L'Autoexpreso ja no existeix oi?

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

L'Autoexpreso ja no existeix oi?

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 28/10/2010 8:58

per portar un cotxe de galícia a barcelona, abans es podia amb l'estrella galícia, però em sembla que això ja no funciona oi? he mirat a la web de renfe mercancias i ofereixen un servei de transport de vehicles (orientat a empreses, però també es pot sent particular), però només a màlaga, madrid i barcelona :martell1


ES PELIGROSO ASOMARSE

josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 28/10/2010 10:41

Ja no existeix.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 28/10/2010 11:35

Si el cotxe camina legalment, l'opció més barata és portar-lo conduint.

Si no camina legalment, busca algú que tingui un remolc-plataforma per portar cotxes com a particular i et faci el favor (gent del món dels clàssics, rallies o carreres en circuit).

Si no, també pots buscar una grua o algun transportista que puguis aprofitar un retorn de buit.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/10/2010 16:01

Una de les "gràcies" de passar tots els trens de passatgers a automotor és la impossibilitat de dur portacotxes. I després parlen de flexibilitat...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

iFercat
N7
N7
Entrades: 394

Entrada Autor: iFercat » Dijous 28/10/2010 21:31

Guigui ha escrit:Una de les "gràcies" de passar tots els trens de passatgers a automotor és la impossibilitat de dur portacotxes. I després parlen de flexibilitat...
Com si fos un servei que utilitzes tanta gent... No es plan de criticar sistematicament sempre tot el que fan, jo dubto que fos rentable mantenir aquest servei.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/10/2010 21:47

Doncs serà que altres països menys poblats són uns frikis sense remei que els agrada jugar a carregar el cotxe al tren. Fer rentable un servei no consisteix en posar-lo i esperar que les coses caiguin del cel. Precisament, ara que el tren està guanyant en fiabilitat en comparació amb el cotxe privat i l'avió, caldria explotar molt més els avantatges que ofereriria aquesta opció, si hi hagués la possibilitat, és clar. A més, tant costava el dispositiu de l'Autoexpreso per a cada servei?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”