No recordo haver-ho dit.brito_cat ha escrit:Com va dir un usuari, el Guigui em penso, l'ETF té estacions de viatgers en determinats llocs simplement perquè hi passa.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 11:41
Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/03/2010 16:18
No recordo haver-ho dit.brito_cat ha escrit:Com va dir un usuari, el Guigui em penso, l'ETF té estacions de viatgers en determinats llocs simplement perquè hi passa.
Entrada Autor: wefer » Dissabte 06/03/2010 20:17
En absolut.brito_cat ha escrit: Amb quin motiu van fer el viari? Si, ens va molt bé per anar de GI a LL, però serveix per al que serveix: per als camions.
Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 08/03/2010 13:57
No sóc partidari d'aprofitar part de l'actual línia de FGC, per dos motius:wefer ha escrit:[*]Construir una nova línia de Martorell a Cervera passant per Igualada: també està prevista com a part dels accessos al ETF, però passaria a ser principal en comptes d'un ramal. Per rebaixar costos, es podria aprofitar part del traçat de l'actual línia de FGC.
Entre Manresa i Girona poblacions que es considerin "importants" només serien Artés, Moià, i Santa Coloma de Farners.Estaria bé posar un autobús cada 30 minuts en aquesta relació, la meitat dels auls fossin directes Girona-Vic Manresa, i l'altra 50% que paressin a altres poblacions.
Entrada Autor: Jacob.CH » Dilluns 01/11/2010 14:45
Homeeeee... veig que per fi algú se n'adona que aquí ja estem prou marginats amb els autobusos de l'Igualadina!!UT596001 ha escrit:No sóc partidari d'aprofitar part de l'actual línia de FGC, per dos motius:
-El traçat sinuós permetria aprofitar ben poca cosa
-Deixaríem de banda Esparraguera, municipi que fa temps hauria de tenir estació ferroviària pròpia.
Entrada Autor: Sky » Dimarts 15/02/2011 19:38
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/02/2011 19:46
Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 15/02/2011 20:02
Entrada Autor: genissimon » Dijous 17/02/2011 9:41
Entrada Autor: Dr. T » Dijous 17/02/2011 11:33
genissimon ha escrit:5.- Inversions petites o moderades que permetrien grans beneficis: restituir la línia de Reus a Roda, almenys fins l'estació de Perafort; implantar rodalies a Girona, Tarragona i Lleida; restituir els trens sense transbord entre el Maresme i Girona; fer que la majoria d'esquiadors de La Molina i Vall de Núria hi arribi en tren; restablir l'enllaç internacional a Puigcerdà-La Tor de Querol; prestar servei de viatgers a Sallent i Súria; millorar la connexió Barcelona pl. Espanya - Montserrat els caps de setmana i festius aprofitant les menors freqüències al metro del Baix Llobregat.
Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/03/2011 12:04
Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 18/03/2011 13:43
Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/03/2011 14:01
Entrada Autor: Pe Jorba » Divendres 18/03/2011 19:50
Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 14/09/2011 23:15
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/09/2011 23:28
Gran desenvolupament, veure passar trens a tota pastilla sense aturar-se.UT440_132M ha escrit:Roberto Labandera ha assegurat que “el Grup Parlamentari Socialista considera que el desenvolupament del projecte de l’Eix Transversal Ferroviari i la seva construcció és una de les prioritats estratègiques del país, tan pel que fa al transport de mercaderies i viatgers com pel desenvolupament de l’interior de Catalunya”.
Entrada Autor: Ayerbe-Zuera » Divendres 16/09/2011 0:42
Entrada Autor: nicolas » Divendres 16/09/2011 3:17
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”