Exposició "Xarxes", al Palau Robert

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Re: Exposició "Xarxes", al Palau Robert

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 22/02/2010 1:08

UT596001 ha escrit:D'altra banda m'agradaria saber què entèn com a frequència infame a segons quines estacions... un tren cada 20 minuts és una frequència infame?
A un aeroport, sí.

Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 22/02/2010 9:22

cristian26 ha escrit:
UT596001 ha escrit:D'altra banda m'agradaria saber què entèn com a frequència infame a segons quines estacions... un tren cada 20 minuts és una frequència infame?
A un aeroport, sí.
Sobretot en un aeroport que mou al voltant de 30 milions de persones cada any.
A aeroports com el Charles de Gaulle hi ha un tren cada 4 minuts en hora punta, per exemple.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 22/02/2010 13:41

cristian26 ha escrit:
A un aeroport, sí.
L'home de la carta no es referia a això, sinó a segons quines estacions de FGC. Tenint en compte que és usuari de la Barcelona-Vallès, d'aquí el meu comentari en clau irònica.

wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 04/03/2010 12:08

UT596001 ha escrit:L'home de la carta no es referia a això, sinó a segons quines estacions de FGC. Tenint en compte que és usuari de la Barcelona-Vallès, d'aquí el meu comentari en clau irònica.
És veritat.
De tota manera es refereix a FGC en general, que igualment té una freqüència molt dolenta al Llobregat. Però és que igualment, al Vallès, més amunt de Sant Cugat, la freqüència també és més que penosa.

D'altra banda, el problema jo no el veig tant en les freqüències ni en els seients (que seran més estrets que els de Renfe Rodalies però molt més còmodes) sinó en la patètica velocitat comercial dels trens, que a sobre de córrer poc i donar voltes innecessàries, paren a totes les estacions i baixadors possibles.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 04/03/2010 23:43

wefer ha escrit:Però és que igualment, al Vallès, més amunt de Sant Cugat, la freqüència també és més que penosa.
Jo no consiero penós un tren cada 20 minuts en festiu a Sabadell ni molt menys, serà que al viure en un poble estic acostumat a anar regit per l'horari i no per frequències... i en laborables és un tren cada 12 minuts, que està prou bé.
D'altra banda, el problema jo no el veig tant en les freqüències ni en els seients (que seran més estrets que els de Renfe Rodalies però molt més còmodes) sinó en la patètica velocitat comercial dels trens, que a sobre de córrer poc i donar voltes innecessàries, paren a totes les estacions i baixadors possibles.
Aquí t'he de donar tota la raó.

metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 29/03/2010 15:17

http://www.catalunyapress.cat/cat/notic ... _25913.php

Torna a circular pel Jardí del Palau Robert el trenet de la Línia 9

Cultura 29/03/2010 13:11

La versió en miniatura del tren de la sèrie 9.000 de TMB (Transports Metropolitans de Barcelona), model que dóna servei a la L9 del metro de Barcelona, torna a circular pel jardí del Palau Robert de Barcelona fins al dilluns 5 d’abril.

El mateix tren ja va circular pel jardí durant part dels mesos de desembre i gener, coincidint amb l’exposició “Xarxes, un viatge per les infraestructures de Catalunya” i amb la posada en marxa del primer tram de la línia.

Al Palau Robert, el tren farà un recorregut de 77 metres i es podrà aturar en una estació situada sota l'escala del jardí. Cada viatge, amb un trajecte de dues voltes, durarà uns 6 minuts. El tren ha estat dissenyat i construït pel Centre d’Estudis Ferroviaris Via Oberta i podrà transportar entre 150 i 200 persones cada hora.

L’L9, amb 47,8 km, serà la línia soterrada més llarga d’Europa i connectarà els municipis de Santa Coloma de Gramenet, Badalona, Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat i el Prat de Llobregat. Donarà servei a barris que actualment no disposen de metro i , a més, unirà punts estratègics, centres logístics, zones d’equipaments i zones de serveis com ara l’Aeroport, la Zona Franca, la Fira, l’ampliació del Port, la Ciutat de la Justícia, el campus universitari de la Diagonal, l’estació de Sagrera TAV, l’Hospital de Sant Pau, el Parc Güell, el Camp Nou i la Ciutat del Bàsquet.

La línia constarà de 52 estacions, 20 de les quals seran intercanviadors que permetran millorar el transport a l’àrea metropolitana de Barcelona, ja que connectaran amb altres sistemes de transport ferroviari col•lectiu com Rodalies Renfe, TAV, altres línies de metro (L1, L2, L3, L4, L5), i de FGC (L6, L7, L8), així com amb el Trambaix i el Trambesòs.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”