
Seguiment del traspàs de Rodalies
Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
Què fort que em semblaria que entrès la SNCF aquí!!!!!!! Igual, aquests indicarien si els trens són simples o dobles, com es fa a França 

No sona a declaració gaire amistosa, tractant-se de dos encara monopolistes estatals...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
malgrat que siguin monopolistes, la SNCF és una companyia que té un serveis magnífics, envejables des de Barcelona i pot ser positiu per als usuaris tenir aquesta companyia gestionant els trens. Amés, a la Generalitat li pot venir bé per guanyar terreny, ja que dividint els controls de Madrid i treient la "llesca" que és Renfe, es pot "desgastar" Adif i guanyar terreny en la gestió d'infraestructures.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Adif no, però per primera vegada podria trencar-se part de la santíssima trinitat que és Renfomentadif.
Si la SNCF acaba gestionant rodalia, que almenys no importin de França la brutal quantitat de vagues que hi han de suportar...
Si la SNCF acaba gestionant rodalia, que almenys no importin de França la brutal quantitat de vagues que hi han de suportar...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Hombre, a simple vista parece muy guay y tal pero... ¿y el material? ¿compraría la SNCF trenes en ancho ibérico? ¿los alquilaría a Renfe? ¿Para ese momento ya se habría planteado la migración de toda la red a UIC?
Me parece muy complicado tot plegat
Me parece muy complicado tot plegat
L'acord de traspàs contempla la possibilitat que Renfe cedeixi tot el seu material que actualment té al nucli de rodalia de Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Demanar, no exigir. I si com diu un company, es trenca la "santa trinitat", serà més fàcil, ja que tindrien dues institucions al darrera, la Generalitat i la SNCF.BCN2008 ha escrit:Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
Y de nuevo otra santisima trinidad...Lluita1714 ha escrit:Demanar, no exigir. I si com diu un company, es trenca la "santa trinitat", serà més fàcil, ja que tindrien dues institucions al darrera, la Generalitat i la SNCF.BCN2008 ha escrit:Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Però seran més independents ja que no tenen res a veure, un es francès i vetllarà pels seus interessos, altres dos (adif-foment) pels interessos de l'estat i la generalitat haurà dividit a Renfe. "Divide y vencerás"automotorserie 436 ha escrit:Y de nuevo otra santisima trinidad...
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Pitjor que la Renfe no és possible de fer, i a més, pot ser molt interessant tenir la SNCF treballant a Barcelona, així que, pour être bien, bougeons mieux !
Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Seria una estupenda noticia que la SNCF se hiciera cargo de Rodalias. Seguro que funcionaria mucho mejor.El problema seria con que trenes efectuaria el servicio. Si con los de aqui, o traeria sus porpios trenes. La verdad que para algunas lienas como la Pobla o la de Puigcerda, tiene trenes mucho mas adapatados, que los de Renfe. Sobretodo nos haria un gran favor quitando las 447 y poniendo unidades como las que hacen el trayecto Toulouse- La Tour de Carol.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No pot portar els seus trens, company, allà hi ha ample de via internacional i aquí Ibèric. El que farà, com s'ha dit anteriorment en aquest fil, és que Renfe li deixi els seus trens per conveni fins que s'encarreguin de nous, segurament propietat de la Generalitat per que els gestioni qui ella decideixi. Però la Generalitat està venuda a al govern central i farà el que li dictin... Renfe. I no creieu que la cosa pot canviar després de les eleccions, perquè els partits que poden arribar a fer el que Catalunya vol, encara són minories.suiza1957 ha escrit:Seria una estupenda noticia que la SNCF se hiciera cargo de Rodalias. Seguro que funcionaria mucho mejor.El problema seria con que trenes efectuaria el servicio. Si con los de aqui, o traeria sus porpios trenes. La verdad que para algunas lienas como la Pobla o la de Puigcerda, tiene trenes mucho mas adapatados, que los de Renfe. Sobretodo nos haria un gran favor quitando las 447 y poniendo unidades como las que hacen el trayecto Toulouse- La Tour de Carol.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Pues yo no veo tan bien eso de que la sncf se hiciera cargo de la gestion de las cercanias.
En lineas como la que comentas, con trenes nuevos y tal quizas iria bien (trenes que no sirven, como ya se ha comentado).
Pero esas no son redes de cercanias. En la linea D de Paris, guardando las distancias, lo han hecho tan bien como la renfe en Barcelona.
De todas maneras, creo que poco a poco el servicio de la renfe irá mejorando (ya lo ha hecho bastante ultimamente).
En lineas como la que comentas, con trenes nuevos y tal quizas iria bien (trenes que no sirven, como ya se ha comentado).
Pero esas no son redes de cercanias. En la linea D de Paris, guardando las distancias, lo han hecho tan bien como la renfe en Barcelona.
De todas maneras, creo que poco a poco el servicio de la renfe irá mejorando (ya lo ha hecho bastante ultimamente).
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Bon dia,
Avui cap a les 8.15 a l'estació de Badalona ha pogut veure al Conseller Nadal i al director de Rodalia Miguel Ángel Remacha.
Ambdós estaven mirant com passaven els trens, avui casualment en doble.
Ningú els coneixia gaire que diguem!
Avui cap a les 8.15 a l'estació de Badalona ha pogut veure al Conseller Nadal i al director de Rodalia Miguel Ángel Remacha.
Ambdós estaven mirant com passaven els trens, avui casualment en doble.
Ningú els coneixia gaire que diguem!
Redacto textualment el LED de dins el tren on estic
PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7
PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7
I correspondencia amb FGC res de res?Alex_C4 ha escrit:Redacto textualment el LED de dins el tren on estic
PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7
