Logotip de "Rodalies de Catalunya"
- Vilarrubla
- N8
- Entrades: 673
- Ubicació: Urgell(et)
Re: Logotip de "Rodalies de Catalunya"
doncs a mi no m'agraden gaire.
edito: si volen identificar el taronja amb ferrocarrils.. i ja que heu posat aquí els logos transformats de Transports Públics de Catalunya... potser amb el logo de TPC però amb taronja ja estaria... identificant el vermell per als autobusos i el taronja per als ferrocarrils.
edito: si volen identificar el taronja amb ferrocarrils.. i ja que heu posat aquí els logos transformats de Transports Públics de Catalunya... potser amb el logo de TPC però amb taronja ja estaria... identificant el vermell per als autobusos i el taronja per als ferrocarrils.
El que trobo dolç a tu t'amargue.
També m'agrada més. De fet, em quedaria amb la versió inferior dreta per a rodalia.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Vilarrubla
- N8
La de l'esquerra no m'acaba de fer el pes... però per fer a prova. De fet no té molt sentit quan l'autobús que sortia abans al símbol l'han tret, tot i que encara és pot veure a molts llocs.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
A mi m'agraden més les meves 
Més raonadament, he escollit els colors i la disposició no per qüestions simplement estètiques. Groc i vermell, quatre "ítems" sobre groc, representant les quatre barres. Per alguna cosa són els Transports Públics de Catalunya.

Més raonadament, he escollit els colors i la disposició no per qüestions simplement estètiques. Groc i vermell, quatre "ítems" sobre groc, representant les quatre barres. Per alguna cosa són els Transports Públics de Catalunya.
- Designalis
- N1
- Entrades: 5
- Ubicació: Vallcarca
Bona pregunta! La R s'ha posat al frontal dels trens sense quadrat per què un cop vista la proposta sobre el morro sembla que el quadrat no "quadra"aim ha escrit:Tinc un petit dubte amb el logotip i el frontal dels trens. En el cas del Civia, s'ha col·locat tan sols la R, sense el quadrat (que seria el logo complert). En canvi, a FGC, al frontal dels trens el logo també incorpora el quadrat (amb lo maco que quedava abans...).
Com és que en el cas de del Civia no s'ha fet igual? O el que és el mateix, com és que en FGC no s'ha mantingut el logo "antic" (sense quadrat) en el frontal?

I a FGC?, en renovar la imatge es va incloure el quadrat al frontal. Potser ara s'hauria de fer marxa enrera per coherència amb la R? per aquesta regla de 3 potser també s'hauria de canviar el vermell dels frontals i les portes pel taronja corporatiu... res, que en disseny a vegades 2+2 no és =4
Recuperem el tren Caldes-Mollet "El Calderí"
A tot això, suposo que, seguint una vella tradició del país, els pals a les entrades de les estacions seguiran lluint durant anys el logo de "Sercanies", oi?
No, a les estacions on es canvia la cartelleria es posa la banderola de color taronja idèntica a les de estacions de FGC. A la web d'en Bernat n'hi ha una foto:Guigui ha escrit:A tot això, suposo que, seguint una vella tradició del país, els pals a les entrades de les estacions seguiran lluint durant anys el logo de "Sercanies", oi?
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 223158.jpg
http://www.trenscat.com/renfe/images/li ... 223160.jpg
Jo em referia a les estacions on no està prevista una actuació a curt termini. Per exemple, avui he passat per Pl. Catalunya i el pal era el de sempre. Com també ho és el del metro a la boca del Zuric de la mateixa plaça en relació a l'antic logo d'FGC.
- rogermelcior
- N5
- Entrades: 147
- Ubicació: Badalona
- Contacta:
Ja podeu consultar el Programa d'identificació visual de Rodalies de Catalunya
http://www.gencat.cat/piv/descarregues/ ... alies.html
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Continuo pensant el mateix: és lleig de nassos, i té més poca gràcia que los Morancos. Ho sento...rogermelcior ha escrit:Ja podeu consultar el Programa d'identificació visual de Rodalies de Catalunya
I a sobre, quan posen les lletres al costat sembla que posi RRodalies. Deu ser per denotar moviment? Si és per això, fem-ho bé i posem-li RRRRRRRRodaliesssss!!!

- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
A mi em sembla massa simple. Ja em perdonarà Designalis, però és que trobo que podia haver estat millor treballat, i fer un logotip millor.
Ho heu fet molt bé a la marca Aeroports de Catalunya, amb FGC, però amb rodalies, podien haver-li fet un símbol identificatiu, un pantògraf, un tall de via, xarxa... quelcom més "currat" i no una R en helvètica.
Ho heu fet molt bé a la marca Aeroports de Catalunya, amb FGC, però amb rodalies, podien haver-li fet un símbol identificatiu, un pantògraf, un tall de via, xarxa... quelcom més "currat" i no una R en helvètica.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
A mí personalment em sembla una magnífica idea la d'en Lluita1714 del pantógraf, trobo que sería original i bonic

- Vilarrubla
- N8
com es un pantógraf?
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses

És una idea, molt millorable, òbviament
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Vilarrubla
- N8
el problema d'això és que la majoria de gent no sabria que és.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Passa amb la majoria de logotips.
Vilarrubla ha escrit:el problema d'això és que la majoria de gent no sabria que és.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Si haguessin de demostrar el moviment tenint en compte la quantitat de "R's", haurien d'anomenar-se "Odalies"wefer ha escrit:Continuo pensant el mateix: és lleig de nassos, i té més poca gràcia que los Morancos. Ho sento...rogermelcior ha escrit:Ja podeu consultar el Programa d'identificació visual de Rodalies de Catalunya
I a sobre, quan posen les lletres al costat sembla que posi RRodalies. Deu ser per denotar moviment? Si és per això, fem-ho bé i posem-li RRRRRRRRodaliesssss!!!