Però per què? Clar que tens coses a fer: conèixer nova gent i passar-t'ho bé!cristian26 ha escrit:
Pel que fa a les trobades, m'ho he arribat a plantejar, però al final sempre acabo pensant que no hi tinc res a fer.
Som sociables els usuaris del FTC?
Re: Som sociables els usuaris del FTC?
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Primerament per la diferència d'edat, i després perquè no sabria pas què dir, que escoltant és com s'aprèn, però em sentiria ridículmetring ha escrit:Però per què? Clar que tens coses a fer: conèixer nova gent i passar-t'ho bé!cristian26 ha escrit:
Pel que fa a les trobades, m'ho he arribat a plantejar, però al final sempre acabo pensant que no hi tinc res a fer.

Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Diferència d'edat??? De qui amb qui?????????? Si aquí havem gent de moltes edats! Però eh que quan coneixes un nou grup de gent, tampoc se t'acut què dir, i a mesura que els coneixes, els hi vas parlant més? És com a qualsevol altre àmbit de la vida!cristian26 ha escrit:
Primerament per la diferència d'edat, i després perquè no sabria pas què dir, que escoltant és com s'aprèn, però em sentiria ridícul
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Que jo sàpiga, al fòrum hi ha gent des dels 12-13 anys fins als 70-75.cristian26 ha escrit:Primerament per la diferència d'edat
Per tant, tinguis l'edat que tinguis, la diferència no crec que sigui massa gran

- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Jo també m'ho prenc com a afició, per comentar les meves inquietuds, i altres temes transportils. Tema trobades, per la meva part, mentre es facin lluny d'on visc, i amb horaris poc flexibles per mi, no assistiré a cap trobada, al principi estava molt actiu, ara ja no tant, estic més actiu a un altre fòrum de ferrocarril del qual sóc administrador, però no deixo de banda l'FTC. Tema edat, crec que hi ha força gent amb edat semblant a la meva, joves, però pocs de la meva terra. La majoria es concentren a l'AMB, no vol dir que sigui una crítica, al contrari. Però, la resposta a la pregunta, és sí, la gent que hi ha per aquí en general és força sociable, i almenys pots debatre sobre qüestions de transport, sense tabús.cristian26 ha escrit:M'ho prenc com una afició, i com que tampoc sé gaires aspectes tècnics dels trens i coses frikis, doncs ni fu ni fa. Haig de dir que dels dos fòrums als que estic actiu, aquest és de bon tros al què més missatges per hora es publiquen.![]()
Pel que fa a les trobades, m'ho he arribat a plantejar, però al final sempre acabo pensant que no hi tinc res a fer.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- cristian26
- N7
- Entrades: 544
- Ubicació: Granollers
Ja m'ho pensaréwefer ha escrit:Que jo sàpiga, al fòrum hi ha gent des dels 12-13 anys fins als 70-75.cristian26 ha escrit:Primerament per la diferència d'edat
Per tant, tinguis l'edat que tinguis, la diferència no crec que sigui massa gran

Qui té el cul llogat, no seu quan vol.
Si et serveix, jo em vaig presentar per primer cop a una trobada d'aquest fòrum l'abril del 2006, en una circulació històrica en Brill per FGC Vallès, i només tenia 13 anys (vaig anar-hi sol), i bona gent que vaig conèixer !!!!!cristian26 ha escrit:Ja m'ho pensaréwefer ha escrit:Que jo sàpiga, al fòrum hi ha gent des dels 12-13 anys fins als 70-75.cristian26 ha escrit:Primerament per la diferència d'edat
Per tant, tinguis l'edat que tinguis, la diferència no crec que sigui massa gran

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Segur que allà vas conéixer algú bo?

Pere ha escrit: Si et serveix, jo em vaig presentar per primer cop a una trobada d'aquest fòrum l'abril del 2006, en una circulació històrica en Brill per FGC Vallès, i només tenia 13 anys (vaig anar-hi sol), i bona gent que vaig conèixer !!!!!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.