Ja sou quinze impacients per conèixer abans de temps i de manera controlada allò que en cinc mesos entrarà en servei i serà a l'abast de tothom. Ja pots tancar la llista.metring ha escrit:Nois, si passem dels 15, hauré de preguntar si pot venir més gent, però dieu-me alguna cosa abans de demà, si us plau.
2a visita a L9, per quan?
Re: 2a visita a L9, per quan?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Si, pensava que n'eren més, i per això proposava lo de trucar per demanar més places, però si no s'hi vol afegir ningú més abans de demà, tancaré la llista com be dius.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
No hi ha senyores que es passen hores a la cua de les rebaixes per entrar les primeres? O fanàtics que van a comprar un disc en primícia tal com surt? Cinèfils que no es perden cap pre-estrena???Platanito ha escrit:Ja sou quinze impacients per conèixer abans de temps i de manera controlada allò que en cinc mesos entrarà en servei i serà a l'abast de tothom. Ja pots tancar la llista.metring ha escrit:Nois, si passem dels 15, hauré de preguntar si pot venir més gent, però dieu-me alguna cosa abans de demà, si us plau.
Segur que fins i tot algú tan assenyat i racional com tu va fer cues per aconseguir abans que ningú algun dels llibres del Harry Potter!!! ;-)
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Em confirmo!Trytasa Baldaquino ha escrit:Llista:
Apunto el fotracaire Alemany abans de que s'acabin les places...M'ha confirmat la seva intenció de venir, però veig que encara no havia pogut accedir al fòrum. També trec l'interrogant a la Trytasaa, ja que és al matí...
-wefer
-metring
-Pere
-UT596001
-aim
-Trytasa Baldaquino
-Trytasaa Baldaquina
-Uriol
-Tintin
-Acompanyant tintin
-josep_serre
- Davida
- Pipota
- Alemany
Què és alló??
Seria algú com jo, però amb un terç de la meva edatTrytasa Baldaquino ha escrit:No hi ha senyores que es passen hores a la cua de les rebaixes per entrar les primeres? O fanàtics que van a comprar un disc en primícia tal com surt? Cinèfils que no es perden cap pre-estrena???Platanito ha escrit:Ja sou quinze impacients per conèixer abans de temps i de manera controlada allò que en cinc mesos entrarà en servei i serà a l'abast de tothom. Ja pots tancar la llista.
Segur que fins i tot algú tan assenyat i racional com tu va fer cues per aconseguir abans que ningú algun dels llibres del Harry Potter!!! ;-)

- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Em sembla que m'esborro de la llista, perquè passo que em tornin a fer la mateixa explicació que ens van fer de la estació de Fondo i el mateix show de llums i música de la visita, tot plegat només canvien alguns colors de les parets... la resta es bastant semblant a les estacions de la L9 que ja estan en servei...
D'acord, a les hores, la llista queda així:
-wefer
-metring
-Pere
-UT596001
-aim
-Trytasa Baldaquino
-Trytasaa Baldaquina
-Tintin
-Acompanyant tintin
-josep_serre
- Davida
- Pipota
- Alemany
-Calisay!!
Però en principi, aquestes noves estacions són diferents a les del tram obert.
-wefer
-metring
-Pere
-UT596001
-aim
-Trytasa Baldaquino
-Trytasaa Baldaquina
-Tintin
-Acompanyant tintin
-josep_serre
- Davida
- Pipota
- Alemany
-Calisay!!
Però en principi, aquestes noves estacions són diferents a les del tram obert.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Si pot ser, agafo la 15a. plaça que acaba de quedar lliure.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Doncs vinga, adjudicada i es tanca la llista! 

Confirmo la meva assistència.
Si algú finalment no pot asistir, que m'avisi, si us plau... 

Es clar que són diferents! Les del tram obert són unes, i aquestes són unes altres... I, sense haver-les vist, m'atreviria a dir que les noves són almenys tan diferents entre elles com ho són les ja inaugurades.metring ha escrit:Però en principi, aquestes noves estacions són diferents a les del tram obert.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
En buscar al diccionari la paraula 'mordacitat', hauria d'aparéixer el teu nom...Platanito ha escrit:Es clar que són diferents! Les del tram obert són unes, i aquestes són unes altres... I, sense haver-les vist, m'atreviria a dir que les noves són almenys tan diferents entre elles com ho són les ja inaugurades.metring ha escrit:Però en principi, aquestes noves estacions són diferents a les del tram obert.

Sóc el teu fan número 2 (segurament el primer ets tu mateix, i si nò, ho hauries d'ésser).

¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
Suposo que no hi ha cap problema si som 15 persones + 1 nen de 3 anys que no paga bitllet ;-)
-wefer
-metring
-Pere
-UT596001
-aim
-Trytasa Baldaquino
-Trytasaa Baldaquina
-Tintin
-Acompanyant tintin
-josep_serre
- Davida + Pipota
- Acompanyant de Davida
- Alemany
-Calisay!!
- Fran- Ikarus
-wefer
-metring
-Pere
-UT596001
-aim
-Trytasa Baldaquino
-Trytasaa Baldaquina
-Tintin
-Acompanyant tintin
-josep_serre
- Davida + Pipota
- Acompanyant de Davida
- Alemany
-Calisay!!
- Fran- Ikarus
Aquí teniu un mapa del Google, a on veureu les estacions de metro de la L2 més properes:
- Fitxers adjunts
-
- mapal10.jpg (132.11 KiB) Visualitzat 3249 cops
Quedem allà mateix o en alguna de les estacions de la L2/Tram i anem tots cap allà?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
No sé, com vulgueu vosaltres. A tothom li va be la L2?
Ahir precisament vaig comentar això a un altre foraire, el qual a la vegada li va preguntar a un altre forarire, i em va comentar que la línia B22 d'autobús passa per allà. Tenint en compte que vinc del Vallès via RENFE possiblement faci aquesta opció, ja que la línia 2 del metro m'agafa una mica malament.
Edito: possiblement al final vagi via L2 ja que he vist que el B22 en festiu té pitjor frequència de pas que la Vallesana
concretament d'un autobús cada quaranta minuts.
Edito: possiblement al final vagi via L2 ja que he vist que el B22 en festiu té pitjor frequència de pas que la Vallesana

Certament, la freqüència és horrorosa, i a més dona mooolta volta!
Sant Roc o Gorg? Les dues estan més o menys a la mateixa distància.metring ha escrit:No sé, com vulgueu vosaltres. A tothom li va be la L2?
Instagram: Ferrocarril | Aviació