





Tens raó, pero com ferakei, trobaré a faltar veure els trens al natural, no creus???
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:22
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/01/2006 19:02
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/01/2006 19:05
I el que val per al tramvia, val pels autobusos? Per que de ser aixi, ja veig mampares a la parada de la Pl. Canigó al costat de casa meua...437.001 ha escrit:No es tracta de freakisme, Enric...es tracta de practicitat...
Crec que és més pràctic que no n´hi hagi, i si n´hi ha, que sigui allà on hi hagi gran acumulació de gent (Provença).
Sergio, lo que vale para Metro, FGC y Renfe, vale para el tranvía?
Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 29/01/2006 19:28
Sería bona idea posar-ho a les voreres, i als creuaments unes portesaarongilp ha escrit:I el que val per al tramvia, val pels autobusos? Per que de ser aixi, ja veig mampares a la parada de la Pl. Canigó al costat de casa meua...437.001 ha escrit:No es tracta de freakisme, Enric...es tracta de practicitat...
Crec que és més pràctic que no n´hi hagi, i si n´hi ha, que sigui allà on hi hagi gran acumulació de gent (Provença).
Sergio, lo que vale para Metro, FGC y Renfe, vale para el tranvía?
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/01/2006 19:35
Per ampliar l'andana, s'ha de fer a lo ample i no a lo llarg, ja que per un costat hi ha corba en pujada i per l'altre hi ha baixada (mirant en sentit Barcelona - Vallès).Ferrovi ha escrit:A ningú li interesa tancar una estació tenint una solució mes rapida i segura, ara bé podrien ampliar l'andana, com han fet a Almeda amb el PMR, han fet una punta i després l'altre, sense tancarla.
Quèèèèèèèèèè??????? Espero no haver llegit el que he llegit...Ferrovi ha escrit: TORNANT AL TEMA INICIAL, cal posar portes a tot arreu, pero mira que començar par la L11, que es la que menys s'utilitzadae la xarxa metropolitana... sembla una bogeria, pero almenys si amb aixo es pot evitar una mort, val la pena.
A TMB li interessa posar aquestes portes, perque posant les mampares, s'estalvia molts diners en indegnitzacions als familiars dls difunts.
Suposo que si les fan fins al sostre de l'estació, eliminarien el METRING, causa de moltes morts i inegnitzacions, i aixi, aquest donaria seguretat, i atreu a mes gent, que segurament, per exemple, no agafen el tren a provença perque te por de caure, un altre exemple es Espanya de la L1, que si algú cau a una via, amb una andana altíssima, dificil de pujar, pot passar una desgràcia.
Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 29/01/2006 19:36
Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 29/01/2006 19:39
Ueeeee!!! Algú que pensa com jo!!! Menys mal, pensava que era ja l'ovella negra del forum!!!437.001 ha escrit:No ho crec...si hi ha gent que no agafa FGC a Provença és per la sensació que es poden quedar amb les portes del tren tancant-se i no haver pogut pujar-hi de ple que anava...
Jo no crec que sigui una necessitat en absolut, això de les portes, crec que és una manera de gastar diners en punyetetes.
Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 29/01/2006 19:41
Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 29/01/2006 19:49
Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 29/01/2006 19:57
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 30/01/2006 22:57
Entrada Autor: abegot » Dimarts 31/01/2006 16:30
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 31/01/2006 22:42
En que en las estaciones subterráneas se instalarán inmediatamente o casi, en el 100% de las redes a medio y largo plazo, mientras que en las estaciones en superficie la mentalidad retrógrada hará que por estética tarden muchísimo más o simplemente no se instauren cuando son medidas de seguridad tan esenciales como las puertas dobles de los ascensores, los extintores en zonas de riesgo, etc.¿Y dónde está la diferencia entre una estación subterránea y una que no lo es, en términos de mamparas?
Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimarts 31/01/2006 22:57
Si las puertas del tren no funcionan, ¿qué tiene que ver con las mamparas?Si se da el caso de un incendio en un tren, y se da la casualidad que a las puertas les da por no funcionar, qué?
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”