Bona feina, si senyor, enhorabona!!! :plas

Petita pega: que no et deixi tornar a la pàgina anterior, ja que es queda "enganxada" (no recordo com se'n deia d'això tècnicament).

ElDesi1994
N7
N7
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 16/11/2009 20:01

metring ha escrit:Bona feina, si senyor, enhorabona!!! :plas

Petita pega: que no et deixi tornar a la pàgina anterior, ja que es queda "enganxada" (no recordo com se'n deia d'això tècnicament).
Ein? No es pot utilitzar l'explorer, (si és el que estás utilitazant).

A mi no em passa això. Auràs entrat al .com, i no al .tk, no? Utilitza aquest link.

Parlem amb propietat.

Tony M. Nyphot
N6
N6
Entrades: 221

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » Dilluns 16/11/2009 20:34

ElDesi1994 ha escrit:Ein? No es pot utilitzar l'explorer, (si és el que estás utilitazant).
Si se'm permet el comentari, no deixa de ser irònic que s'al·legui que no es pot fer servir el navegador Internet Explorer quan precisament la pàgina està generada pel Microsoft Office i fa ús ampli d'extensions pròpies de Microsoft.

And now for something completely different...

ElDesi1994
N7
N7
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 16/11/2009 20:40

Tony M. Nyphot ha escrit:Si se'm permet el comentari, no deixa de ser irònic que s'al·legui que no es pot fer servir el navegador Internet Explorer quan precisament la pàgina està generada pel Microsoft Office i fa ús ampli d'extensions pròpies de Microsoft.
Ja, és bastant extrany... Bueno, la versió 2.0, estará feta amb un altre programa i ja he comprovat amb el que porto fet, que no hi haurá problemes de compatibilitat.

Parlem amb propietat.

Respon

Torna a “Oci i divertiments”