I a Japó, no us faria?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

I a Japó, no us faria?

Entrada Autor: metring » Dimarts 29/12/2009 23:15

Jo no sé vosaltres, però després de veure les fotos que penja en Nozomi a http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9826&start=40 , no us fan bullir la sang i us entren ganes boges d'anar al Japó i veure in situ aquelles meravelles ferroviàries? Algú sap si un viatge organitzat podria sortir a compte, i a partir de quantes persones? Coses així, s'han de fer algun cop a la vida!!!!

Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 30/12/2009 1:06

Viatge organitzat mai. Per al friqui ferroviari és un país per anar un mes dels quals 21 dies (màxim) pots fer el friqui amb el Japan Rail Pass 57,700¥ ~ 450€ aprox. (1€ ~ 127¥ ) amunt i avall http://www.japanrailpass.net/

O per etapes en el JR PASS de cada regió:

Hokkaido Rail Pass (3 / 4 flex. - 5 dies) 15,000¥ / 19,500¥
JR East Pass (5 / 10 dies) 20,000¥ / 32,000¥ (3 flex. / 4 flex.) 10,000¥ / 20,000¥
JR West Pass (diversos formats)
Kyushu Rail Pass (àrea nord 3 dies) 7000¥ (tot Kyushu 3 / 5 dies) 13,000¥ / 16,000¥

I és tan fàcil com a la qualsevol línia de validadores de qualsevol estació ensenyar el cartonet al personal que sempre serà present. Gratïtament pots reservar a les finestres verdes seient per a trajectes de llarga distància sense cap sobrecost.

Jo al febrer vaig amb el JR East Pass de 5 dies "Youth" (s'han d'aprofitar els 25 anys i els 16,000¥) i vull fer excursions d'un dia des de Tòquio a Sendai-Matsushima, Aizuwakamatsu i Matsumoto, sense el màgic cartonet hauria de pagar 60,000¥ :o així que a la que utilitzes qualsevol JR PASS per a trajectes en tren bala ja ho amortitzes, i a més, pots utilitzarlo per a la resta de trens, autobusos i alguns serveis de ferry de la Japan Rail.

Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 30/12/2009 1:13

Nozomi ha escrit:Viatge organitzat mai. Per al friqui ferroviari és un país per anar un mes dels quals 21 dies (màxim) pots fer el friqui amb el Japan Rail Pass 57,700¥ ~ 450€ aprox. (1€ ~ 127¥ ) amunt i avall http://www.japanrailpass.net/
Espero poder anar en un futur... llunyà, potser molt, molt llunyà i si tinc sort encara viu, però per curiositat, aquest bitllet et permet viatjar per una de les regions del japó (que estan en diferents colors al web) o per tot l'estat? És que... quin preu, si és per una regió... et comentaré que jo no sabia que l'Euro estava tant lluny dels Iens (s'escriu així en català?) , sabia que per sota, però no tant.

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Platanito
N9
N9
Entrades: 2409
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 30/12/2009 9:00

metring ha escrit:Jo no sé vosaltres, però després de veure les fotos que penja en Nozomi a http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9826&start=40 , no us fan bullir la sang i us entren ganes boges d'anar al Japó i veure in situ aquelles meravelles ferroviàries?
No.
metring ha escrit:Coses així, s'han de fer algun cop a la vida!!!!
Com diria l'home de negre amb ulleres, cubata i una cigarreta: una o ninguna.

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Nozomi
N8
N8

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 30/12/2009 11:05

Lluita1714 ha escrit: aquest bitllet et permet viatjar per una de les regions del japó (que estan en diferents colors al web) o per tot l'estat? És que... quin preu, si és per una regió... et comentaré que jo no sabia que l'Euro estava tant lluny dels Iens (s'escriu així en català?) , sabia que per sota, però no tant.
Hi ha un de nacional on efectivament pots anar per tot el país (xarxa JR, busos JR i ferris JR) amb abonaments de 7, 14 i 21 dies. Els altres són les modalitats regionals de cadascuna de les diferents empreses en les que està dividida JR. A simple vista, JR EAST PASS és el millor en quant a regionals perque és vàlid per algunes línies de ferrocarril privades.

El Ien actualment està sobre els 1€ - 130¥ que no està mal, encara que ha estat millor (fa un any 1€ - 160¥)

En tot cas és un país fàcil i segur de visitar, i més barat de lo que la gent pensa.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/12/2009 15:47

I per a una data a la qual hi hagi el màxim de gent que tingui vacances? Per grups no farien descompte, i amb una certa antel·lació? Quin puntàs fer un viatge així des del FTC, per celebrar el 5è aniversari!

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/12/2009 15:50

Platanito ha escrit:
metring ha escrit:Jo no sé vosaltres, però després de veure les fotos que penja en Nozomi a http://transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9826&start=40 , no us fan bullir la sang i us entren ganes boges d'anar al Japó i veure in situ aquelles meravelles ferroviàries?
No.
metring ha escrit:Coses així, s'han de fer algun cop a la vida!!!!
Com diria l'home de negre amb ulleres, cubata i una cigarreta: una o ninguna.
Vingaaaaaaaaaaa, no ens diguis que si es fa una trobada amb cara i ulls, no t'hi apuntaries al final :D

Lluita1714
N9
N9

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 30/12/2009 15:54

Metring, un gast econòmic tan gran, la gent s'ho prendrà com a personal per anar sol o amb família. Si vols, quan el Maglev hagi arribat aquí i uneixi el "continent natural" de punta a punta (i amb túnel entre Xina i Japó), amb preus molt molt raonables, ja podrem festejar el centenari del fòrum al Japó. :roll:

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 30/12/2009 15:57

Però com diu en Nozomi, probablement no sigui tant car com pugui semblar. Ja sé que no serà com anar d'excursió al Tren Groc i que no tothom podrà arribar, però coi, no som aficionats a trens? Ja sabem que no tot pot ser econòmic, i no dic que sempre ens deixem un dineral per a tot, però podem estalviar per una banda, i ni que sigui un cop, veure aquestes meravelles.

Vinga, Nozomi, ven-nos el producte!!!

Lluita1714
N9
N9

Entrada Autor: Lluita1714 » Dimecres 30/12/2009 16:10

Jo crec que ell volia dir que pot semblar que costi 4.000 euros, però en val 2500€/persona

Nozomi
N8
N8

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 30/12/2009 16:32

Primerament crec que si és un país al que vols anar sols un cop, millor no anar 10 días 9 noches ni coses per l'estil, vaja, que millor anar tot un mes. Fer-lo en plan trobada del fòrum, home, jo crec que millor no. Clar que tampoc crec que en un fòrum pugues reclutar a més de 3 persones per fer un viatge tan "especial" així que es podria considerar.

Per altra banda, el tren és un element a utilitzar en qualsevol moment i es pot fer el friqui ferroviari entre temple i temple o entre barri i barri. De fet, a les ciutats, la zona comercial, de negocis, on són els hotels etc... és al voltant de les estacions de tren :D

Aleshores, fent càlculs ràpids i tirando un poco hacia arriba:

600€ avió < +/- en funció de les ofertes, la temporada etc...
1000€ hotels < tenint en compte que una habitació són uns 6000¥ per persona si bé hi han hotels més barats (a partir de 2000¥), 3 setmanes
450€ JR Pass < de tot el país per a 21 dies

Portem uns 2000€ per 3 setmanes, no està mal, li sumes 1000€ més en concepte de menjar + regals + entrades + més regals + la càmera de fotos que caurà

Jo crec que en uns 3000€ tens per a 3 setmanes de sobra.

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/12/2009 18:08

Nozomi ha escrit:Primerament crec que si és un país al que vols anar sols un cop, millor no anar 10 días 9 noches ni coses per l'estil, vaja, que millor anar tot un mes. Fer-lo en plan trobada del fòrum, home, jo crec que millor no.
Totalment d'acord. M'encanta el ferrocarril, però m'encanta encara més viatjar. I per a mi, viatjar és conèixer un país, els seus paisatges, monuments, costums, etc. És a dir, no aniré a Kyoto en tren i, pel sol fet de fer-ho, em donaré per satisfet, sinó que voldré visitar-hi els monuments, a peu o com sigui i el temps que calgui.

Una altra cosa seria anar a una ciutat com Londres o París, que tinc prou vistes, per a visitar-les en pla friki transportil.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 18/01/2010 9:29

Nozomi ha escrit:Jo crec que en uns 3000€ tens per a 3 setmanes de sobra.
O sigui, 6.000 euros per a dues persones.
Doncs això, esperarem a que inaugurin el Maglev directe BCN-Tokyo i mentrestant anirem estalviant :'(

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/01/2010 9:39

O busquem patrocinadors...

Nozomi
N8
N8

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 20/01/2010 9:43

A veure, és car ja que estem parlant de quasi l'altra banda del món, però en temporada baixa pots trobar bitllets al preu d'un a Nova York (en el meu cas 450€ va costar-me el vol a NYC al (novembre) 2005 i 415€ m'ha costat el vol a Tòquio per d'ací 2 setmanes)

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » Dimecres 20/01/2010 9:58

Qui el pillés...Però clar, la disponibilitat durant aquestes dates és limitada, poca gent pot agafar-se aquests dies de vacances :(

Nozomi
N8
N8

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 20/01/2010 10:47

És una p*tada, cert. Jo mai he tingut problemes en demanar vacances quan m'ha anat bé però lamentablement entenc que en el nostre país no és la tònica habitual lliurar-se de fer vacances a l'estiu :nono

En tot cas, les ofertes no són durant uns dies fixos sino durant uns mesos determinants (generalment des de novembre fins abril)

uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimecres 20/01/2010 12:44

Acabo de fer una recerca com per curiositat per anar a Tokyo per setmana santa 2 setmanes, i m'ha sortit el mes barat per 750 euros, que tenint en compte la distancia tampoc es molt molt car, pero sumant els hotels, segueix sent molt car...

Heu vist la peli de la Isabel Coixet, el mapa dels somnis de Tokyo ?

Surt una mena de Motel molt cutre a lo parisien, amb agafadors com si fos un metro antic i es belluga com si es mogués, fa molta gracia.

Nozomi
N8
N8

Entrada Autor: Nozomi » Dimecres 20/01/2010 13:11

No he vist la peli de Coixet.

Respecte a l'hotel del Mapa dels sons de Tòquio, segurament serà un "Hotel de l'amor", no és un hotel per fer nit ortodoxament sino un lloc per fornicar, és a dir, pagues per hores i fas el seu us... encara que pots quedar-te a dormir i no fer res.

De totes maneres hi ha formes molt econòmiques de fer nit allà, com ara en un cyber-café 24 hores, alguns tenen dutxes, la beguda és gratis, així com els comics, dvds i pel·licules. Els ordinadors estan en unes petites habitacions individuals amb butaca, una tele i videojocs etc...

Un altre lloc habitual per fer nit són els Karaokes, habitacions individuals per a un grup de persones amb un gran sofà, una taula, telèfon (per encomanar menjar) i la tele amb karaoke.

Pel que fa a les bones ofertes, crec que van acabar totes just abans de Nadal (per fer la compra). Amb Finnair ara mateix hi ha una oferta de 615€ des de MAD/BCN a Osaka Kansai, Nagoya Centrair o Tòquio Narita http://www.finnair.com/finnaircom/wps/p ... hree/es_ES?

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”