El 27 de juny de 1872 Barcelona inaugurava la seva primera línia de tramvies, del Pla de la Boqueria fins Josepets (actual Plaça Lesseps). Queda més d'un any per commemorar els 140 anys del tramvia a Barcelona. Ara s'ha restituit un tramvia PCC 1631, i ja en tenim alguns per poder mostrar.
S'ha iniciat algún tipus de moviment per fer una gran festa per tal de commmemorar aquesta data?; des del Fòrum podem engegar alguna iniciativa amb TMB per dignificar aquesta efemèride?. Salut!
Celebració dels 140 anys dels tramvies a Barcelona
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1768
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
S'els podria proposar de presentar el "Washington" restaurat aquell dia... Tot i que, si ja el tenen, com sembla, dubto bastant que vulguin esperar tant.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El 140 aniversari és tan "efemèric" com el 130, i molt menys que el 125. Les coses van així, donat un punt els aniversaris no es celebren cada 10 anys sino cada 25, i com més temps passi més gros serà l'intèrval de referència (50 anys). Es un tema psicològic. El nombre rodó és 150, i llavors sí que podriem aspirar a tenir uns quants vehicles restaurats, les dues xarxes actuals unides per la Diagonal i qui sap què més...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Em conformo amb un ral·litram de punta a punta de la Diagonal amb els vehicles històrics restaurats. Evidentment amb el PCC entre ells.
Salut !!
Salut !!
Platanito ha escrit:El 140 aniversari és tan "efemèric" com el 130, i molt menys que el 125. Les coses van així, donat un punt els aniversaris no es celebren cada 10 anys sino cada 25, i com més temps passi més gros serà l'intèrval de referència (50 anys). Es un tema psicològic. El nombre rodó és 150, i llavors sí que podriem aspirar a tenir uns quants vehicles restaurats, les dues xarxes actuals unides per la Diagonal i qui sap què més...
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.