
Que senyala aquest disc??
Pot ser que indiqui que te una agulla oposada per davant?
Codi: Selecciona’ls tots
Com això. (- = Via / \ Agulla )
--------
-------|-\---------
XHora i data actual: 03 feb. 2026, 19:15
Entrada Autor: Miquel » 10 maig 2010, 18:59

Codi: Selecciona’ls tots
Com això. (- = Via / \ Agulla )
--------
-------|-\---------
X
Entrada Autor: victorcasta » 10 maig 2010, 19:39
Entrada Autor: El LLOP » 10 maig 2010, 20:17
Entrada Autor: pokeroms » 12 maig 2010, 00:40
Jo diria que no, ja que un senyal en vermell tota l'estona no és habitual, però si et serveix d'exemple la setmana passada que va ploure tant, a l'estació d'Espanya de la L3 direcció Trinitat Nova la senyal estava sempre en vermell (possiblement per un curtcircuit en algun circuit de via, etc..), i tenien que autoritzar a tots els trens passar aquest senyal (per tant activar l'aspa tota l'estona).marc ha escrit:I s'utilitza gaire sovint aquesta senyal?

Entrada Autor: josep_serre » 12 maig 2010, 09:06
marc ha escrit:I s'utilitza gaire sovint aquesta senyal?

Entrada Autor: liniadelRipollés » 12 maig 2010, 16:12
Entrada Autor: Denisuko » 19 maig 2010, 01:41
En algunes liniesEl LLOP ha escrit:doncs a part de les situacions anormals, aquest dispositiu es fa servir cada dia a l'hora de les retirades.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026