Visca les previsions!!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Visca les previsions!!!

Entrada Autor: wefer » Dijous 29/04/2010 15:16

Enceto aquest fil, pr anar fent recull de les previsions que ens han anat donant polítics i tpecnics, i que el temps a demostrat falses o imprecises.

Començo amb la notícia, de l'any 2005, que es va publicaren aquest fil sobre la L9:
La línia 9 del metro no entrarà del tot en servei almenys fins al 2012
El projecte estrella de les infraestructures de transport de la regió metropolitana, la línia 9 del metro, de 43 quilòmetres, s'acabarà el 2012 o el 2013, en comptes del 2007, [...] Segons l'estimació dels experts de la Cambra,
xD
Per si no heu rigut prou, la notícia continua:
La segona gran aposta, la línia 12, no té projecte de traçat (podria limitar-se al tram Castelldefels-Sant Boi) ni finançament, i no estarà llesta fins al 2012.
Vinga ànims, que encara hi som a temps!!!! :riure
La prolongació de la línia 2 fins a Fira 2, que l'anterior govern va prometre per al 2005, té ara el 2010 com a horitzó.
Au, es veu que ja podem anar a Montjuïc amb la L2 i jo sense saber-ho!!!
Per Manel Nadal, secretari per a la Mobilitat, aquests retards responen al "procés de maduració dels projectes, que pot durat sis o set anys", i que en el cas de la línia 9 s'està fent ara "per evitar bunyols" en el futur.
Sense comentaris...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/04/2010 15:52

Una altra, notícia del 02/05/05 (o sigui, d'aquí a pocs dies farà 5 anys) que enceta el fil http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=4193:
Este calendario, anunciado ayer por Xavier Casas, primer teniente de alcalde de Barcelona, debe permitir que el AVE llegue a esta estación como muy tarde a finales del año 2008.
Com tots sabem, fa temps que hi circulen... les excavadores.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 01/05/2010 19:52

Tot això és el que hauria d'estar en funcionament ara mateix:

PDI 2001-2010



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dissabte 01/05/2010 20:08

Sagrerenc ha escrit:Tot això és el que hauria d'estar en funcionament ara mateix:

PDI 2001-2010
Per la quantitat de porqueria inútil i mal pensada que veig en aquest plànol, prefereixo les coses com estan, és a dir, sobraria un túnel d'FGC a Francesc Macià, L3 a Bon Pastor, tramvia a Quatre Camins, etcètera. Per tant, em quedo amb el que hi ha :)

El que m'agradaria que es "rescatés" fos el tramvia pel litoral, per donar transport públic a la Barceloneta i allà on el metro no pot arribar per la proximitat del mar. D'això s'han oblidat.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 01/05/2010 20:38

Lluita1714 ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:Tot això és el que hauria d'estar en funcionament ara mateix:

PDI 2001-2010
Per la quantitat de porqueria inútil i mal pensada que veig en aquest plànol, prefereixo les coses com estan, és a dir, sobraria un túnel d'FGC a Francesc Macià, L3 a Bon Pastor, tramvia a Quatre Camins, etcètera. Per tant, em quedo amb el que hi ha :)

El que m'agradaria que es "rescatés" fos el tramvia pel litoral, per donar transport públic a la Barceloneta i allà on el metro no pot arribar per la proximitat del mar. D'això s'han oblidat.
Dons jo la L3 fins a Bon Pastor (passant per la Maquinista) ho veig necessari, es discutible el traçat i aquesta mena de dobles o triples camins a Roquetes.
I maco el traçat de la L9/L10 al Prat.

I sembla, que aquí trobem el significat de Zona Universitària al Tram, Tram i L3, havien de parar al mateix lloc (Com les altres dues).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 02/05/2010 0:52

No és més útil a Trinitat Vella?


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/05/2010 1:04

En principi, estaven prevists dos ramals, l'actual (perllongat com dicta la lògica) i un cap al Bon Pastor.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 02/05/2010 10:09

Lluita1714 ha escrit:No és més útil a Trinitat Vella?
Si, però el que dic es que de Trinitat Vella marxi cap a la Maquinista i d'aquí a Bon Pastor o Onze de Setembre.
D'aquesta manera, es malla la xarxa una mica més, i no caldria anar al centre de la ciutat per anar a la part Nord desde el Besòs. (Suposant que algun dia acaben la L4 fins a La Sagrera.)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Diumenge 02/05/2010 10:45

Jo crec que el futur passa per fer tancar l'L4 i que l'L11 absorbeixi el tram que sobra. Amb això ja quedaria ben "mallat". Crec que amb Trinitat Vella, l'L3 no hauria de créixer més en unes quantes dècades fins que l'AMB arribi amb l'especulació fins aquestes contrades, i és que seria donar una freqüència de metro massa elevada a zones amb poca demanda. A partir d'aquí, s'ha de començar a construir, al meu parer, cap al Llobregat.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 02/05/2010 11:46

Nois, per a parlar del futur del metro ja hi han altres fils, en aquest es tracten temes relacionats amb previsions de fa anys que no s'han complert en el plaç previst, per tant :topic



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”