Sortida trens històrics per la línia del Vallès
Sortida trens històrics per la línia del Vallès
Crec que ja seria hora d'organitzar un viatge amb la granota o els Brill (no sabem en quin estat es troben).
Com es porta a terme una sortida d'aquestes?
Gràcies.
Com es porta a terme una sortida d'aquestes?
Gràcies.
Em sembla que la cosa està força aturada, tenint en compte que els darrers 2 anys, no l'han tret a la Fira del Modernisme de Terrassa, però si vols preguntar...
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
El cost de llogar un Brill és prohibitiu per a un particular. Haurem d'esperar que vingui l'Obama de visita a Barcelona...
xevi ha escrit:Crec que ja seria hora d'organitzar un viatge amb la granota o els Brill (no sabem en quin estat es troben).
Com es porta a terme una sortida d'aquestes?
Gràcies.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Per al seu viatge de presa de possessió del càrrec el gener del 2013? Amb una mica de sort, arribarà a(l) Washington... al Clot del Moro. Ara de casa blanca, només recordo que a Barcelona hi ha una "casita"...liniadelRipollés ha escrit:El cost de llogar un Brill és prohibitiu per a un particular. Haurem d'esperar que vingui l'Obama de visita a Barcelona...

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
home tenint en comte queque tengeguin la E1 has de donar-los si no recordo malament uns 400€, imaginat per engegar el brill dins un "metro", amb el conseqüent maldecap organitzatiu que comporta 

De nou al FTC
Jo ja he fet arribar la "proposta" de fer circulacions regulars amb els Brill i el 400 (proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics) a FGC i a la Consellleria del Sr. Nadal, així com també a l'alcalde de BCN, engrescant-lo a negociar amb FGC sobre aquest tema, amb l'excusa que ens trobem en un moment on s'està definint quin tipus de turisme volem per BCN i una oferta d'aquest tipus, juntament amb el Tramvia Blau atrauria a nous col.lectius de visitants a la ciutat.
Us deixo les adreces per si us voleu animar.
Merci,
FGC
http://www.fgc.cat/cat/consultes.asp
GENERALITAT
bustia_suggeriments.ptop@gencat.cat
ALCALDE DE BCN
http://www.bcn.es/alcalde/ca/contacte.htm
Us deixo les adreces per si us voleu animar.
Merci,
FGC
http://www.fgc.cat/cat/consultes.asp
GENERALITAT
bustia_suggeriments.ptop@gencat.cat
ALCALDE DE BCN
http://www.bcn.es/alcalde/ca/contacte.htm
És que l'estalinisme es caracteritza, entre altres coses, per ser iconoclasta i renegar de qualsevol vestigi del passat.xevi ha escrit:(proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No hi ha res més fashion que el brill 18 remolcat per una 112 i tot el personal al cotxe de cua, és clar... Un viatget així entre Les Planes i Terrassa podria estar prou bé. I suposo que el Brill estaria protegit amb l'ATP de la 112...o no és així? Mireu, tinc dubtes sobre aquesta qüestió... un brill és remolcable per una 112 mantenint el sistema ATP a la unitat més cotxe?
Guigui ha escrit:És que l'estalinisme es caracteritza, entre altres coses, per ser iconoclasta i renegar de qualsevol vestigi del passat.xevi ha escrit:(proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Proastiakos
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
liniadelRipollés ha escrit:No hi ha res més fashion que el brill 18 remolcat per una 112 i tot el personal al cotxe de cua, és clar... Un viatget així entre Les Planes i Terrassa podria estar prou bé. I suposo que el Brill estaria protegit amb l'ATP de la 112...o no és així? Mireu, tinc dubtes sobre aquesta qüestió... un brill és remolcable per una 112 mantenint el sistema ATP a la unitat més cotxe?
Guigui ha escrit:És que l'estalinisme es caracteritza, entre altres coses, per ser iconoclasta i renegar de qualsevol vestigi del passat.xevi ha escrit:(proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics)
Si el Brill va acoplat a la 112 i l'enganxall es compatible mecànicanicament, lo més segur es que vagi a remolc i dubto que amb fre de servei actiu. Si a més es compatible elèctricament, per funcionar alhora amb una 112 hauria d'utilitzar el mateix sistema de tracció que la 112 ("va a ser que no") o hauria de tenir algun dispositiu de sincronisme amb les unitats 112. Així doncs si en portès equips d'ATP el Brill (no ho se) haurien de ser dels mateixos tipus que els de les 112. Quan el Brill anès a cua del tren no captaria cap codi per ocupació previa de la 112. si el Brill anès en cap, utilitzaria el seu sistema ATP, però segons les especificacions anteriors, la 112 hauria d'anar a remolc sense fre de servei o en sincronització amb l'equip de tracció i fre de la 112.
Per cert, d'aquí a no res els maquinistes d'FGC deixaran de conduir els trens a que els trens es condueixin tots sols...
Estas dient que posaràn l'ATO?????
El metro de Barcelona amb motoristes!
Sí, el diari de Terrassa d'ahir en parla de la licitació de la instal·lació de l'ATO a la línia.Miquel ha escrit:Estas dient que posaràn l'ATO?????
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
negra?

Guigui ha escrit:Per al seu viatge de presa de possessió del càrrec el gener del 2013? Amb una mica de sort, arribarà a(l) Washington... al Clot del Moro. Ara de casa blanca, només recordo que a Barcelona hi ha una "casita"...liniadelRipollés ha escrit:El cost de llogar un Brill és prohibitiu per a un particular. Haurem d'esperar que vingui l'Obama de visita a Barcelona...
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 04/12/2009 20:35, en total s’ha editat 1 vegada.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
La major conquesta d'FGC va ser el dia que ens van treure alhora ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh el Brill 18, el brill 301, el 400 tamagotxi per avaria, el 600 tot al mateix moment i amb 111 i 112 a via.... oooohhhhh....meravellós!!!!
El dia va ser: 150è aniversari Mataró-Barcelona. 1998.
I recordeu el vapor Molí Nou-Sant Boi ..... per tornar-se boig!!!!
ohhhhh!!!!!
BarcelonaTrenHistòric. Visc al tren històric!
El dia va ser: 150è aniversari Mataró-Barcelona. 1998.
I recordeu el vapor Molí Nou-Sant Boi ..... per tornar-se boig!!!!
ohhhhh!!!!!
BarcelonaTrenHistòric. Visc al tren històric!
xevi ha escrit:Jo ja he fet arribar la "proposta" de fer circulacions regulars amb els Brill i el 400 (proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics) a FGC i a la Consellleria del Sr. Nadal, així com també a l'alcalde de BCN, engrescant-lo a negociar amb FGC sobre aquest tema, amb l'excusa que ens trobem en un moment on s'està definint quin tipus de turisme volem per BCN i una oferta d'aquest tipus, juntament amb el Tramvia Blau atrauria a nous col.lectius de visitants a la ciutat.
Us deixo les adreces per si us voleu animar.
Merci,
FGC
http://www.fgc.cat/cat/consultes.asp
GENERALITAT
bustia_suggeriments.ptop@gencat.cat
ALCALDE DE BCN
http://www.bcn.es/alcalde/ca/contacte.htm
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Tony M. Nyphot
- N6
- Entrades: 221
Segons la memòria anual d'FGC de l'any 2008 cap dels dos Brill es va moure en tot l'any. Enguany diria que anem pel mateix camí. Malament.
And now for something completely different...
RESPOSTA DE FGC RESPECTET EL TEMA DE LES CIRCULACIONS DELS BRILL I EL 400:
> Pel que fa al cas, des d'FGC us fem avinent que els "Brill" tenen una antiguitat que fa que la seva velocitat de marxa dificulti la compatibilitat amb els horaris de les circulacions ordinàries. A més, les normes de seguretat en la circulació (cada cop més exigents) dificulten fer viatges amb aquest tipus de material. D'altra banda, encara que el seu estat de conservació és força bo, no és aconsellable fer-los circular molts quilòmetres en un dia. En el cas de les unitats 400 els condicionants respecte les normatives de seguretat actuals també aconsellen no prodigar les circulacions.
>
> Cal destacar que la línia Barcelona-Vallès està incrementant el servei en dies feiners i mantenint una freqüència molt alta en caps de setmana i això desaconsella aquestes activitats.
>
> Per últim, i com a conseqüència de tot això, hi ha un acord d'FGC per tal de limitar a condicions molt especials programar alguna circulació dels "Brill" i només en els ramals entre Sant Cugat i Sabadell o Terrassa, mai en el tram de Sant Cugat a Barcelona
. Les unitats 400 es poden fer circular a tota la línia, però en caps de setmana i amb limitacions de la durada de les circulacions. FGC no té previst programar circulacions estables tot i que no es descarta fer-ne alguna durant el 2010.
>
> FGC fa l'esforç dels trens històrics a la línia Llobregat-Anoia, mentre les freqüències entre Martorell i Manresa ho permetin. I en aquest sentit es fan força circulacions al cap de l'any. A més, la nostra empresa ha posat en marxa el Tren dels Llacs a Lleida amb "la Garrafeta".
>
> Esperant haver resolt les vostres inquietuds, us saludem ben atentament,
> Pel que fa al cas, des d'FGC us fem avinent que els "Brill" tenen una antiguitat que fa que la seva velocitat de marxa dificulti la compatibilitat amb els horaris de les circulacions ordinàries. A més, les normes de seguretat en la circulació (cada cop més exigents) dificulten fer viatges amb aquest tipus de material. D'altra banda, encara que el seu estat de conservació és força bo, no és aconsellable fer-los circular molts quilòmetres en un dia. En el cas de les unitats 400 els condicionants respecte les normatives de seguretat actuals també aconsellen no prodigar les circulacions.
>
> Cal destacar que la línia Barcelona-Vallès està incrementant el servei en dies feiners i mantenint una freqüència molt alta en caps de setmana i això desaconsella aquestes activitats.
>
> Per últim, i com a conseqüència de tot això, hi ha un acord d'FGC per tal de limitar a condicions molt especials programar alguna circulació dels "Brill" i només en els ramals entre Sant Cugat i Sabadell o Terrassa, mai en el tram de Sant Cugat a Barcelona

>
> FGC fa l'esforç dels trens històrics a la línia Llobregat-Anoia, mentre les freqüències entre Martorell i Manresa ho permetin. I en aquest sentit es fan força circulacions al cap de l'any. A més, la nostra empresa ha posat en marxa el Tren dels Llacs a Lleida amb "la Garrafeta".
>
> Esperant haver resolt les vostres inquietuds, us saludem ben atentament,

No sé per què, però sona força a excusa de mal pagador i poques ganes de fer-hi res.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.