Sortia una foto i al peu de foto deia que era una imàtge virtual de la nova estació de Gràcia, quan, de fet, era una foto de l'estació actual


Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 16:03
Entrada Autor: oriolp13 » Diumenge 11/07/2010 12:32
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 11/07/2010 23:05
Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 13/07/2010 9:11
Entrada Autor: 122-042-132 » Dilluns 10/01/2011 21:34
Entrada Autor: U-bahn de BCN » Dijous 13/01/2011 18:51
Entrada Autor: Guigui » Dijous 13/01/2011 22:05
Les tanques són de l'etern desmuntatge de la carpa provisional del Mercat de la Llibertat i la reurbanització de l'espai.U-bahn de BCN ha escrit:La part central de la Gala Placídia ja està plena de tanques.
Entrada Autor: 122-042-132 » Diumenge 16/01/2011 21:38
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 05/03/2011 17:01
Entrada Autor: metring » Dilluns 01/08/2011 19:36
Entrada Autor: metring » Divendres 02/09/2011 18:56
Entrada Autor: TramviaBlau » Dissabte 10/09/2011 15:26
Entrada Autor: metring » Dilluns 03/10/2011 10:21
Entrada Autor: metring » Dijous 24/11/2011 12:06
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/01/2012 18:19
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 03/01/2012 21:32
Entrada Autor: Lluita1714 » Dimarts 03/01/2012 23:37
Muy buena. Aunque el gálibo de la L7, ironías de la vida, es más estrecho, y además el resto de servicios del Llobregat deberían quedarse antes o buscar otra salida, por la Diagonal o la Gran Via.ferroviario_catalan ha escrit:Y digo yo una cosa que se me acaba de ocurrir: Si la L8 tiene previsto en un futuro llegar a Grácia, y la L7 tiene su futuro previsto que finalice recorrido en dicha estación... Tanto costaría unificar las L7 y L8, y transformarlas en una misma línea que haga el recorrdio Molí Nou-Av.tibidabo?
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/01/2012 23:44
Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 04/01/2012 5:37
Lluita1714 ha escrit:Muy buena. Aunque el gálibo de la L7, ironías de la vida, es más estrecho, y además el resto de servicios del Llobregat deberían quedarse antes o buscar otra salida, por la Diagonal o la Gran Via.ferroviario_catalan ha escrit:Y digo yo una cosa que se me acaba de ocurrir: Si la L8 tiene previsto en un futuro llegar a Grácia, y la L7 tiene su futuro previsto que finalice recorrido en dicha estación... Tanto costaría unificar las L7 y L8, y transformarlas en una misma línea que haga el recorrdio Molí Nou-Av.tibidabo?
Entrada Autor: awe » Dimecres 04/01/2012 21:12
Quelcom de prou important hi ha d'haver per tal que el FC de Sarrià fes un material rodant específicament adaptat al ramal d'Av Tibidabo. Els pericos es varen projectar tenint en compte el gàlib del túnel, i a l'època era l'únic material que hi podia circular: les granotes no passen. I si a algú se li fa estrany que una granota no passi pel túnel i un perico sí, ja s'ho pot creure. Per això els pericos duen les resistències a sota del tren enlloc de dur-les al sostre, i tenen el pantògraf muntat més avall que les granotes. Fins i tot les caixes de granotes i pericos són diferents entre elles, més enllà de la diferència òbvia del nombre de portes: els testers dels pericos són molt més arrodonits els de les granotes (que no sé si te a veure amb els radis de gir del ramal d'Av. Tibidabo o no, però la diferència hi és).josep_serre ha escrit:El gàlib del ramal d'Avingida Tibidabo, que alguns malanomeneu L7, no és més estret sinó més baix, i faltaria saber si realment és un problema o no, que ningú es cregui totes les coses que es diuen sobre els gàlibs que solen ser excuses.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”