Conferència sobre història del metro
Conferència sobre història del metro
El proper dia 14 de gener a les 18 hores, al local d'ACEMA i l'Associació de Jubilats del Metro i Bus, al carrer Lepanto, 299, els Srs. Albert Del Castillo i Lluís Bruguera, impartiran una conferència dedicada al transport públic a la ciutat.
T'has d'apuntar a algun lloc per asistir-hi?, tinc lliure i pot ser interesant
De nou al FTC
En principi, no cal apuntar-se.
Pero et presentes alla a aquella hora i punt? 

De nou al FTC
Ara que s'acosta, algu s'apunta?
De nou al FTC
Ara ja puc confirmar que hi aniré 

Us recordo que ACEMA és a l'estació fantasma de Gaudí, per si us motiva més...
Jo puc ana-hi....però, concretament, de qué parlen dins el tema "transport públic a la ciutat"????
Per cert, la ubicació, ja de per si, dóna molta motivació per a anar-hi....

Per cert, la ubicació, ja de per si, dóna molta motivació per a anar-hi....

El licor Calisay no se bebe, se saborea
El tema principal es pot intuir, segur que sera TMB, pero la metring que per cert no se on va trobar la informació segur que en pot dir mes. Per cert jo vinc pel morbo que dona aquest lloc i perque la conferecnia pot ser interesant, i a veure si ens deixen veure l'estació.
De nou al FTC
No, no puc dir més, perquè no en sé més.
Possiblement m'acosti, no tinc res a fer i a més és una bona ocasió per visitar el local d'ACEMA.
Imagino que l'entrada deu ser a l'Avinguda Gaudí, m'equivoco?
Imagino que l'entrada deu ser a l'Avinguda Gaudí, m'equivoco?
A la boca del carrer Lepanto amb Gaudí, si.
Al final no hi aniré, si algú que hi va és tant amable de fer-nos cinc cèntims de com ha anat...
- foronda 141
- N8
- Entrades: 864
- Ubicació: Poblenou
Doncs ha tractat de l'historia del Metro, concretament del Transversal entre Santa Eulalia i Fabra i Puig i del Gran Metro Lesseps-Correos/Fernando.
Ha durat aproximadament dues hores, i el temps no ha donat per mes.
Els ponents eran dos ingeniers jubilats del metro.
Hi haurá continuació mes endevant en una o dos sesions mes.
Las diapositivas han sigut els mapas del llibre Historia del Metro, que ja coneixem i unas cuantas fotografías antigas. A destacar unas ineditas de las cotxeres de Lesseps i del tunel-cotxera (no las de El Llop).
Lo mes interesant ha sigut algunas anecdotas de l'explotació, una de las quals comentaré al fil del us museistic del tunel de Lesseps. La resta d'informació es bastant coneguda.
Hi habían unas 100 personas, gairabé totes jubiladas de TMB.
Ha durat aproximadament dues hores, i el temps no ha donat per mes.
Els ponents eran dos ingeniers jubilats del metro.
Hi haurá continuació mes endevant en una o dos sesions mes.
Las diapositivas han sigut els mapas del llibre Historia del Metro, que ja coneixem i unas cuantas fotografías antigas. A destacar unas ineditas de las cotxeres de Lesseps i del tunel-cotxera (no las de El Llop).
Lo mes interesant ha sigut algunas anecdotas de l'explotació, una de las quals comentaré al fil del us museistic del tunel de Lesseps. La resta d'informació es bastant coneguda.
Hi habían unas 100 personas, gairabé totes jubiladas de TMB.
Sento la poca antel·lació de l'avís, però me'n acabo d'assabentar: demà fan la segona part de la conferència, que com la primera, serà impartida pels srs. Del Castillo i Bruguera, demà dia 11/3 a les 18 h sobre “Històries del Metro de Barcelona”, al local de l'estació de Gaudí.
Acabo de rebre aquest mail: