
Supressió SNCF a Puigcerdà?
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Re: Supressió SNCF a Puigcerdà?
M'estic referint a la senyal de parada absoluta
, degut a que al fer maniobres, tenir un punt de referència a la hora de realitzar-les correctament, i no tenir cap problema tampoc a la hora d'estacionar els lúnea.

Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
BB9200 ha escrit:M'estic referint a la senyal de parada absoluta, degut a que al fer maniobres, tenir un punt de referència a la hora de realitzar-les correctament, i no tenir cap problema tampoc a la hora d'estacionar els lúnea.

- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
No, ho sento jo, perquè moltes vegades em costa d'arribar al gra de la situació, i m'és molt difícil que se m'entengui.
Per cert, la senyal de mig camí significava en un temps passat per marcar la frontera senyalètica lluminosa (vaja, en el sentit de la senyal lluminosa), i no me'n recordava d'aquest detall.
A més, estic patint perquè no perdi la senyal inalàmbrica, perquè la tempesta que cau ara mateix pel poble...
.
Per cert, la senyal de mig camí significava en un temps passat per marcar la frontera senyalètica lluminosa (vaja, en el sentit de la senyal lluminosa), i no me'n recordava d'aquest detall.
A més, estic patint perquè no perdi la senyal inalàmbrica, perquè la tempesta que cau ara mateix pel poble...

Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
bé el fumigador d'sncf avans de les obres, encara segia pasant...
quina rabia no tenir informació


quina rabia no tenir informació



Parlem amb propietat.
Sí. De fet, hi ha una bona diferència entre la part francesa i l'espanyola de la via en ample UIC; la part espanyola està completamet instransitable en alguns casos. Ja podria anar una mica més enllà la fumigadora francesa...ElDesi1994 ha escrit:bé el fumigador d'sncf avans de les obres, encara segia pasant...![]()
Fa poc em vaig interessar per el ferrocarril transpirenenc de Toulouse a Latour, i buscant-ne informacio vaig trobar aquesta curiosa foto. Va ser una de les ultimes circulacions franceses fins a Puigcerda, l'11 d'agost del 1996.
En la pagina web hi sortien moltes mes fotos (la gran majoria de Latour), actuals i de fa mes de 30 anys. Tambe n'hi ha alguna de les obres de fa uns vuitanta anys. Aqui us deixo l'enllaç per si algu la vol visitar.
http://trainsmp.free.fr/page486.htm
Salutacions,
Jacob
En la pagina web hi sortien moltes mes fotos (la gran majoria de Latour), actuals i de fa mes de 30 anys. Tambe n'hi ha alguna de les obres de fa uns vuitanta anys. Aqui us deixo l'enllaç per si algu la vol visitar.
http://trainsmp.free.fr/page486.htm
Salutacions,
Jacob
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 20:57, en total s’ha editat 2 vegades.
UNa 8600 amb una RRR a Puigcerdà!!!!!!
Moltes gràcies per la foto!!!!



Moltes gràcies per la foto!!!!

Mirant aquesta pàgina, a l'apartat de circulacions "curioses", no sé si algú havia posat aquestes imatges alguna vegada, on podem veure una locomotora de la s. 269 amb una branca de Talgo III a La Tour 
http://trainsmp.free.fr/page567.htm

http://trainsmp.free.fr/page567.htm
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Només puc dir una cosa:
Tant de bo es pogués repetir això avui en dia, en comptes d'enviar trens de rodalies amb seients de plàstic.




Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
Proves d'un talgo per la cerdanya???
http://trainsmp.free.fr/page567.htm
El Pullman Cerdanya...
http://trainsmp.free.fr/page523.htm



http://trainsmp.free.fr/page567.htm
El Pullman Cerdanya...
http://trainsmp.free.fr/page523.htm



Parlem amb propietat.
La foto de 1996 de la RRR a Puigcerdà coincideix exactament en el em va explicar un maquinista frances de la linia de La Tor l'any 2006. Que ell havia sigut el maquinista d'un tren Safari que 10 anys endarrera (2006- 10 anys=1996) havia arribat a la Puigcerdà, l'ultima circulación en ample UIC del tram.
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Es una llastima que se supremeixin linees... Lo que s'hauria es reobrir totes les que s'han tancat, i obrir de noves. Però en lloc d'aixó, van eliminant vies, trams... Penós tot plegat. El cotxe privat s'ho esta menjant tot i les inmobiliaries el terreny ferroviari. Mal anem,
ai carai!!! Feia anys que buscava aquestes fotos!!
Ja fa anys, a la biblioteca d'Esparreguera (on visc) tenien diverses revistes del "CARRIL" i me les vaig poder quedar totes, i eren unes 15. Ara feia dies que les buscava perquè recordava que hi sortia un article sobre el transpirinenc, i sempre havia recordat la foto d'una 269 posant-se a la cua d'una rama Talgo a Latour.
Per altra banda, si algú guarda revistes del Maquetren, recordaríeu un article sobre l'estació de ferrocarril d'Ax-les-thermes??
Per cert, jo no he trobat aquestes fotos a la web. Em podries dir quins passos has seguit per arribar-hi? (o sigui en quins apartats has entrat)
Gràcies Oriol
Salutacions,
Jacob
Ja fa anys, a la biblioteca d'Esparreguera (on visc) tenien diverses revistes del "CARRIL" i me les vaig poder quedar totes, i eren unes 15. Ara feia dies que les buscava perquè recordava que hi sortia un article sobre el transpirinenc, i sempre havia recordat la foto d'una 269 posant-se a la cua d'una rama Talgo a Latour.
Per altra banda, si algú guarda revistes del Maquetren, recordaríeu un article sobre l'estació de ferrocarril d'Ax-les-thermes??
Per cert, jo no he trobat aquestes fotos a la web. Em podries dir quins passos has seguit per arribar-hi? (o sigui en quins apartats has entrat)
Gràcies Oriol
Salutacions,
Jacob
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 20:58, en total s’ha editat 1 vegada.
Desde la pàgina inicial http://trainsmp.free.fr/ , baixes avall on hi ha el "Sommaire", i cliques a "Lignes de Midi-Pyrenees", allà et sortira la de Tolouse-Latour de Carol, i a partir d'allà vas navegant per les diferents èpoques i fotos.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ara mirant les fotos de la web penso, que quina sort que s'hagi mantingut el transpirinenc oriental i que no estigui en el mateix estat que el transpirinenc de Canfranc, que també és una llàstima que el francesos abandonessin la línia. Si voleu veure fotos del transpirinenc francès de Canfranc, aquí teniu l'enllaç: http://trainsmp.free.fr/page588.htm
Una autèntica pena
Salutacions,
Jacob
Una autèntica pena
Salutacions,
Jacob
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 12/10/2010 20:59, en total s’ha editat 1 vegada.
Gràcies Oriol, no me n'havia adonat
Jacob.CH l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 24/09/2010 14:33, en total s’ha editat 1 vegada.
Perdona, tren Safari? És el tren de pelegrins de Lourdes??davida ha escrit:La foto de 1996 de la RRR a Puigcerdà coincideix exactament en el em va explicar un maquinista frances de la linia de La Tor l'any 2006. Que ell havia sigut el maquinista d'un tren Safari que 10 anys endarrera (2006- 10 anys=1996) havia arribat a la Puigcerdà, l'ultima circulación en ample UIC del tram.
Salutacions,
Jacob