Seguiment del traspàs de Rodalies
Seguiment del traspàs de Rodalies
Sera interessant si podem obrir aquest fil, per anarnos donan noticies de com va el traspas i com ho esta fent la Generalitat. Mes que res per veura com ho fan.
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 26/04/2010 12:44, en total s’ha editat 2 vegades.
Raó: Afegir enquesta
Raó: Afegir enquesta
Primera questio: la linea de Puigcerda esta inclosa en el paquet al ser de rodalies. Veurem aviat millores?
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Estic convençut que sí. La intuició em diu que alguns Ripoll continuaran cap a Ribes de Freser almenys, que serà la primera línia amb bitllets de "Rodalies Catalunya", que es tractarà millor la connexió internacional amb França i amb el tren groc...
suiza1957 ha escrit:Primera questio: la linea de Puigcerda esta inclosa en el paquet al ser de rodalies. Veurem aviat millores?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
A veure si tens una bona intuició XDliniadelRipollés ha escrit:Estic convençut que sí. La intuició em diu que alguns Ripoll continuaran cap a Ribes de Freser almenys, que serà la primera línia amb bitllets de "Rodalies Catalunya", que es tractarà millor la connexió internacional amb França i amb el tren groc...
----
Per cert, estaria bé que algú arreglés el títol del tema, fa una mica del mal als ulls jeje.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Bé, jo era més partidari de canviar el nom al fil ja existent, però bé, potser un cop aconseguit, sigui interessant encetar un de nou.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Si, però amb el títol en minúscules i al fil de Ferrocarril a Barcelona 

D'entrada, milloraria la connexió en benefici de les empreses pròpies. I, de pas (a saber si ho han previst i tot), dels usuaris que tinguin un mínim interès en no haver de tirar de cotxe per anar a qualsevol lloc.liniadelRipollés ha escrit:Estic convençut que sí. La intuició em diu que alguns Ripoll continuaran cap a Ribes de Freser almenys, que serà la primera línia amb bitllets de "Rodalies Catalunya", que es tractarà millor la connexió internacional amb França i amb el tren groc...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Avui ha aparegut aquest anunci als diaris nacionals.... No deien que eren de fets, no paraules?

Ho dius pel canvi de la denominació "Rodalia" en singular?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No home, que és publicitat, paraules, promoció de tot, quan no es podrà fer res. Paraules que citen a fets impossibles d'esdevenir.Guigui ha escrit:Ho dius pel canvi de la denominació "Rodalia" en singular?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Això de la venda massiva de fum ja ve de lluny.
"Pel cotxe oficial, som-hi!"
"Pel cotxe oficial, som-hi!"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Un dubte,el tema del manteniment dels trens segueix sent de Renfe,no?Ho dic per que avui he vist uns quants trens(algunes 440R de Rodalies que feien serveis MD),peró també una 447 i un Civia que estaven grafitejats.Ho dic com que a FGC quan un tren és grafiteja és retirat directament de la circulació,m'agradaria saber si aquest criteri de FGC s'aplicarà als trens de rodalies renfe,o seguiràn posant els trens de rodalies a l'aire lliure per ser vandalitzats i sense vigilància
=?
Avui he agafat per primer cop Rodalies ja depenent de la generalitat,i de moment tot continua igual,a veure dintre d'uns mesos si millora alguna cosa,

Avui he agafat per primer cop Rodalies ja depenent de la generalitat,i de moment tot continua igual,a veure dintre d'uns mesos si millora alguna cosa,
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No crec, són propietat de Renfe. Però la generalitat podria posar una clàusula de netedat, però clar, això ja seria tocar els co....Mako448 ha escrit:Un dubte,el tema del manteniment dels trens segueix sent de Renfe,no?Ho dic per que avui he vist uns quants trens(algunes 440R de Rodalies que feien serveis MD),peró també una 447 i un Civia que estaven grafitejats.Ho dic com que a FGC quan un tren és grafiteja és retirat directament de la circulació,m'agradaria saber si aquest criteri de FGC s'aplicarà als trens de rodalies renfe,o seguiràn posant els trens de rodalies a l'aire lliure per ser vandalitzats i sense vigilància=?,
El que em pregunto és... Si la generalitat decideix canviar d'operadora, caldrà comprar trens nous? Renfe els deixaria prestats? Quines companyies creieu que s'apuntarien al concurs un cop liberalitzat el sistema (Alsa, continental Rail, Alsina Graells, FGC, SNCF, DB, BR...)
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
I 252, 449, 450...Mako448 ha escrit:Un dubte,el tema del manteniment dels trens segueix sent de Renfe,no?Ho dic per que avui he vist uns quants trens(algunes 440R de Rodalies que feien serveis MD),peró també una 447 i un Civia que estaven grafitejats.Ho dic com que a FGC quan un tren és grafiteja és retirat directament de la circulació,m'agradaria saber si aquest criteri de FGC s'aplicarà als trens de rodalies renfe,o seguiràn posant els trens de rodalies a l'aire lliure per ser vandalitzats i sense vigilància=?
Avui he vist una 440 que feia pena, però dues 440R d'MD/470 (no es podia ni veure) que anaven...

I aquest dimarts hi havia una 470, aparcada a l'Estació de França, que era completament negra!!! Des de el cotxe remolc fins el cotxe motor! Negre totalment...!!!

Nou post al bloc d'en rogermelcior, dedicat al traspàs: http://www.rogermelcior.cat/02/01/2010/ ... um=twitter
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Ja s'ha parlat dels contractes de neteja de trens i estacions en alguna entrevista, on s'ha posat de manifest que en els contractes actuals no s'exigia cap mínim.Lluita1714 ha escrit:No crec, són propietat de Renfe. Però la generalitat podria posar una clàusula de netedat, però clar, això ja seria tocar els co....Mako448 ha escrit:Un dubte,el tema del manteniment dels trens segueix sent de Renfe,no?Ho dic per que avui he vist uns quants trens(algunes 440R de Rodalies que feien serveis MD),peró també una 447 i un Civia que estaven grafitejats.Ho dic com que a FGC quan un tren és grafiteja és retirat directament de la circulació,m'agradaria saber si aquest criteri de FGC s'aplicarà als trens de rodalies renfe,o seguiràn posant els trens de rodalies a l'aire lliure per ser vandalitzats i sense vigilància=?,
El que em pregunto és... Si la generalitat decideix canviar d'operadora, caldrà comprar trens nous? Renfe els deixaria prestats? Quines companyies creieu que s'apuntarien al concurs un cop liberalitzat el sistema (Alsa, continental Rail, Alsina Graells, FGC, SNCF, DB, BR...)
En quant als trens, els trens de rodalia de Barcelona segueixen sent de Renfe i no passen a ser de la Generalitat. Si es decideix per canviar d'operador, el nou operador caldria aportar el seu material mòbil. Però tot és negociable i tot és possible. És possible prorrogar-li el contracte a Renfe (el més probable) i en cas d'adjudicar la operació en concessió, es pot donar el cas que se li a FGC i que aquesta llogi els trens a Renfe, com fa a la línia de La Pobla, o que des del govern s'impulsi una nova operadora participada per FGC i Renfe, etcètera. De fet, si els sindicats no han fet més mobilitzacions ha estat perquè de moment no se subroga personal i es pot pensar que es garantirà el seguiment de Renfe a Catalunya, tant en solitari com en consorci. Hi ha un munt d'escenaris possibles en el futur, però de moment es vol donar la oportunitat a Renfe de canviar el seu model de gestió davant les exigències d'un nou amo.
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
En un entrevista a la COM el Secretari de Mobilitat Manel Nadal va assegurar que en cas de canvi d'empresa operadora el material mòbil i el personal passaria a ser de la nova empresa operadora. En el BOE no en diu res però és el més lògic, perquè han estat trens pagats amb fons públics i a la pràctica suposarien una barrera d'entrada importantíssima per una nova empresa (cap empresa actualment pot aportar els material mòbil i els treballadors formats per a prestar el servei).victorcasta ha escrit: En quant als trens, els trens de rodalia de Barcelona segueixen sent de Renfe i no passen a ser de la Generalitat. Si es decideix per canviar d'operador, el nou operador caldria aportar el seu material mòbil. Però tot és negociable i tot és possible.
Com has dit molt bé el tema mínims en neteja, contractes externs... s'ha estat remarcant aquests dies des del DTOP.
I dic jo si en comptes de fer tanta propaganda a bombo i platet no seria més efectiu que demostressin les facta en el dia a dia i deixenssin els verba per quan tinguessin algo sobre el que parlar. Per cert, fóra bò que tant que parlen de transparència, publiquin quant els hi ha costat fer aquesta xorrada d'anunci.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
O això o podrem veure ferrocarrils portuguesos aquírogermelcior ha escrit: (cap empresa actualment pot aportar els material mòbil i els treballadors formats per a prestar el servei).

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Mucho me temo,que a corto plazo el único cambio visible será el nuevo "logo".
Leí que sería una "R" en fondo color naranja,o algo así..
No sé si estará disponible por algún lado,para que alguien "lo suba" y lo veamos.
Leí que sería una "R" en fondo color naranja,o algo así..
No sé si estará disponible por algún lado,para que alguien "lo suba" y lo veamos.