megapauer ha escrit:Els bogies de la plataforma realment sorprenents.
Imatges per a la història
Re: imatges per a la història
Son bogies ORE
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Apa Nois, una mica de nostalgia.
Un 500, i un Pegaso Seida d'Urbas. El 500 segurament fent la línia 51 ó 53, en direcció cap el Besòs.
Fotografia trobada al blog: bdebarna
Salut!
Un 500, i un Pegaso Seida d'Urbas. El 500 segurament fent la línia 51 ó 53, en direcció cap el Besòs.
Fotografia trobada al blog: bdebarna
Salut!
- Fitxers adjunts
-
- La Meridiana amb Bonaventura Muñoz, anys 60
- trafic_.jpg (83.39 KiB) Visualitzat 8366 cops
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Més històries del transport públic de Barcelona. Salut!
Fotografies del Sr. Joan Garcia i Ribalta, extretes de la : http://regulado.ideasmil.com
Fotografies del Sr. Joan Garcia i Ribalta, extretes de la : http://regulado.ideasmil.com
- Fitxers adjunts
-
- Tres tramvies exWashington, de la sèrie 1600, a la Granvia amb Muntaner, entre l'any 1965 i 1968. Fixeu-vos que cada tramvia és d'una subsèrie diferent.
- A-Tramvia--29.jpg (28.44 KiB) Visualitzat 8272 cops
-
- Un tramvia de la sèrie 1200 (el 1252?) fent la línia 64, baixant per Muntaner, a l'alçada de la Granvia, entre l'any 1965 i 1968
- A-Tramvia64petita.jpg (40.2 KiB) Visualitzat 8266 cops
Fantàstica foto del 1964 de l'entrada dels ff.cc. En primer terme el bar Bracafè, i en segon el Zurich. Al mig l'antiga entrada.
http://media.photobucket.com/image/%252 ... e_1964.jpg
http://media.photobucket.com/image/%252 ... e_1964.jpg
- Fitxers adjunts
-
- bracafe_1964.jpg (60.27 KiB) Visualitzat 8090 cops
Què és alló??
que maco!! i no l'edifici asèptic que hi ha ara. Sembla París.
Tens raó, especialment per la visió de les Andrew sisters prenent el tè de les cinc... o el café au lait de les cinq... Quina Barcelona més diferent!El LLOP ha escrit:que maco!! i no l'edifici asèptic que hi ha ara. Sembla París.
Què és alló??
Aquest mati a Masadas he trobat aquesta coleccio de fotos dels anys 70 curiosas
Ostres, no sabia que els 300 arribessin a circular en servei comercial per l'L5. Perquè el fet d'anar amb els llums interiors del tot encesos bé ho indica, oi?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
fantàstiques imatges!!!!!! Donaria el que fos per veure-les més grans però moltes gràcies!!!!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Durant els anys setanta van coexistir tres sèries ben diferents a la línia 5, els 300 (darrera subsèrie), els 600 (provinents de la primitiva línia 2) formats, de primer per un tren simple (M-M)i posteriorment per dos trens de dos cotxes(M-M)+(M-M) i els 1000, que al començament anaven en formació d'únicament dos cotxes.
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
De res he pensat que las tenia que compartir i tot el que comentas sobre els 300 a la linea V ho corroboro, ja que per edad vaig viure en directe aquella epoca, a mes a mes era la meva linea vivia a Vilapicina122-042-132 ha escrit:Durant els anys setanta van coexistir tres sèries ben diferents a la línia 5, els 300 (darrera subsèrie), els 600 (provinents de la primitiva línia 2) formats, de primer per un tren simple (M-M)i posteriorment per dos trens de dos cotxes(M-M)+(M-M) i els 1000, que al començament anaven en formació d'únicament dos cotxes.
Noteu la difència de gàlib entre el 1000 i el 300; el 300 s'el veu ben petit.
De fet els 300 van estrenar, a l'any 1969, la línia 5, entre Diagonal i Sant Ramon, amb formacions de tres cotxes (M-R-M). Posteriorment a l'any 1970 amb la connexió fins La Sagrera van començar a ser operatius els primers 1000 (en composicions simples de 2 cotxes (M-M)). Finalment entre el 1973 i 1974, els 300 van passar a la línia 4, fins Joanic. I la línia 5 és va quedar amb els 600 i els 1000, fins que a finals del 70, amb l'arribada de tots els 1000, els 600 van ser retirats del tot.
Ep!, moltes gràcies a En Brill 18, per penjar aquestes fotos. Salut!
Com a curiositat comentare l'impresio que em van donar els 600 el primer cop que vaig veure un tren de quatre cotxes, acostumat com estaba a veure de dos, tambe com pregaba per que el tren que vingues fos un 300 o un 600, adivineu per que veritat je je j e
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Homeeeee!, què potser volies anar a la finestreta del davant?
Salut Brill 18!
Salut Brill 18!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Fixeu-vos que a la foto que ha penjat en Brill 18 de l'interior del 300, és encara en estat original, amb el sostre amb llinterna, així és com s'haurien d'acabar de reformar els 3 cotxes 300 que ens queden. Salut!
Ostras si , yo tambien me he fijado. Creia que la serie habia sido remodelada mucho antes
Por cierto... se ve claramente que son de color azul no
?

Por cierto... se ve claramente que son de color azul no

- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Uiiiii, no comencis Evodi, no comencis.....; però sí, tens tota la raó, son ben blaus. Salut!
Com ho has endevinat jajajajajajajajajaj122-042-132 ha escrit:Homeeeee!, què potser volies anar a la finestreta del davant?
Salut Brill 18!
i si millor no toquem mes el tema colors pero son BLAUS jejejeje
i sobre el sostre es em el primer que em vaig fitxar guay no
Por cierto.... Os habeis fijado en el termometro del 300 ? Yo veo algo raro...
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi


PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi


No se es el termometro cuando aun estaba el ramal de correos cuando la linea 3 y la 4 formaban parte de una sola con bifucarcion en aragonevody ha escrit:Por cierto.... Os habeis fijado en el termometro del 300 ? Yo veo algo raro...![]()
PD: llegue a tener dos termometros de esos enmarcados que saque de las cotxeras de leseps cuando estaban abandonas, lamentablemente los perdi![]()
No si... ya digo que los tenia en casa pero
.... decidme cuantas estaciones salen en cada ramal... 

