ERTMS a Sants per rodalies?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

ERTMS a Sants per rodalies?

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 07/07/2010 3:57

Hola.

Perdoneu si doblo fil, però he buscat i no he trobat, i són les 4 de la nit, i ara aniré a dormir. :mort

Ara no recordo si l´ERTMS està finalment instal.lat a Sants.
El cas és que fa poc vaig veure un rodalies sortint de la via 8 cap a Pl.Catalunya mentre just al mateix moment un altre rodalies entrava per la via 8,
Era ERTMS, incidència amb marxa a la vista... o una altra cosa?
La veritat és que semblava bastant el que s´explica del RER A de París... :mmm



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4271
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 07/07/2010 8:43

Marxa a la vista.

Tot i així, està previst la instalació d'ERTMS a rodalia, tot i que de moment només se n'ha licitat la part corresponent a GSM-R. Un cop instalat aquest, caldrà licitar l'ETCS.



Bauvilla
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Dilluns 12/07/2010 12:20

A la C2 Sud ja he vist obres de muntatge de torres pel GSM R entre Sitges i Cstelldefels.


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 12/07/2010 12:29

437.001 ha escrit:El cas és que fa poc vaig veure un rodalies sortint de la via 8 cap a Pl.Catalunya mentre just al mateix moment un altre rodalies entrava per la via 8,
Era ERTMS, incidència amb marxa a la vista... o una altra cosa?
Com bé diuen, marxa a la vista. De tota manera, això és força habitual i no únicament amb un tren que marxa i un que entra. A vegades entra un segon tren mentre el primer encara està parat i amb les portes obertes, de manera que el segon tren para just al darrera del primer.

Sempre he pensat que "jugar" a aquestes coses pot ser força perillós, perquè només que el tren del darrera doni un petit cop al de davant per una frenada mal calculada, mentre encara està pujant i baixant gent, algú pot prendre mal de veritat.



Bauvilla
N5
N5
Entrades: 92
Ubicació: Calafell
Contacta:

Entrada Autor: Bauvilla » Dilluns 12/07/2010 13:06

El que penso que succeeix és que hi ha una altra senyal d'entrada "interior" just a la capçalera de l'andana, i per tal de fer més fluida la circulació s'autoritza el rebás del senyal (llum blanca intermitent) quan encara i ha un tren a la via.


Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 12/07/2010 13:26

Bauvilla ha escrit: per tal de fer més fluida la circulació s'autoritza el rebás del senyal (llum blanca intermitent) quan encara i ha un tren a la via.
Suposo que més que marxa a la vista, és marxa de maniobres (30 km/h màxim). La marxa a la vista crec que no té un límit concret, sinó que ha de ser la velocitat que permeti parar davant de qualsevol obstacle.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”