Nous horaris Rodalies RENFE
Re: Nous horaris Rodalies RENFE
Abans parlavem que amb els nous horaris s'ha incrementat el nombre de circulacions en composició simple.
Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.
Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
En canvi, tots els trens amb destinació/procedència a LaTour de Carol, pugen en doble fins a l'estació internacional. Abans del canvi d'horaris, els dies feiners es desacoplava una unitat a Ripoll, seguint fins al final del trajecte la unitat del cap (en sentit ascendent). Em sembla una bajanada, ja que no és la ocupació que té aquest tren en dies feiners. Dic jo que es podria haver fet com abans del canvi, deixar una unitat a Ripoll, on a partir d'allà fins a L'Hospitalet el tren s'omple progressivament.Mako448 ha escrit:Abans parlavem que amb els nous horaris s'ha incrementat el nombre de circulacions en composició simple.
Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Dimarts vaig provar de fer el recorregut Castellbisbal-Terrassa fent servir R8+R7+R4. Vaig agafar el R8 de les 18:38 a Castellbisbal (que va passar 3 o 4 minuts tard), que arribava a Cerdanyola-Universitat a les 18:55. La immensa majoria dels viatgers van baixar del tren i van córrer pel pas inferior per agafar el R7 que sortia a les 19:05, en aquest cas hi ha un marge gran però una hora abans el marge és només de 3 minuts. A Cerdanyola vaig haver de córrer per canviar de tren i agafar el R4 a Terrassa que circulava amb algun minut de retard (era un Hospitalet-Terrassa). Total, que malgrat l'enllaç extra que s'ha de fer vaig guanyar 24 minuts respecte haver agafat el R4 via Barcelona que passava just abans de l'R8 per Castellbisbal (17 minuts si hagués perdut l'enllaç de Cerdanyola, que era molt ajustat). Abans del canvi d'horaris es podia guanyar molt més temps crec, a part d'evitar un transbordament que de fet fa gairebé tothom a Cerdanyola Universitat.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ahir a la tarda vaig agafar el penultim tren que surt de Maçanet cap a Barcelona (21:15 per Blanes) i també es fa ver amb 447 en simple, la sort va ser que com feia mal temps les platges no estaven gaire plenes i el tren no va anar a rebentar en cap moment.Mako448 ha escrit:Abans parlavem que amb els nous horaris s'ha incrementat el nombre de circulacions en composició simple.
Doncs bé,sembla ser que aquesta tarda un 447 en SIMPLE ha fet un Calella,en plena hora punta de tarda i a l'estiu i en un dia enuvolat(on molts guiris aprofiten per anar a Barcelona enlloc de la platja).Ja em puc imaginar com deuria anar la 447 simple...Sort que 6 minuts abans del Calella sol haver-hi un Mataró.
Una 447 en simple a Calella, sol ser una cosa bastant normal...
Aquest tren i l'últim Maçanet-Barcelona via Mataró es fan amb 447 en simple: és un rodalies que arriba a Maçanet en doble de 447 que allà es divideix i la primera surt fent el penúltim tren i la segona l'últim tren.Pere ha escrit:Ahir a la tarda vaig agafar el penultim tren que surt de Maçanet cap a Barcelona (21:15 per Blanes) i també es fa ver amb 447 en simple, la sort va ser que com feia mal temps les platges no estaven gaire plenes i el tren no va anar a rebentar en cap moment.
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Una pregunta. Los horarios, que se dijo que se iban a meter "frecuencias de Metro" en la R1 y la R4 dónde están? Si tenía hace un año cuando los recortes más servicios el corredor del henares madrileño que la R4 y R1 juntas en hora valle... Yo sigo viendo el mismo número de servicios y unas frecuencias de risa -ironía-. Realmente me llegué a creer lo de Terrasa-Hospitalet cada 4 minutos durante buena parte del día...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
En un calaix perdut de les promeses electorals, com tantes altres coses.França451 ha escrit:Los horarios, que se dijo que se iban a meter "frecuencias de Metro" en la R1 y la R4 dónde están?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs en el sentit contrari el problema és més greu, en els trens de la nit que van a Blanes hi ha gent que no pot seure fins a Mataró, convindria posar reforços L'Hospitalet-Mataró entre els trens que van a Blanes. Els trens van plens de turistes de Calella i més amunt que venen de passar el dia a Barcelona.Pere ha escrit:Ahir a la tarda vaig agafar el penultim tren que surt de Maçanet cap a Barcelona (21:15 per Blanes) i també es fa ver amb 447 en simple, la sort va ser que com feia mal temps les platges no estaven gaire plenes i el tren no va anar a rebentar en cap moment.
Ahir no vaig veure cap composició en doble a la R1.
Això feia molts anys que no em passava.
Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona.
Trobo escandalòs que posin composicions en simple a una línia a la que li caldrien trens de dos pisos. 
Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya?

Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona.


Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya?

Salvem l'Estació de França!
Els Blanes i Maçanet també anaven en simple?Quina hora era per casualitat?A l'R4 tots els trens van amb doble de 447 excepte els L'Hospitalet-Terrassa i viceversa,que indistintament van amb 447 simple o doble o 465 simple.Aixó no treu que algún cop s'escapin 447 simple en altres relacions,peró aixó passa molt poc.El que passa és que amb els nous horaris han augmentat els "serveis de reforç"a hores puntes de matí,migdia i tarda,i en dalgunes franjes tenen poc material,i per aixó han de ficar més composicions simples.Potser el que haurien de fer a l'estiu és posar més 447 doble a l'R1 i passar unes quantes 465 a l'R4.m.h.t. ha escrit:Ahir no vaig veure cap composició en doble a la R1.Això feia molts anys que no em passava.
Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona.Trobo escandalòs que posin composicions en simple a una línia a la que li caldrien trens de dos pisos.
Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya?
Doncs avui s'ha girat la truita, i tots els avistats a la R1 eren en doble. A mí m'ha tocat un Civia en doble (4+4), que anava bastant buit.
Era el Mataró (19:13) - L'Hospitalet (20:07), i no sé qué feia en composició 4+4, ideal per un Maçanet.
Jo anava al Molins (20:33)-Mataró (21:41) també amb 447 en simple.
Eren entorn les 21h.
Avui he anat a Sant Feliu amb el Terrassa (19:15) - Vilafranca (20:55)* servit per 447 en simple.
Hauries d'haver vist quin espectacle s'ha muntat a Pl. Catalunya per agafar-ho. Ha parat al cantó Universitat i les corredisses de la gent eren impagables. Durant 3 minuts ha estat "intentant" entrar gent al tren. Durant tot el trajecte, una llauna.
Al tren era el tema del moment. He pogut sentir diversos comentaris com una dona preguntant-se "-¿Cómo pueden poner un tren tan pequeño a Vilafranca?". El millor de tots, ha estat un nen que li ha preguntat al seu pare "-¿Perquè hi ha tanta gent?", i el pare li ha respost "-Per què el tren és molt petit".
Amb això crec que queda tot dit.
*Circulava amb 10 minuts de retard


Doncs de 3 seguits en una mateixa direcció (direcció L'Hospitalet), dos eren 447 en simple i un Civia en simple (de 4 vagons). Per horari, es podrien tractar dels Hospitalet provinents de Blanes (19:46), Calella (20:33) i Mataró (20:17).Mako448 ha escrit:Els Blanes i Maçanet també anaven en simple?Quina hora era per casualitat?


Doncs ja pots anar afegint excepcions.Mako448 ha escrit:A l'R4 tots els trens van amb doble de 447 excepte els L'Hospitalet-Terrassa i viceversa,que indistintament van amb 447 simple o doble o 465 simple.

Hauries d'haver vist quin espectacle s'ha muntat a Pl. Catalunya per agafar-ho. Ha parat al cantó Universitat i les corredisses de la gent eren impagables. Durant 3 minuts ha estat "intentant" entrar gent al tren. Durant tot el trajecte, una llauna.
Al tren era el tema del moment. He pogut sentir diversos comentaris com una dona preguntant-se "-¿Cómo pueden poner un tren tan pequeño a Vilafranca?". El millor de tots, ha estat un nen que li ha preguntat al seu pare "-¿Perquè hi ha tanta gent?", i el pare li ha respost "-Per què el tren és molt petit".
Amb això crec que queda tot dit.
*Circulava amb 10 minuts de retard
Salvem l'Estació de França!
Ahir vaig fer Blanes-Barcelona al migdia i Barcelona-Blanes a la nit, i anaven en doble. Tot i així, els trens de la nit en sentit Nord van col·lapsats. Torno a reclamar que posin un parell de trens a Mataró intercalats amb els de Blanes!m.h.t. ha escrit:Ahir no vaig veure cap composició en doble a la R1.Això feia molts anys que no em passava.
Vaig viatjar a una 447 en simple, a petar des que vaig pujar (Arc de Triomf) i més plena a cada estació. Vaig baixar a Sant Adrià, i no em vull imaginar com estaria a partir de Badalona.Trobo escandalòs que posin composicions en simple a una línia a la que li caldrien trens de dos pisos.
Aquest fenòmen succeeix des de la reeestructuració horària de la R4. Han tret cotxes de la R1 perquè no disposen de més material, i en ple estiu. Això també és culpa de la saturació del túnel de Pl. Catalunya?
Com poden tenir la poca vergonya de dir que la R7 redueïx la freqüència de pas a 1 hora per culpa del tall de Sants?
R7: Barcelona-Sant Andreu Arenal <-> Cerdanyola Universitat. Línia afectada per obres del 4 al 27 d'agost
Això ja era el que em faltava per veure. Que es treguin de la màniga uns horaris d'agost per estalviar i que a sobre diguin que es degut a les obres de Sants.


Això ja era el que em faltava per veure. Que es treguin de la màniga uns horaris d'agost per estalviar i que a sobre diguin que es degut a les obres de Sants.

Salvem l'Estació de França!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs estarà relacionat amb l'escassetat de trens, igual que amb el fet que hi vagin 447 a Calaf.
Potser també és perquè desvien els LD desde Sants pel Nord, i han de passar per Cerdanyola del Vallès i Cerdanyola Universitat per agafar la línia de Vilafranca en direcció SVC.
I si ja coneixem la RENFE en situació 'habitual' amb els cisallaments, si han de fer passar més trens per un cisallament en via única... doncs ja ho tenim.
I si ja coneixem la RENFE en situació 'habitual' amb els cisallaments, si han de fer passar més trens per un cisallament en via única... doncs ja ho tenim.
-
- N9
- Entrades: 2426
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
KEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE??????m.h.t. ha escrit:Com poden tenir la poca vergonya de dir que la R7 redueïx la freqüència de pas a 1 hora per culpa del tall de Sants?![]()
R7: Barcelona-Sant Andreu Arenal <-> Cerdanyola Universitat. Línia afectada per obres del 4 al 27 d'agost
Això ja era el que em faltava per veure. Que es treguin de la màniga uns horaris d'agost per estalviar i que a sobre diguin que es degut a les obres de Sants.
QUE QUÉ????????????????????????
Vamos a ver... a la R7 no le afecta el corte de Sants, no??? Si ya no llega a Sants!!!!! Cómo que una hora de frecuencia en la R7???? Es una broma, no??????????????



Acabo de ver los horarios... LA MADRE QUE LOS PARIÓ QU' AGUSTO SE QUEDÓ!!!
Una cosita... En madrid todos los agostos meten unas frecuencias pésimas en todas las líneas. Digo que si falta material en BCN que suban unas cuantas unidades que les sobran no???? Para dejarlas durmiendo la mona en el taller, que las traigan aquí si se necesitan. Por ejemplo los buques, que todos los agostos están las cuarenta series hibernando en Fuencarral.......
França451 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 05/08/2011 15:28, en total s’ha editat 1 vegada.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Jo no veig la novetat enlloc,ja a l'Agost de l'any passar passat la freqüència ja era d'una hora,i si no m'equivoco al nadal també.En époques de vacances solen posar un tren cada hora a l'R7,la diferència que abans anulaven els Hospitalet-Cerdanyola Universitat,ara com l'R7 nomès fa e trajecte entre Sant Andreu Arenal i Cedanyola Universitat,doncs eliminen la meitat de trens.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Amb el tall de Sants a la R3 s'han carregat tots els Canovelles menys l'últim, i també tots els La Garriga menys el primer des de Sants. Igual a l'inrevés, només el primer tren descendent des de Canovelle circula, i des de La Garriga el primer i l'últim del dia circulen.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Bon dia.
Això de suprimir a la R3 els trens a La Garriga i Canovelles ho fan cada any al mes d'agost i també per les festes de Nadal i Reis. Consideren els dies de vacances com a festius. No te res a veure amb el tall de Sants.UT440_132M ha escrit:Amb el tall de Sants a la R3 s'han carregat tots els Canovelles menys l'últim, i també tots els La Garriga menys el primer des de Sants. Igual a l'inrevés, només el primer tren descendent des de Canovelle circula, i des de La Garriga el primer i l'últim del dia circulen.