La senyalització dels ferrocarrils a BCN genera confusió

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Re: El tram, més senzill

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 12/04/2010 18:11

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:Per acabar, per els que diuen que al plànol sobren algunes línies (FGC i Rodalies repetides), jo crec que no teniu raó, el plànol, mostra totes les línies de ferrocarril on l'ATM hi és present, per aixó ho trobo bé, peró, no ho trobaria bé, que dins dels trens de Metro (TMB), hi possesín el mateix plànol, ja que a TMB s'han de preocupar i deixar visible i clar el plànol específic per a les seves línies de Metro.
Doncs amb el Tram no gasten tants embuts, i tampoc sembla que generi gaire confusió tenir al plànol tota la xarxa en verd grisós en una línia única i les línies marcades únicament als terminals.
La del tram, crec, que ho han deixat així, ja que totes les línies són del mateix color, ara bé, a les estacions del Tram hi ha el plànol regional amb totes les línies.

PD: No intento escusar-me :) , ja que no se els motius per que l'ATM trenqui la norma general, (aquesta podria ser la excepció que trenca la norma :martell1 )


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 12/04/2010 18:28

Miquel ha escrit:La del tram, crec, que ho han deixat així, ja que totes les línies són del mateix color, ara bé, a les estacions del Tram hi ha el plànol regional amb totes les línies.
El tema del color no em sembla prou motiu per fer les coses d'una manera amb uns i de l'altra amb altres. Fins fa poc les línies de Rodalia Renfe bé apareixien en gris al plànol, mantenint els colors de cada línia al quadrat identificatiu, i el mateix amb FGC, representat amb morat fosc. El millor seria recuperar aquest sistema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 12/04/2010 18:37

Guigui ha escrit:
Miquel ha escrit:La del tram, crec, que ho han deixat així, ja que totes les línies són del mateix color, ara bé, a les estacions del Tram hi ha el plànol regional amb totes les línies.
El tema del color no em sembla prou motiu per fer les coses d'una manera amb uns i de l'altra amb altres. Fins fa poc les línies de Rodalia Renfe bé apareixien en gris al plànol, mantenint els colors de cada línia al quadrat identificatiu, i el mateix amb FGC, representat amb morat fosc. El millor seria recuperar aquest sistema.
Des de que l'ATM fa els plànols integrats, que Rodalies i FGC, apareixen amb totes les seves línies al plànol.

L'altre sistema, el fà servir TMB, que defet, els de l'ATM van substituïr els de TMB a les estacions, a excepció del tren i de les edicions de butxaca.

De tota manera, tinc per casa, un plànol antic (diria que potser del 99 o 2000) on hi hà el plànol de tota l'àrea de Barcelona amb les línies d'FGC i Rodalies pel seu color.
(El plànol era dins d'una guia d'oci antiga)


El metro de Barcelona amb motoristes!

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 12/04/2010 23:13

marc ha escrit:En Guigui te rao ja seria hora que l'ATM fes amb la xarxa ferroviaria el que va fer fa temps amb la d'autobusos.
Que l'ATM ha fet què amb els autobusos? L'única guia unificada que edita és la de la xarxa regional d'autobusos nocturns (és a dir, de la N30 a la N82), la resta a part que no hi ha plànol la nomenclatura resta sense unificar i ens hem d'apendre la que han posat els operadors, si n'hi ha...



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 15/04/2010 16:43

Suposo que es deu referir a aquells proposta que van fer fa anys i despres van deixar a mitges, que els hi posava numeros segons la zona/comarca per on anaven (fins el 299 era la zona 1, els 3xx era el Garraf, els 4xx era el Baix Llobregat, etc) de tot aixo al final lo unic que van fer es adaptar la numeracio de TMB cambiant els numeros que passessin de 199, i la resta no se si ho han deixat correr, o estan esperant a vet a saber què.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”