Trens històrics del metro de París
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Trens històrics del metro de París
En el viatge a Queralbs en cotxe saló vaig comentar a la gent què els semblaria un viatge a París per agafar allà un tren històric del metro.
En aquell moment la gent va comentar que els semblava un viatge molt llarg i costós però malgrat tot jo em vaig comprometra a fer les gestions per tal d'informar-me'n.
Així que poc després vaig contactar amb ADEMAS que és l'associació que gestiona el tren històric Sprague Thomson i se'm va contestar que en aquell moment ho tenien ple fins el primer trimestre de 2006, ara fa poc m'han escrit dient que el 25 de febrer una associació organtiza un viatge.
Els viatges que organitza ADEMAS recorren la xarxa de metro amb els ramals d'enllaç i les estacions tancades o que mai s'han arribat a obrir i es fan durant la nit.
El viatge del 25 de febrer comença a les 20H i acaba a mitjanit.
En aquest cas el viatge costa 30€ i els normals d'ADEMAS en costen 43€ incloent l'esmorzar de l'endemà.
Bé, els imports d'aquests viatges que jo i vosaltres creureu que són elevats, no són molt significatius tenint en compte el viatge que ja suposa anar a París.
No es tracta aquest missatge d'organitzar anar a París el 25 de febrer que crec que és materialment impossible d'organitzar, senzillament veure quanta gent hi aniria si se n'organitzés un amb una mica més de temps.
En aquell moment la gent va comentar que els semblava un viatge molt llarg i costós però malgrat tot jo em vaig comprometra a fer les gestions per tal d'informar-me'n.
Així que poc després vaig contactar amb ADEMAS que és l'associació que gestiona el tren històric Sprague Thomson i se'm va contestar que en aquell moment ho tenien ple fins el primer trimestre de 2006, ara fa poc m'han escrit dient que el 25 de febrer una associació organtiza un viatge.
Els viatges que organitza ADEMAS recorren la xarxa de metro amb els ramals d'enllaç i les estacions tancades o que mai s'han arribat a obrir i es fan durant la nit.
El viatge del 25 de febrer comença a les 20H i acaba a mitjanit.
En aquest cas el viatge costa 30€ i els normals d'ADEMAS en costen 43€ incloent l'esmorzar de l'endemà.
Bé, els imports d'aquests viatges que jo i vosaltres creureu que són elevats, no són molt significatius tenint en compte el viatge que ja suposa anar a París.
No es tracta aquest missatge d'organitzar anar a París el 25 de febrer que crec que és materialment impossible d'organitzar, senzillament veure quanta gent hi aniria si se n'organitzés un amb una mica més de temps.
josep_serre l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 16/02/2006 9:06, en total s’ha editat 1 vegada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
En principi, compteu amb mi
.
D'altra banda, reservant amb temps, la SNCF ofereix bitllets La Tor - Paris i Cervera - Paris en tren nocturn a partir de 20 € per trajecte en butaca inclinable i de 35 € en llitera de 2a classe.


D'altra banda, reservant amb temps, la SNCF ofereix bitllets La Tor - Paris i Cervera - Paris en tren nocturn a partir de 20 € per trajecte en butaca inclinable i de 35 € en llitera de 2a classe.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Caram amb les ofertes de la SNCF...si vaig estar mirant preus i valia 75€ Cerbère - Paris en lliteres de 2a!!ROMI65 ha escrit:En principi, compteu amb mi![]()
.
D'altra banda, reservant amb temps, la SNCF ofereix bitllets La Tor - Paris i Cervera - Paris en tren nocturn a partir de 20 € per trajecte en butaca inclinable i de 35 € en llitera de 2a classe.

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Els dies 10 i 11 de juny és molt probable que s'organitzin actes per celebrar el centenari de l'autobús a París. Tot i que fins a la primavera no hi haurà un primer programa provisional. Però ja fa dentetes, pensant en tot el que tenen guardat de l'RATP (no sé pas si en condicions de circular tenen moltes o poques unitats, però comparat amb el nostre país, tot és deliciós en potència)
No vull avançar esdeveniments, però ja veieu per on vaig... La pera llimonera seria que es pogués coordinar això amb el viatge nocturn amb trens de Metro històrics, i llavors amortitzes el viatge a más no poder.
Jo només ho deixo caure, però quan en sàpigui alguna cosa més, dels actes autobuseros, us els comento.
No vull avançar esdeveniments, però ja veieu per on vaig... La pera llimonera seria que es pogués coordinar això amb el viatge nocturn amb trens de Metro històrics, i llavors amortitzes el viatge a más no poder.
Jo només ho deixo caure, però quan en sàpigui alguna cosa més, dels actes autobuseros, us els comento.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
i quan muntem una cosa així aquí?



ES PELIGROSO ASOMARSE
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
En primer lloc demanar a Fran Ikarus que en el moment que sàpiga alguna cosa ens la faci saber.
Quan hi va haver el centenari del metro de París es van fer viatges en els trens històrics, jo vaig estar a París aquell estiu però els dies en què circulava no m'anava bé anar-hi, val a dir però que s'han fet viatges algun altre any però no hi he anat, de fet ara fa bastant de temps que no he estat a París.
El que estaria bé però que fos amb la circulació nocturna pel metro.
La data és una mica dolenta de cara a la gent que està d'exàmens.
Responent a Mortadel·lo, això a Barcelona també s'ha fet, l'any 2000 en dues nits de divendres consecutives es va fer circular el tren de la sèrie 300 restaurat, restaurat parcialment millor dit.
Crec que hi ha moltes coses que separen l'organització en un cas i de l'altre, possiblement si contactéssim amb l'associació ADEMAS ens podrien donar idees de com han dut a terme la seva feina i així saber què ens manca aquí per fer el mateix.
De moment crida l'atenció el que es fa pagar pel viatge en tren històric aquí no es va fer pagar res als assistents al viatge, i també la organització que s'entreveu de les dades que facilita la organització com l'existència d'un bar en el tren històric i també d'una llibreria! tot plegat diferents vies d'ingressos per tal de mantenir-ho; ara falta saber el que no diuen, quantes hores hi dediquen, si se'ls paga i quants diners, què cobra el metro de París per deixar fer aquesta circulació i que per tant ja li suposi uns ingressos més i per tant hi pugui tenir interès.
Aquí per començar caldria trobar la gent per tirar-ho endavant, i que hi hagués unes garanties de que fos possiblei que les associacions que hi ha que s'impliquin en aquest tema i després un llarg camí per recòrrer...
Quan hi va haver el centenari del metro de París es van fer viatges en els trens històrics, jo vaig estar a París aquell estiu però els dies en què circulava no m'anava bé anar-hi, val a dir però que s'han fet viatges algun altre any però no hi he anat, de fet ara fa bastant de temps que no he estat a París.
El que estaria bé però que fos amb la circulació nocturna pel metro.
La data és una mica dolenta de cara a la gent que està d'exàmens.
Responent a Mortadel·lo, això a Barcelona també s'ha fet, l'any 2000 en dues nits de divendres consecutives es va fer circular el tren de la sèrie 300 restaurat, restaurat parcialment millor dit.
Crec que hi ha moltes coses que separen l'organització en un cas i de l'altre, possiblement si contactéssim amb l'associació ADEMAS ens podrien donar idees de com han dut a terme la seva feina i així saber què ens manca aquí per fer el mateix.
De moment crida l'atenció el que es fa pagar pel viatge en tren històric aquí no es va fer pagar res als assistents al viatge, i també la organització que s'entreveu de les dades que facilita la organització com l'existència d'un bar en el tren històric i també d'una llibreria! tot plegat diferents vies d'ingressos per tal de mantenir-ho; ara falta saber el que no diuen, quantes hores hi dediquen, si se'ls paga i quants diners, què cobra el metro de París per deixar fer aquesta circulació i que per tant ja li suposi uns ingressos més i per tant hi pugui tenir interès.
Aquí per començar caldria trobar la gent per tirar-ho endavant, i que hi hagués unes garanties de que fos possiblei que les associacions que hi ha que s'impliquin en aquest tema i després un llarg camí per recòrrer...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
Ho sento, jo estic castigat: quan hi vaig ser al setembre vaig veure com circulava un tren de treball davant els meus nassos (no recordo la línia, però em penso que era la 1) i no vaig arribar a temps de treure la càmara 

Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Com es podria contactar amb Ademas per aprofitar que vull anar a Paris a veure la final de Champions per fer una visita al Metro




Aquest cap de setmana hi ha circulació del Spraghe a la L10 de Paris en motiu del Internacionals de França de Tennis, mes conegut com Roland Garros.
Nota de premsa de la ratp.fr
Nota de premsa de la ratp.fr
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ostres... aviam si alguna vegada ens en podem assabentar amb... un parell de mesos, d'antel·lació.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan