Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Baixar de l'hort (de St. Vicenç)
Aquesta ja és un clàssic entre les pífies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Tren l'Hospitalet (19:58) - Cerdanyola Universitat (20:37) i tren Cerdanyola Universitat (22:02) - l'Hospitalet (22:41) suprimits segons un avís per la megafonia de l'Arc del Triomf aquest vespre.
Em veig a venir que la realitva i insòlita puntualitat que s'està assolint al túnel de Plaça Catalunya aquestes tardes, és deguda a la supressió "encoberta" d'aquests trens.
Em veig a venir que la realitva i insòlita puntualitat que s'està assolint al túnel de Plaça Catalunya aquestes tardes, és deguda a la supressió "encoberta" d'aquests trens.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Espera que inventin els intercanviadors d'ample ample ibèric-ample métric. Concretament, podrien posar-lo a El Prat de Llobregat, connectant amb la línia del Port dels FGC.
metring ha escrit:No puc dir més que![]()
![]()
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
A l'hora que jo l'agafo de tornada, normalment cap a les 21.20 a Sant Andreu Arenal, venen amb els ja clàssics cinc minuts de retard.Pere ha escrit:Em veig a venir que la realitva i insòlita puntualitat que s'està assolint al túnel de Plaça Catalunya aquestes tardes, és deguda a la supressió "encoberta" d'aquests trens.
Al Japó no hi ha una línia de doble ample mètric-UIC que fan servir tant Shinkansens com trens més (és un dir, és el Japó...) convencionals?
Podrien posar un canviador d´aquests a Can Tunis, no?
Podrien posar un canviador d´aquests a Can Tunis, no?
Si això s'acaba confirmant, vamooos, a reclamar a tutiplen!!!!!!!!Pere ha escrit:
Em veig a venir que la realitva i insòlita puntualitat que s'està assolint al túnel de Plaça Catalunya aquestes tardes, és deguda a la supressió "encoberta" d'aquests trens.
Podrien fer servir una versió més ampla d'aquests "patins":liniadelRipollés ha escrit:Espera que inventin els intercanviadors d'ample ample ibèric-ample métric. Concretament, podrien posar-lo a El Prat de Llobregat, connectant amb la línia del Port dels FGC.
- Fitxers adjunts
-
- adaptador UIC-mètric de TRAVYS a Sainte-Croix (Suïssa).
- P18-09-10_14.05.jpg (68.56 KiB) Visualitzat 8620 cops
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Aquest matí el L'H-La Tour (7.14 SAA-8.20 Vic), que normalment es creua amb el semidirecte a l'estació de St. Martí de Centelles, cap allà les 8.08, havent d'esperar uns minuts. Doncs avui no hi hem parat, i ens l'hem creuat a Centelles, ja que hem passat per St. Martí de Centelles a les 08.00. Tot i això, a l'arribar a centelles hem hagut d'esperar uns minuts, ja que el semidirecte baixava amb una mica de retard, i no ens l'hem creuat fins a les 8.15. Destacar que als dos minuts d'estar aturats a l'estació, on no tenim parada, s'ha sentit per megafonia un missatge que deia, que per una incidència tècnica (suposo que no es volien esmerar en moltes explicacions), romandriem uns minuts aturats a l'estació. L'han dit primer en castellà i, després, una veu diferent en català. Diria que estava dit des del centre de control, ja que el maquinista és una persona jove madrilenya que porta poc aquí(per tant s'entèn que no sàpiga català), i no es veia revisor per enlloc al tren (ni a la cabina ni enlloc).
Està bé que almenys informin en un moment que hi romandrem aturats, per la paciència de la gent.
...tot i que molta gent ha fet un `buuuufff´ quan ha sentit el missatge, pensant-se que es tractava d'una averia.
Està bé que almenys informin en un moment que hi romandrem aturats, per la paciència de la gent.
...tot i que molta gent ha fet un `buuuufff´ quan ha sentit el missatge, pensant-se que es tractava d'una averia.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Incidència amb el saler Manresa-Flix entre Manresa i Terrassa aquest matí. Hi ha hagut retards de fins a mitja hora als trens que començaven/acababen a Manresa.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Ha descarrilat a Manresa o a Castellbell i el Vilar - Monistrol de Montserrat (el saler)??Pere ha escrit:Incidència amb el saler Manresa-Flix entre Manresa i Terrassa aquest matí. Hi ha hagut retards de fins a mitja hora als trens que començaven/acababen a Manresa.
Històricament, descarrilava el saler buit (ascendent) a l'agulla d'entrada a Manresa, quan anava amb locomotora 250. També una altra vegada havia descarrilat el carregat (descendent) a l'agulla d'entrada a Castellbell i el Vilar - Monistrol de Montserrat, just al sortir del túnel.
El problema de l'agulla de Manresa el van solucionar posant una limitació a 10Km/h per a les locomotores 250 (rip), i el de Castellbell i el Vilar - Monistrol de Montserrat, crec que van canviar o reparar l'agulla, prou malmesa pel propi descarrilament.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Retard del Terrassa - Martorell (final previst 20.42) que havia de passar per Cornella a les 20.20. Ha passat a les 20.37 (+17 minuts). Ni s'ha avisat per megafonia ni res. La web de rodalies de la Generalitat tampoc no en diu res.
Finalment hem arribat a Martorell a les 20.58 (+16 minuts). Amb demanar la devucio ja he d'estar content, suposo... Demanar que les coses funcionin com cal es massa!
Finalment hem arribat a Martorell a les 20.58 (+16 minuts). Amb demanar la devucio ja he d'estar content, suposo... Demanar que les coses funcionin com cal es massa!
El que he vist jo avui:
-Rodalies amb destinació Manresa amb pas per Sabadell Nord a les 11.49 amb 20 minuts (el Terrassa que va darrera seu ha passat a l'hora, i per davant del Manresa).
Aquesta tarda ha passat, crec, un Terrassa gairebé a les 21.30 per Sant Andreu Arenal (havia de passar a les 21.14). El meu tren, amb destinació Manresa i amb pas a les 21.23 ha passat a les 21.32, ens hem trobat gairebé totes les senyals en anunci de parada (en groc, vaja).
-Rodalies amb destinació Manresa amb pas per Sabadell Nord a les 11.49 amb 20 minuts (el Terrassa que va darrera seu ha passat a l'hora, i per davant del Manresa).
Aquesta tarda ha passat, crec, un Terrassa gairebé a les 21.30 per Sant Andreu Arenal (havia de passar a les 21.14). El meu tren, amb destinació Manresa i amb pas a les 21.23 ha passat a les 21.32, ens hem trobat gairebé totes les senyals en anunci de parada (en groc, vaja).
Aquest matí sembla ser que hi hagut una incidència a Montcada Birfucació,provocant retards al la R3,R4 i R7.
Desde que el passat 6 de setembre l'R4 ha tornat a fer el recorregut habitual,els retards en certa línia s'han incrementat de manera notable,i no nomès pel tema Hospitalet,cada dia a la web de Rodalies Catalunya apartat estat dels ervei,apareix més d'un tren de l'R4 amb com a mínim 15 minuts de retard.Amb lo bé que anava l'R4 durant el tall del túnel de la Meridiana,sobretot R4 Sud...
Desde que el passat 6 de setembre l'R4 ha tornat a fer el recorregut habitual,els retards en certa línia s'han incrementat de manera notable,i no nomès pel tema Hospitalet,cada dia a la web de Rodalies Catalunya apartat estat dels ervei,apareix més d'un tren de l'R4 amb com a mínim 15 minuts de retard.Amb lo bé que anava l'R4 durant el tall del túnel de la Meridiana,sobretot R4 Sud...
El Puigcerdà (8.33-L'H 11:42) ha anat amb 20 minuts de retard.
Comentar que ha fet parada comercial (no en té) a Montcada-Bifurcació (no ha pujat ni baixat ningú, ja que no hi havia de parar) i a Torre Baró.
Comentar que ha fet parada comercial (no en té) a Montcada-Bifurcació (no ha pujat ni baixat ningú, ja que no hi havia de parar) i a Torre Baró.
Salutacions,
Oriol
Oriol
He traslladat els missatges sobre el tap de l'Hospitalet a fil http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=10973
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Com a usuari de la línia R4 "Nord" discrepo, en sentit Terrassa-Manresa era extrany el tren que pujava amb menys de cinc minuts de retard, sortien sistemàticament tard de Sant Andreu Arenal i el servei era més irregular que ara.Mako448 ha escrit:Amb lo bé que anava l'R4 durant el tall del túnel de la Meridiana,sobretot R4 Sud...
Per cert, comentar que vora la una del migdia s'anunciava per megafonia interior del tren que per avaria de senyalització entre Sant Feliu de Llobregat i Molins de Rei es trigaria entre cinc i deu minuts més de l'habitual, però jo he passat amb el tren destinació Vilafranca del Penedès amb sortida de Sants a les 13.25 i l'únic extrany que he vist era que el pas a nivell de Sant Feliu de Llobregat estava tancat al públic amb una cadena que tallava el pas, però amb les semibarreres baixades. Hem arribat amb només dos minuts de retard a Martorell.
Ahir el Rodalies St.Vicenç-Manresa de les 16.10 per Sants,s'anunciava que els viatgers haurien de canviar de tren per seguir viatge a l'estació de Montcada Birfucació.
Doncs ara a SAA, anunciaven per megafonia gravada, que els 3 primers cotxes del proper tren cap a Terrassa, acabaven allà, i els 3 darrers a M. Bifurcació, i al cap de poc, amb megafonia "humana", que excepcionalment, tot acabava a Montcada Bifurcació.Mako448 ha escrit:Ahir el Rodalies St.Vicenç-Manresa de les 16.10 per Sants,s'anunciava que els viatgers haurien de canviar de tren per seguir viatge a l'estació de Montcada Birfucació.
A què es deu això?
No seria un Civia?metring ha escrit:Doncs ara a SAA, anunciaven per megafonia gravada, que els 3 primers cotxes del proper tren cap a Terrassa, acabaven allà, i els 3 darrers a M. Bifurcació, i al cap de poc, amb megafonia "humana", que excepcionalment, tot acabava a Montcada Bifurcació.Mako448 ha escrit:Ahir el Rodalies St.Vicenç-Manresa de les 16.10 per Sants,s'anunciava que els viatgers haurien de canviar de tren per seguir viatge a l'estació de Montcada Birfucació.
A què es deu això?

No ho sé, no ha aparegut mentre jo era a l'estació. En qualsevol cas, què hi té a veure?