
http://www.microsiervos.com/archivo/art ... istas.html
Hora i data actual: 05 set. 2025, 23:58
Entrada Autor: Mortadel·lo » 17 maig 2010, 15:37
Entrada Autor: Guigui » 17 maig 2010, 16:58
Entrada Autor: Miquel » 17 maig 2010, 18:25
Entrada Autor: wefer » 19 maig 2010, 14:55
La informació a la L10, tant l'estàtica com la dinàmica, em va sorprendre molt desagradablement. De fet, és el que més em va desagradar.BCN2008 ha escrit:És un bon sistema, podrien posar-lo a la L9/L10 per substituir el sistema "cutre" que hi ha actualment, ja que les pantalles TFT són escasses, i estan mal colocades.
Entrada Autor: Platanito » 19 maig 2010, 15:48
Hi arriba l'ocupació percentual de cada cotxe.wefer ha escrit: Crec que els trens de les últimes sèries (5000, 6000 i 9000) tenen sensors de pes que indiquen l'ocupació de cada cotxe, però no crec que els tinguin les sèries 3000 i 4000. Els 2000, 2100 i 500, ni idea.
Després, a més, està el tema de si els sistemes de TMB permeten enviar aquesta informació al CCM perquè aquest el reenviï a les pantalles adequades.
Entrada Autor: El LLOP » 19 maig 2010, 20:32
Entrada Autor: Santfeliuenc » 20 maig 2010, 08:28
Entrada Autor: Guigui » 20 maig 2010, 09:59
Si més no, aprofitant que s'estan construïnt moltes estacions de zero, s'hi podrien col·locar les sortides de manera diferent que les restants estacions de la xarxa. I és cert, la gent es mou pel criteri d'on es trobarà la sortida a la seva estació; jo mateix ho faig, fins i tot sabent que els cotxes del mig solen ser els que van més buits.Santfeliuenc ha escrit:Por ejemplo, en las estaciones donde hubiese accesos en los extremos, si se viese que a causa de esto, los vagones de cabecera del metro son los que siempre van más cargados de gente y dado que tenemos tornos de acceso que miden a diario el número de usuarios que pasan por esa estación... analizando estos datos en toda la red, todas las líneas y todas las estaciones, ello nos debería poder llegar a saber cuánta gente se baja en esa estación, a qué hora hay más afluencia de viajeros, etc. Y con estos resultados podríamos llegar a tener que decidir cerrar y tapiar por ejemplo el acceso situado en los extremos y construir uno nuevo, por ejemplo en el centro de la estación (o a alturas diferentes en el andén coincidiendo con los diferentes vagones) allí donde fuese posible para, de esta manera hacer por narices que la gente escogiese todos los vagones del metro y no solamente los de los extremos.
Entrada Autor: Santfeliuenc » 20 maig 2010, 14:12
Entrada Autor: wefer » 20 maig 2010, 14:46
Sí t'equivoquesSantfeliuenc ha escrit: la gente el único criterio que tiene es el de dónde le va a quedar más cerca la salida en la estación de destino ¿me equivoco?
Entrada Autor: Platanito » 20 maig 2010, 16:25
wefer ha escrit:Els usuaris de la L1 en hora punta, l'únic criteri que fem servir per entrar al tren és posar-nos per aquella porta on veiem que, empenyent, tenim un mínim de possibilitats de poder-hi entrar. Si et quedes als extrems, tens un 70 o 80% de probabilitats de quedar-te a terra i haver d'esperar el proper tren. O el proper del proper, i així successivament.
Sí, es la línia on l'excepció és que no li toqui absorvir el passatge de Renfe pel tall de la Meridiana, de FGC per talls al Gornal (ocasionats per un forat de les obres de l'Ave o per la construcció d'una estació amb nom compost amb un topònim que ningú relaciona amb la zona i un signe gràfic que no ortogràfic) o de la L5 (pel tall causat per la construcció d'una estació a Sant Ramon i que per error rebrà un nom que no té res a veure amb la zona de Sant Ramon).metring ha escrit:Si, però que consti que la L1 és una línia excepcional
Entrada Autor: Mortadel·lo » 21 maig 2010, 12:49
Entrada Autor: celularfreak » 21 maig 2010, 20:13
Entrada Autor: celularfreak » 22 maig 2010, 13:33
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025