canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...
PROVES!!!!!!!!
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:14
Entrada Autor: calisay » Dilluns 23/08/2010 13:18
canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...
Entrada Autor: calisay » Dilluns 23/08/2010 14:47
canalcole ha escrit:Extret d'un documental de TVE de 1999 sobre trens presentat per la Rosa Maria Sardà:calisay ha escrit:canalcole ha escrit: 450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...
PROVES!!!!!!!!
La destinació de la 450 era MATARÓ.
Entrada Autor: genissimon » Dilluns 23/08/2010 16:07
Bastant més de 10 anys.... crec que era pel 94 ... ens fem vells (jo, també, per descomptat).iFercat ha escrit:I jo fa molts anys vaig anar am un 450 o 451 n'idea la veritat, de santpol a calella, lo que nose si era un transport especial ja que a calella es feia una trobada de penyes del barça, parlu de fara uns 10 anys.
Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 23/08/2010 18:18
La limitació és pel pes per eix.ferroviario_catalan ha escrit:Les 450/451, com ja vaig informar, han circulat també per la R4 en puntuals ocasions. La limitació a 10 km/h de Pl. Catalunya, no té res a veure amb el que podin circular aquestes unitats, perque poder, poden. A mes, algú sap perqué les limiten a 10 km/h? Alçada? Pes? Problemes de gàlib? Mai he entés perqué d'aquesta limitació, no obstant, sigui pel motiu que sugui, potset amb aquest talgo22, no hi habría aquest problema.canalcole ha escrit:A veure...
El problema dels trens de dos pisos és a l'estació de Plaça de Catalunya, on tenen una restricció de 10 km/h pel pont sobre la línia de Metro.
450 i 451 se'n han vist a l'R1, però ja fa uns quants anys, ara ja no...
Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 24/08/2010 20:57
Torna a “Material rodant ferroviari”